Hop til indhold

Træf Søndag d. 9. Sept. Ishøj Strand


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Kunne der være stemning for, at mødes på Ishøj Strand søndag d. 9. Sept. ??

 

Vi har ikke været der længe, og nu starter efteråret igen og hundene må igen færdes på stranden :banan:

Jeg ved ikk, om der stadig er træf der, d. 1. søndag i mdr., men jeg kan nemlig ikke d. 2. sept - skal deltage i et cykelløb ;-)

 

Men hvad siger I, er I friske???

 

Og hvad med kl 10, eller er 11 bedre??

Link til indlæg
Del på andre sites

For filan. Har glemt at skrive, at vi ikke kommer. Louie er på ingen måde fan af andre hunde i øjeblikket. Jeg tror at han stresser over flytningen og måske har ondt, så han er virkelig... vokal. På den der snerrer og gør hver gang jeg bare ser skyggen af en hund-måden. Så vi tager i stedet ud og besøger olde og mormor, og jeg har bestilt en tid, så han forhåbentlig kan blive rettet snart, hvis noget sidder skævt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Er der stemning for træf 1. søndag igen ? Vi kan nemlig nu på søndag, men ikke den 14/10. (og jeg skylder vist noget kage til jernkvinden :hmm:)

 

 

Kan vi så evt. gøre det lidt tidligere - vi skal nemlig videre til høstmarked :engel: og vil helst ikke gå glip af kage :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...