Hop til indhold

Ulve hund.


Gæst chilli
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige siddet og set det her klip på Youtube.

 

DOG WHISPERER Cesar Millan on WOLF-DOG Hybrids (Oct. 2010) - YouTube

 

Jeg ved godt Milan er med men det er ikke ham jeg vil diskutere, vi har alle vores forskellige holdninger omkring ham.

 

Men jeg syndes faktisk at lige præcis dette afsnit fortæller en masse omkring Hybrider.

 

Jeg har aldrig set sådan en. har i set dem i dk? og hvad er jeres holdning til dem.?

 

Min holdning er at det er fuldstændig galmatias og kan frygte at det bliver fremtidens "kamphund"

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om jeg vil skrige "aaargh farligt, forfærdeligt" og den slags når der er tale om hybrider.

 

Jeg kan ikke se nogen fordel ved at lave disse, med formål at have dem som kæledyr. Jeg kan ikke se hvad en ulv kan tilfører vores kæledyr af positive ting.

 

Jeg kan dog se en lille fordel i at bruge hunde til at forbedre en evt. ulve-avl.

 

Så min holdning er en hybrid som kæledyr "bare fordi", det synes jeg er tåbeligt, men en hybrid for at hjælpe i et avlsarbejde indenfor ulve, det er ikke noget jeg ville finde tåbeligt.

 

 

De findes i DK, og så vidt jeg ved er der to eller tre mennesker der har tilladelse til at holde dem (Det skal man nemlig have)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke set linket, men har tidligere set et program hvor han behandler hybrider, og jeg må indrømme at jeg ikke kan se pointen i at holde en hybrid.

 

Med tanke på tidligere eksperimenter med forsøg på domesticering af ulve, er risikoen for at det går galt, alt for høj.

Hvis der er "meget ulv" i hybriden, så får man i hvert fald som ejer et noget aktivt natteliv. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...