Hop til indhold

Ny side


Gæst Gipsy- Kuja & Rambo
 Share

Recommended Posts

Gæst Gipsy- Kuja & Rambo

Hej

Jeg ved ikke om det er rigtig sted at poste dette. Men vil lige gøre opmærksom på en ny side på internettet, som ser ud til at kunne udvikle sig til et godt sted. :slem:

animalnetshop .com

 

Forsøg på link er slettet.

 

i kan jo kigge og se om det skulle være noget for jer, den er helt ny, så der er ikke rigtig gang i den endnu, men mon ikke det kommer, efterhånden som der kommer flere folk, som kender til den :lol:

Redigeret af Stjernetosse
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gipsy- Kuja & Rambo

Hvis i er bange for fusk, så prøv engang at tjekke CVR nr.

 

Der findes stadig ærlige mennesker.

 

Jeg forstår slet ikke at i er så Negative uden at sætte jer ind i tingene først, men vil da tage denne side op til overvejelse, inden jeg vil bruge den igen, men sådan en velkomst :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Deres slogan er: "We help you sell your animals"

 

Det undrer mig, at der skulle være behov for sådan en side, men det har personen bag projektet sikkert undersøgt på forhånd.

 

Jeg bliver ret utryg af, at hjemmesiden ikke påtager sig noget som helst ansvar i forbindelse med kvalitet og mangler af de "varer" de videreformidler. Hvad er så fordelen ved at benytte denne hjemmeside?

 

Mht. din velkomst, så skulle du meget hellere oprette en tråd i 'Præsenter dig selv'. Når dit første indlæg er en reklame for en nystartet hjemmeside, giver du nogle af Hfs brugere det indtryk, at du kun er her i forretningsøjemed.

 

Især når hjemmesidens opretter selv er blevet bruger på Hunde-forum dagen forinden....

Link til indlæg
Del på andre sites

det fremgår bare ikke hvad siden skal bruges til? eller er jeg lost?

 

en masse tomme sider.. og en kommentar om at der er gode fremtidsudsigter for siden.

 

så burde man da specificere hvad der kommer på siden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gipsy- Kuja & Rambo

Hmm nu forstår jeg faktisk godt at dette forum ikke er mere populær end det er, og ikke kendt af så mange. Ærgerligt synes jeg faktisk, for der er virkeligt brug for gode fora.

 

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan i mener dette kan være fup, der er jo ikke nogen der forsøger at sælge jer noget?

At man ikke kan tage ansvar for det der sælges er vel helt normalt, når man blot formidler en annonceplads, kan man jo ikke tage ansvar for om et dyr eller en ting er ok, jeg tvivler på at Den blå avis, feks. giver garanti på de biler der sælges på deres side?

 

I er vist mest bare ude på at være negative, det synes jeg er rigtig ærgerligt, er vi virkeligt kommet så langt i danmark, at man ikke tør gå ind i noget nyt, uden først at have sablet det ned, anmeldt indlæg osv., jeg forstår jer simpelthen ikke.

 

Men lad nu det ligge, jeg melder mig ud af dette forum, som hellere vil skrive om hvordan en lort ser ud, dag efter dag, end være åben og tage imod et godt initiativ.

At siden måske ikke er så meget anderledes end så mange andre side.... OG HVAD SÅ.... læser i ikke også tilbud fra forskellige butikker når i skal ud og handle??

 

Forkellen fra denne side og til rigtig mange andre er faktisk meget meget stor, idet siden udbydes på ikke mindre end 4 sprog, dem er der altså ikke mange af.

 

Jeg takker af, vil ikke sige tak for god behandling, for det synes jeg bestemt ikke vi fik...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm nu forstår jeg faktisk godt at dette forum ikke er mere populær end det er, og ikke kendt af så mange. Ærgerligt synes jeg faktisk, for der er virkeligt brug for gode fora.

 

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan i mener dette kan være fup, der er jo ikke nogen der forsøger at sælge jer noget?

