Hop til indhold

En lang dag


Retrieveren
 Share

Recommended Posts

Mange tak Anne.

Jeg prøver :-)

 

 

Golden: mange tak.

Ja barney kommer fra marianne :-) Han er efter Jennie :-) Er din efter Lucka så?? åhh hun er så nuser - hver gang vi er deroppe er min kæreste på nippet til at bytte barney ud med Lucka - men kun fordi hun er gammel og nok helst vil ligge på sofaen, og det passer ham bedst med sådan en hund :D Han ELSKER barney, mens hans drømmehund er uden tvivl en som bare vil ligge og være doven :D

Vi er jo tit til hvalpetræf og mødes en del fra kuldet. Super hyggeligt, men vist første kuld marianne gør det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så har han også været ved Lise bang. (dyrlæge og hømopat).

Han får nu noget naturmedicin som han skal have fra på tirsdag af. Vi skal lige have taget de prøver på ledvæsken først og være sikker på at intet forvirre billedet.

Jeg vil stadig rigtig gerne vide hvad han fejler men det vigtigste er at få ham på toppen igen, og det burde de her piller at kunne gøre. Det håber vi de gør.

Hans lymfe kirtler er stadig hævet.

 

Nu står den så på kiropraktor mandag igen og så ledvæske prøven tirsdag. Åhh jeg håber VIRKELIG den er negativ. Kan slet ikke bære hvis den er positiv :-/

Hvis den er negativ håber jeg der falder ro på efter tirsdag. Så skal vi måske bare gå og afvente om det hømopatiske medicin virker. Jeg håber virkelig vi snart er færdige med at køre ham rundt og rundt og rundt.

 

Nå det var opdateringen herfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber I finder ud af hvad Barney fejler :x:

Jeg har selv gået hos en homøopat i Århus grundet min egen allergi - hun anbefalede meget varmt Lise som homøopatisk dyrlæge, da jeg fortalte hende at jeg selv havde hunde. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har barney fået taget prøver af ledvæsken. Der var lidt hvide blodceller i, hvilket der ikke normalt er. Så nu er prøverne sendt til Tyskland for at få opklaret hvorfor det mon er sådan.

Barney er sat på medicin i høj dosis i 3 dage og så må vi se hvad der så sker.

 

Han er øm idag i de led de tog væske ud af idag men det er meget naturligt.

 

Så nu må vi se tiden an.

 

Han går også stadig ved magtor og får rettet sit korsben.

 

Og når vi er ovre med de her 3 dage med medicin sætter jeg ham på den naturmedicin vi har fået af hømopaten. Venter dog nok lige en uge efter han er færdig med medicinen.

 

Så det er status herfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak. Nej desværre ikke :-( vi er ude i nogle vilde gæt efterhånden.

 

Men svar på led-væskeprøverne:

Der er imunceller i væsken men de er ikke aktive. Og de kommer lige så snart et led er belastet (de vil også komme ved mig hvis jeg løb en tur). Så hans imunforsvar angriber ikke hans krop. Sikke en lettelse!

 

Nu får han pillerne færdig og så ser vi lige tiden an.

Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig en positiv opdatering. Barney er nu endelig lidt mere frisk! Han har været frisk siden fredag hvilket vist er det længste stræk i meget laaaang tid. Den gode bedring kom efter en kur med antibiotika og binyrebark. Så det fortsætter vi på kort tid endnu.

 

Vi ved stadig ikke hvad han fejler, men hvis bare han bliver frisk igen så er det også lige meget! :-)

 

Han må nu gå små ture og løbe lidt frit igen. Det har han også gjort i weekenden hvilket bare er kørt uden problemer.

 

Så nu er der bare tilbage at krydse fingre og håbe den positive udvikling fortsætter :-)

 

Dejligt at kunne lave en positiv opdatering :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så lige endnu en opdatering. Barney er nu på nedtrapning med sin binyrebark, og er færdig med hans antibiotika.

 

Jeg synes han er helt frisk igen, bortset fra at han er "uren" gående på bagbenene, hvilket skyldes det korsben vi er ved at rette, som åbenbart tager en krigsalder at rette op på :roll:

 

Så det bliver "spændene" at se når han er færdig med binyrebark. Orker virkelig ikke et tilbagefald, så det håber jeg selvfølgelig ikke at han får. Det er bare gået sådan fremad på det sidste.

 

Han skal til kiropraktor i morgen (igen igen), og jeg håber virkelig at vi så småt må begynde at træne lidt igen. Bare småting. Han er i hvert fald klar til det i hovedet og JEG er mere end klar!! Og så håber jeg det korsben snart er rettet. Måske skal barney på smertestillende en periode for at aflaste de smerter der vil komme, når han igen begynder at bruge kroppen normalt, men det vil kiropraktoren tage stilling til. Så det må vi vente og se.

 

Så det var opdateringen herfra. Forhåbentlig er vi snart færdige med det her sygdom, som nu har stået på i 3 mdr. Vi glæder os til at komme ordentligt igang igen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har barney været til kiropraktor for sidste gang i lang tid. Han skal først derind igen kort før jul :banan:

 

Han må stille og roligt fortsætte sin træning og må også begynde på agility :blink:

 

Det har været meget lange 3,5 måneder, men nu er vi heldigvis på den anden side og jeg er meget meget glad og lettet. Det har fyldt meget og der har været op og nedture. Det er bare så skønt endelig at være nået hertil hvor det blot er tiden der bestemmer hvornår han er færdig med at opbygge muskler, og er helt klar igen, men han må nu bruges normalt - vi skal blot starte alt stille og roligt op :-)

 

Er glad og lettet! Et langt forløb er nu endelig forbi og jeg glæder mig nu til de mange positive timer vi skal have sammen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...