Hop til indhold

hundesnor på 3 meter


 Share

Recommended Posts

Jeg har gået med begge hunde i flex, og det fungere fint, så længe vi ikke skal gå på alm fortorv.

 

I dag forsøgte jeg så med deres dressur liner, og det gik meget bedre, bortset de godt kunne ha brugt lidt mere frirum end hvad de gav.

 

Jeg gik så igang med at søge efter en længere dressurline på 3 meter. Men det er vidst ikke muligt sådan lige at finde. I min søgen støtte jeg på Anti-slip line, dog uden håndtag.ANTI-SLIP line - web. gummibelagt - 2 x 300 cm. - u.hndtag.

Jeg vil helst have med håndtag, når jeg nu skal holde to på en gang. Findes det, eller fungere det anti-slip?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har syet snore selv af den længde jeg ville have. En endnu nemmere løsning er at du køber sejler/klatrereb i den tykkelse og længde du ønsker, binder en karabinhage i den ene ende og et håndtag i den anden.

 

Efter jeg fik en hund mere, sværger jeg også til enkelt liner på et par meter, med håndtag i enden....Tror ikke det er uden grund af det er samme line typer alle dogwalkerne går med;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil helst have med håndtag, når jeg nu skal holde to på en gang. Findes det, eller fungere det anti-slip?

Det fungerer fint uden håndtag.

Min unghund går i sådan en 3 meter antislip. Jeg korter den op, når vi går steder med trafik. Min gamle går jeg medi en 2 meter med håndtag. Hun går nemlig stille og roligt. Det gør også at jeg let kan skelne de to liner fra hinanden. De føles forskelligt og ser forskellige ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...