At man ikke kan tage ansvar for det der sælges er vel helt normalt, når man blot formidler en annonceplads, kan man jo ikke tage ansvar for om et dyr eller en ting er ok, jeg tvivler på at Den blå avis, feks. giver garanti på de biler der sælges på deres side?

 

I er vist mest bare ude på at være negative, det synes jeg er rigtig ærgerligt, er vi virkeligt kommet så langt i danmark, at man ikke tør gå ind i noget nyt, uden først at have sablet det ned, anmeldt indlæg osv., jeg forstår jer simpelthen ikke.

 

Men lad nu det ligge, jeg melder mig ud af dette forum, som hellere vil skrive om hvordan en lort ser ud, dag efter dag, end være åben og tage imod et godt initiativ.

At siden måske ikke er så meget anderledes end så mange andre side.... OG HVAD SÅ.... læser i ikke også tilbud fra forskellige butikker når i skal ud og handle??

 

Forkellen fra denne side og til rigtig mange andre er faktisk meget meget stor, idet siden udbydes på ikke mindre end 4 sprog, dem er der altså ikke mange af.

 

Jeg takker af, vil ikke sige tak for god behandling, for det synes jeg bestemt ikke vi fik...

 

Sådan som du tager på vej, skulle man jo næsten tro, at det var din egen hjemmeside. :hmm:

 

 

Men tak for besøget... :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

ifht tilmeldelsesdato er TS og animalnetshop nok en og samme person.

 

 

Men personligt kritiserer jeg ikke... jeg undrer mig bare? over at man reklamerer for en side uden indhold?..

 

og så synes jeg at det er tragisk der er marked for at lave egne omplacerings sider.

men det er en helt anden snak.

Link til indlæg
Del på andre sites

og så synes jeg det er ærgerligt at folk ikke har sat sig nok ind i deres foretagende, til at de kan argumentere for det, men istedet går i forsvarsposition og vender ryggen til... på den måde kan man frasige sig alt ansvar?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm nu forstår jeg faktisk godt at dette forum ikke er mere populær end det er, og ikke kendt af så mange. Ærgerligt synes jeg faktisk, for der er virkeligt brug for gode fora.

 

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan i mener dette kan være fup, der er jo ikke nogen der forsøger at sælge jer noget?

At man ikke kan tage ansvar for det der sælges er vel helt normalt, når man blot formidler en annonceplads, kan man jo ikke tage ansvar for om et dyr eller en ting er ok, jeg tvivler på at Den blå avis, feks. giver garanti på de biler der sælges på deres side?

 

I er vist mest bare ude på at være negative, det synes jeg er rigtig ærgerligt, er vi virkeligt kommet så langt i danmark, at man ikke tør gå ind i noget nyt, uden først at have sablet det ned, anmeldt indlæg osv., jeg forstår jer simpelthen ikke.

 

Men lad nu det ligge, jeg melder mig ud af dette forum, som hellere vil skrive om hvordan en lort ser ud, dag efter dag, end være åben og tage imod et godt initiativ.

At siden måske ikke er så meget anderledes end så mange andre side.... OG HVAD SÅ.... læser i ikke også tilbud fra forskellige butikker når i skal ud og handle??

 

Forkellen fra denne side og til rigtig mange andre er faktisk meget meget stor, idet siden udbydes på ikke mindre end 4 sprog, dem er der altså ikke mange af.

 

Jeg takker af, vil ikke sige tak for god behandling, for det synes jeg bestemt ikke vi fik...

 

Sådan er det desværre for mange - incl. mig selv - på forums, belært af mange dårlige erfaringer. Der kommer spritnye medlemmer, som bruger deres første (og i mange tilfælde også sidste) indlæg på at skrive om. at man helt tilfældigt er faldet over en hjemmeside, som man da lige vil fortælle andre om.

 

Det lugter langt væk af skjult reklame for ens egen hjemmeside, og det er det også i 99% af tilfældene. Jeg tvivler desværre på, du tilhører den sidste ene procent, men hvis du gør, så ved du hvorfor folk reagerer sådan ... Det er langt bedre at spille med åbne kort end at "snige" en reklame for en hjemmeside ind på den måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...