Hop til indhold

træningstræf østjylland den 2 sep. eftermiddag


CBK
 Share

Recommended Posts

Da jeg lige har flyttet på en dato. Laver jeg en ny tråd om træningstræf.

Jeg foreslår søndag den 2. Sep om eftermiddagen, da jeg selv skal arbejde til ca halv to.

Er åben for steder, men vil gerne foreslå

Vestereng, århus N

Eller

Vilhelmsborg, syd for århus.

Ingen indhegning nogen af stederne. Men rig mulighed for at lave forskellige ting....

Håber der er nogen der vil lege med Zeus og jeg selvom det er kort varsel.

Skal prøve at være lidt mere forud eb anden gang ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikke komme med bus til Århus?

Ha ha! Jeg vidste nogen ville skrive det, men jeg kan ikke rigtig med offentlig transport, slet ikke med hund, og slet let ikke om søndagen.:-). Har simpelthen ikke temperament eller tålmmodighed til det.

Så jeg tillader mig at være så "magelig" at jeg kun kan, hvis der er andre fra Silkeborg der skal med.;-) Men det lader det så ikke lige til at der skal, desværre.:-(

Link til indlæg
Del på andre sites

vi tager da bare cykel og trailer til århus' date=' Karina! :mrgreen:[/quote']

 

Rigtig god ide. Fra mig er det jo også bare ud på vejen, til højre og så lige ud, lige ud og lige ud til vi når Århus. Er det Århus N, så skal vi lige huske at holde til venstre et eller andet sted.

Skal vi mødes hos mig ved solopgang, eller foretrækker du at cykle igennem Laven og støde på os senere?

 

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Burde ikke tage mere end højst tre timer at cykle til Århus :slem:

 

Jeg cyklede 56 km forleden.. det må vel svare til 46 + de 40 kg bagpå :mrgreen:

 

sommer 11, cyklede jeg ruten tranbjerg - på den anden side af viborg - silkeborg. så det kan sagtens lade sig gøre :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wooow! Du er da for sej! :klap:

Jeg har ikke lige tid til at cykle i 6 timer på søndag:-). Tror heller ikke jeg er i form til det endnu ,og slet ikke med Gracie på slæb. Mener der står 36 km til Århus fra Hårup. Dvs. 72 km. Så skal jeg nok liiige træne lidt mere. Har stadig ikke vænnet mig til bakkerne her i det midtjyske. Men det kunne være sejt engang at cykel til træningsytræf i Århus, når man har en at følges med.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for træning tøser, det var super, duber:) Pigerne fik jo trænet forbavsende meget og da sheila først fik smag for sin leverpostejtube, så var der jo næsten ikke det hun ikke gerne ville, skønt:)

 

En meget stor skam at vi ikke fik filmet en hvis schæfer + ejer gå en rigtig, rigtig fin rally bane:) Men det gør vi næste gang:) Og så vil jeg også have film af alt muligt andet sejt, til min hjemmeside:)

 

Pigerne er dog meget trætte nu, de sover nok til i morgen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for træning tøser, det var super, duber:) Pigerne fik jo trænet forbavsende meget og da sheila først fik smag for sin leverpostejtube, så var der jo næsten ikke det hun ikke gerne ville, skønt:)

 

En meget stor skam at vi ikke fik filmet en hvis schæfer + ejer gå en rigtig, rigtig fin rally bane:) Men det gør vi næste gang:) Og så vil jeg også have film af alt muligt andet sejt, til min hjemmeside:)

 

Pigerne er dog meget trætte nu, de sover nok til i morgen:)

 

Kan ingen hjemmeside se?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...