Hop til indhold

Tempo & Caia på kursus med Bianca Van der Post


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Vi har i weekenden været på kursus med Bianca van der post fra Holland af. En af Caias rigtig gode venner var med på kurset, nemlig Tempo drengen, til stor fornøjelse for begge hunde:lun:

 

Caia og Tempo tager en slapper inden det for alvor går løs:hjerte::hjerte:

02e357f6.jpg

 

Men der gik ikke mange sekunder før de brød ud i lidt leg:banan:

6c7b9fac.jpg

 

Weeeeeeeeeee:klap:

e18c1ac2.jpg

 

Tempo BRØLER efter Caia, han er lidt utilfreds med at hun sådan løber hen til sin moar, frem for at blive ved ham:mrgreen:

b377b453.jpg

 

Christina, Tempo og Caia, alle meget glade:-)

b4bb1969.jpg

 

Nuuuu har jeg dig Tempo:cool:

65f9aaaf.jpg

 

Tja, og så var det altså tid til at Caia og jeg skulle arbejde lidt:blink:

6cdd2b70.jpg

 

Dette billeder viser bare ren glæde fra min side af, over at hun søgte rigtig flot efter næsepinden, og fandt den rigtige:hjerte:

fab38453.jpg

 

Jeg måtte lige spørge Bianca om hvor pinden med min fært lå, sådan at jeg kunne klikke og belønne når hun tog den.

bf7e29d9.jpg

 

Skønne Tempo:lun:

74f66c62.jpg

 

De kommende billeder er fra dag nummer 2, det er vores sidste runde med Bianca, og vi er begge lidt trætte, og jeg har fjollet udtryk:-D

cf7930ec.jpg

 

Apport øvelse, hun var så dyyyygtig:hjerte:

1065735a.jpg

 

Bianca forklare mig lige noget, imens sidder Caia pænt og venter:5up:

018061e8.jpg

 

og hun knoklede for at gøre det rigtigt, her søger hun ind i plads:klap:

2462cf5b.jpg

 

Og det var vist det for denne gang.. Caia og jeg er begge 2tal flade, men sikke en skøn weekend!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Bianca van der post er ekspert, altså hvis du spørger mig i hundetræning :-)

 

Hun dyrker selv rigtig meget lydighed og agility, og er en fantastisk underviser. Jeg havde også fornøjelsen af at være på kursus med hende sidste år da hun var i Danmark.

 

Kurset er over en hel weekend fra morgen til sen eftermiddag. Hver hund har så 20min. 2 gange pr. dag. Der er plads til i alt 8 hunde på holdet, hvilket vi var.

 

Og når det så er ens tur så er det fuldstændigt op til en selv hvad man vil træne på..

Link til indlæg
Del på andre sites

Bianca van der post er ekspert, altså hvis du spørger mig i hundetræning :-)

 

Hun dyrker selv rigtig meget lydighed og agility, og er en fantastisk underviser. Jeg havde også fornøjelsen af at være på kursus med hende sidste år da hun var i Danmark.

 

Kurset er over en hel weekend fra morgen til sen eftermiddag. Hver hund har så 20min. 2 gange pr. dag. Der er plads til i alt 8 hunde på holdet, hvilket vi var.

 

Og når det så er ens tur så er det fuldstændigt op til en selv hvad man vil træne på..

 

Arhhhh, så i virkeligheden får du så nogle værktøjer til at blive en bedre træner?? :hmm:

 

Lyder i hvert fald til at I har haft en dejlig weekend...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Arhhhh, så i virkeligheden får du så nogle værktøjer til at blive en bedre træner?? :hmm:

 

Lyder i hvert fald til at I har haft en dejlig weekend...

 

Yes, jeg får nye ideer til hvordan jeg kan komme videre med en øvelse vi måske er gået lidt i stå i og gøre øvelser mere stabile og endnu federe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det ser ud til at I har haft en super weekend :-)

 

Kan du ikke lige forklare hvad knuderne på din snor bruges til, jeg får tics bare af at kigge på den :lol:

 

Øhm, de bruges ikke til noget. De er der bare.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Skønne billeder! Ser ud til at have været en super weekend!

 

Det har været en rigtig god weekend:-D

 

Og det ser også ud til at I har haft en dejlig weekend med vand leg og det hele.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Fedt at I havde en god weekend, jeg fik også virkelig meget ud af kurset med Bianca, da jeg var af sted i februar. :-)

 

Kunne hundene holde til at arbejde i den hede, vi har haft i dag?

 

Yes, det var en 2tal god weekend:-) Forstår godt at du fik rigtig meget med dig hjem efter jeres kursus med hende tidligere på året.

 

Overraskende nok var alle hunde rigtig gode, og meget på når det var deres tur i ringen. De der ønskede det delte deres 20 min. ud over to omgange, sådan at det ikke blev for meget for ens hund. Men de havde det varmt ingen tvivl om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ser virkelig ud som om i har et fedt samarbejde :-D

 

Hvad laver i resten af tiden? Øver alene eller ser på de andre - eller er der foredrag/forklaringer også?

 

Tak :-):genert:

 

Resten af tiden kigger man på de andre, de fleste andre trænede også lydighed, så man fik rigtig meget ud af at følge dem også.

Vi trænede kun en af gangen, medmindre en deltager ønskede forstyrrelser.. Bianca som er underviseren forklare, tegner og fortæller når man er inde i ringen sammen med hende :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...