Hop til indhold

Martha skal være storesøster


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Nej nej de skam gerne flytte hjemme fra, når de er 8 uger, som alle andre hvalpe. Det er bare mit eget (mærkelige:-D) princip, der gør, at hun først kommer hjem, når hun er 12 uger:mrgreen:

 

fuld respekt for det:mrgreen: må jeg spørge med hvilken baggrund du venter? ( og jeg ar absolut ingen mening om det er rigtigt eller forkert, så det er ren nysgerrighed...:engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 166
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

fuld respekt for det:mrgreen: må jeg spørge med hvilken baggrund du venter? ( og jeg ar absolut ingen mening om det er rigtigt eller forkert, så det er ren nysgerrighed...:engel:)

 

Jeg synes, ikke de er store/gamle nok til forlade deres mor som 8 uger. Synes stadig de har godt af at være sammen med deres mor og søskende nogle uger mere, så de bliver lidt mere "modne". Det har vi rigtig god erfaring med herhjemme - ingen af vores hunde har haft problemer med alene-hjemme eller renlighed. Hvalpene har været dejlig nemme, og har virket klar og moden til at blive hente, når vi strække dem til 12 uger.

Jeg har intet belæg for dette - og det sikkert noget volkapyk rent videnskabligt - men det er det, jeg har det bedst med, og som jeg føler, er det rigtige for os og vores hvalpe:hjerte:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, ikke de er store/gamle nok til forlade deres mor som 8 uger. Synes stadig de har godt af at være sammen med deres mor og søskende nogle uger mere, så de bliver lidt mere "modne". Det har vi rigtig god erfaring med herhjemme - ingen af vores hunde har haft problemer med alene-hjemme eller renlighed. Hvalpene har været dejlig nemme, og har virket klar og moden til at blive hente, når vi strække dem til 12 uger.

Jeg har intet belæg for dette - og det sikkert noget volkapyk rent videnskabligt - men det er det, jeg har det bedst med, og som jeg føler, er det rigtige for os og vores hvalpe:hjerte:.

 

Og så er det, det I skal gøre :5up: Jeg har intet belæg for noget andet, men spændende at høre tankerne bag....

 

Hos os synes morhund ikke det var sjovt med hvalpene mere....

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så er det, det I skal gøre :5up: Jeg har intet belæg for noget andet, men spændende at høre tankerne bag....

 

Hos os synes morhund ikke det var sjovt med hvalpene mere....

 

Fordelen hos os er, at vi ofte er de sidste, som henter, så hvalpen får nogle gode sidste uger med sin mor og andre voksne mastiff'er. Det synes jeg er en god prægning.

 

Men ja hver sin smag, og reglerne er jo, at de må komme hjem som 8 uger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordelen hos os er, at vi ofte er de sidste, som henter, så hvalpen får nogle gode sidste uger med sin mor og andre voksne mastiff'er. Det synes jeg er en god prægning.

 

Men ja hver sin smag, og reglerne er jo, at de må komme hjem som 8 uger.

 

Når man selvfølgelig har valgt et godt sted, så kan jeg godt se ideen i de sidste uger. Det er bare ikke ofte at man hører det selvvalgt fra hvalpekøberen....:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yhala`s hvalpe  8 uger 001.jpg

 

Så er der nye forsyninger igen. De er nu fyldt 8 uger, og må nu flytte hjemmefra. Igår blev den ene bror hentet, idag den ene søster og i weekenden endnu en bror. Cleo, Marie (tæve som opdrætter beholder - hende som blev trådt på) og en bror kommer til at være sammen med resten af husets mastiff'er, indtil Cleo skal hjem.

Hvalpe 6 uger, Moster og sadel 017.jpg

Hvalpe 6 uger, Moster og sadel 027.jpg

Hvalpe 6 uger, Moster og sadel 028.jpg

Hvalpe 6 uger, Moster og sadel 030.jpg

Hvalpe 6 uger, Moster og sadel 032.jpg

Hvalpe 6 uger, Moster og sadel 053.jpg

Hvalpe 6 uger, Moster og sadel 060.jpg

Hvalpe 6 uger, Moster og sadel 061.jpg

Hvalpe 6 uger, Moster og sadel 064.jpg

Hvalpe 6 uger, Moster og sadel 110.jpg

Hvalpe 6 uger, Moster og sadel 126.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...