Hop til indhold

2 dansk svensk gårdhund/terri bl savner ny soffa...


Gæst boble
 Share

Recommended Posts

Det kunne jo være for at give overskriften et lille sødt drej ;-)

 

billedesprog...

 

Når jeg læser at en hund søger en ny sofa, læser jeg det som at hunden søger en ny familie med en masse kærlighed ;-) og en plads i sofaen hvor hunden kan være en del af familien.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne jo være for at give overskriften et lille sødt drej ;-)

 

billedesprog...

 

Når jeg læser at en hund søger en ny sofa' date=' læser jeg det som at hunden søger en ny familie med en masse kærlighed ;-) og en plads i sofaen hvor hunden kan være en del af familien.[/quote']

 

og det var lige precis de tanker der lå bag mit valg af ordet... jeg beklager naturligvis at jeg er ordblind... og derfor ikke kan undgå stavefejl da jeg på ingen måde kan stave men derimod skal huske hvet eneste ordkombination...

Link til indlæg
Del på andre sites

og det var lige precis de tanker der lå bag mit valg af ordet... jeg beklager naturligvis at jeg er ordblind... og derfor ikke kan undgå stavefejl da jeg på ingen måde kan stave men derimod skal huske hvet eneste ordkombination...

 

Du skal da ikke beklage, at du er ordblind. Det kan du jo ikke gøre for, det er et handicap og sådan er det bare. Jeg synes, at du staver rigtigt godt og kan sagtens forstå, hvad du skriver.:-)

Har en svigersøn der også er ordblind, så ved godt hvor opslidende og frustrerende det kan være, at skulle huske hvordan ordene ser ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

og det var lige precis de tanker der lå bag mit valg af ordet... jeg beklager naturligvis at jeg er ordblind... og derfor ikke kan undgå stavefejl da jeg på ingen måde kan stave men derimod skal huske hvet eneste ordkombination...

 

Som jeg skrev til dig andetsteds, har det slet ikke strejfet mig at du skulle være ordblind. Du skriver rigtig fint, og er meget velformuleret! Props til dig!!!:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

og det var lige precis de tanker der lå bag mit valg af ordet... jeg beklager naturligvis at jeg er ordblind... og derfor ikke kan undgå stavefejl da jeg på ingen måde kan stave men derimod skal huske hvet eneste ordkombination...

 

Wow, du gør det søreme godt, så - jeg havde aldrig gættet at du var ordblind. Og jeg reagerede slet ikke på soffa - det hedder det nemlig på svensk... :lol:

 

Og for at kommentere på annoncen - hvor er det sørgeligt når nogen skal af med sådan nogle lidt ældre hunde... :cry: Håber virkelig hun finder nogen der kan ta' dem begge to, så de kan være sammen...

Link til indlæg
Del på andre sites

tak alle sammen... det gør mig mere end bare GLAD-GLAD-GLAD at i ikke kan se det på mine indlæg... det gør mig vildt stolt!!! for er faktisk ordblind af en meget kraftig græd... husker ord i billede og mønstrer...

Link til indlæg
Del på andre sites

tak alle sammen... det gør mig mere end bare GLAD-GLAD-GLAD at i ikke kan se det på mine indlæg... det gør mig vildt stolt!!! for er faktisk ordblind af en meget kraftig græd... husker ord i billede og mønstrer...

 

Jeg synes bare det er super fedt at ordblinde kan færdes på et forum som dette, bare klø på, jeg havde heller ikke opdaget at du var ordblind, så du kan helt bestemt være tilfreds med din stavning.:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...