Hop til indhold

Karla Coma


Amocca
 Share

Recommended Posts

Vi har rigtigt moret os med videoredigeringsværktøjet idag :mrgreen: så her er en video mere...

 

Bemærk venligst at de dele af filmen hvor der er billeder af et vavittigt rodet stuebord er fra jeg var på kursus :oops::lol: så jeg frasiger mig al ansvar for roderiet.... det er mand og hund der må tage ansvaret for det....

 

http://strandgade.blip.tv/#1284845

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Sig mig, logrer den hund hele tiden :mrgreen:

 

Det var en sød og dejlig film (og jeg lod bare som om jeg ikke så sofabrodet) af en glad og dejlig vuf :mrgreen:

 

ps. hvilket redigeringsprogram har du brugt?

 

Vi kører Mac her i huset, så det er blot det redigeringsværktøj der følger med når man køber maskinen... det hedder iVideo....

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har rigtigt moret os med videoredigeringsværktøjet idag :mrgreen: så her er en video mere...

 

Bemærk venligst at de dele af filmen hvor der er billeder af et vavittigt rodet stuebord er fra jeg var på kursus :oops::lol: så jeg frasiger mig al ansvar for roderiet.... det er mand og hund der må tage ansvaret for det....

 

http://strandgade.blip.tv/#1284845

 

Hvilket sofabord? Jeg så kun en kær hvalp med blafrende ører. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hvilket sofabord? Jeg så kun en kær hvalp med blafrende ører. :blink:

Jeg lagde heller ikke mærke til noget bord, for Karla stjal da godt nok hele billedet :hjerte:

 

Amocca har jeg ret, når jeg siger, hun er en rigtig putte-gris? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lagde heller ikke mærke til noget bord, for Karla stjal da godt nok hele billedet :hjerte:

 

Amocca har jeg ret, når jeg siger, hun er en rigtig putte-gris? :blink:

 

total puttegris, og jeg der havde fået at vide, at hvalpe ikke gad al det der putte-nusse noget - det var vores behov, så det skulle man ikke tvinge den til... det er der heldigvis ingen der har fortalt min hvalp :blink:

 

Hun skal helst ligge i arm og op på skødet og have sit hoved helt ind under mit, så hun kan slikke hals :lun: når hun er sådan lige før hun skal sove....

 

og hun møsser og møsser ... så ja, total puttegris af en hund.... Jeg håber det bliver ved når hun kommer ud over hvalpestadiet, for synes altså det er super hyggeligt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilket sofabord? Jeg så kun en kær hvalp med blafrende ører. :blink:

 

 

he he ja hun har pæænt store ører i forhold til sit hoved stadigvæk.... Vi går ud fra at hun "vokser til dem".... men ellers er det jo bare kært... :mrgreen:

 

Og hver gang jeg ser på hende må jeg indrømme at jeg har en usædvanlig smuk hund :mrgreen: (det er selvfølgelig en 100% objektiv vurdering :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
total puttegris, og jeg der havde fået at vide, at hvalpe ikke gad al det der putte-nusse noget - det var vores behov, så det skulle man ikke tvinge den til... det er der heldigvis ingen der har fortalt min hvalp :blink:

 

Hun skal helst ligge i arm og op på skødet og have sit hoved helt ind under mit, så hun kan slikke hals :lun: når hun er sådan lige før hun skal sove....

 

og hun møsser og møsser ... så ja, total puttegris af en hund.... Jeg håber det bliver ved når hun kommer ud over hvalpestadiet, for synes altså det er super hyggeligt :lun:

Det var da godt at der ikke var nogen, der har fortalt hende det... eller at hun har valgt at overhøre det :blink:

 

Det er så hyggeligt med sådan nogle puttegrise, og mon ikke det er noget hun bibeholder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...