Hop til indhold

Billedtråd september 2012


caro2001
 Share

Recommended Posts

  • Svar 295
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I fredags har vi haft Sif en måned -tænk, at der allerede er gået en måned :lun: Hun har lært så meget, og bliver bare bedre og bedre for hver dag. Hun gør stort set ikke, når vi ser andre hunde mere. Nogle er hun stadig bange for, men vi introducerer hende fortsat for nye (søde) hunde, så meget som vi overhovedet kan, og det går bedre og bedre. Heldigvis er der en masse søde hundeejere herude, som gerne vil "lægge hund til" :lol:

 

Nå, men i anledning af månedsdagen, så er der her et billede af Sif, der observerer udsigten fra toppen af bakken. Det er tidlig morgen, så det er ret tåget :lol:

på bakken.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Herefter følger et eksempel på hvordan fællesbilleder af hunde IKKE skal tages :mrgreen:

 

Fik den fuldstændig sindssyge ide, at tage billeder af Bamse og Yoda sammen, da jeg stort set ingen billeder har af de to sammen, fordi Bamse som regel enten er begravet i et musehul, eller er så tæt på mig, at det er umuligt at tage billeder af kræene.

 

Så gik i gang uden at have tænkt på elendigt lys og at fokus ikke var korrekt indstillet.... Godt det samme med de fjæs hundene stillede op med:

 

 

DSC_0529.jpg

 

DSC_0531.jpg

 

 

 

 

Så fik jeg rettet lidt på indstillingerne.... Og så forsvandt Yoda fra billedet og Bamse havde mistet tålmodigheden med mig....

 

DSC_0532.jpg

 

 

 

Nå ja, men så prøver vi da et fælles dæk billede.... Men Bamse synes næsen skulle renses...

 

DSC_0534.jpg

 

 

 

Så fik jeg et tilnærmelsesvist OK billede, men ved nærstudering, så har Yoda mere travlt med at kigge på en flue, end på mig...

 

DSC_0536.jpg

 

 

 

Og så mistede begge kræ fokus......

 

DSC_0537.jpg

 

 

 

Og da begge så kigger på mig igen, så har dumme mig, ændret på nogle indstillinger, så er ikke tilfreds med kvaliteten.

 

DSC_0538.jpg

 

 

 

Og så blev den der flue altså mere interessant end mig.....

 

DSC_0540.jpg

 

 

 

Og Bamse opgav mig også :stupid:

 

DSC_0541.jpg

 

 

 

Men hey..... Der er noget der kan bruges :5up:

 

DSC_0542.jpg

 

 

 

Og den her er endda tilnærmelsesvis OK!! :klap:

 

DSC_0543.jpg

 

 

 

Og da jeg endelig havde ramt lyset næsten rigtigt, så opgave Bamse mig og gad ikke samarbejde længere :sjov:

 

DSC_0546.jpg

 

 

Nu tager vi ud og svømmer i stedet :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...