Hop til indhold

Billedtråd september 2012


caro2001
 Share

Recommended Posts

Trække over? Det må jeg da lige prøve. Næh.. Hvordan gør du det?

 

I photobucket åbner jeg billedet (so to say, klikker så jeg ser det i semi-stor udgave) og så 'tager jeg fat' med musen og hiver det over i den fane HF er åben i, og ind i skrivefeltet.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 295
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I photobucket åbner jeg billedet (so to say, klikker så jeg ser det i semi-stor udgave) og så 'tager jeg fat' med musen og hiver det over i den fane HF er åben i, og ind i skrivefeltet.

Ah okay, ja jeg klikker så bare i 4. linie under billedet, kopiere linket og smider ind her:-D

 

Prøver lige din version:

 

DSC_9128.jpg

 

Smart:-D På min måde kan man nøjes med at have billederne åbne i små, så man kan se flere billeder på en gang og kopiere 4. link "img code"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Opret en gratis konto på Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket og vupti ingen problemer:engel:

 

Jeg er en af dem, der klagede. Jeg fik desværre ikke så meget ud af dine billeder, når jeg skulle scrolle for at se dem:genert:

 

Menelli, jeg bruger også altid photobucket, når de er oploadede trækker jeg dem bare over i dette skrivefelt og det er det.

 

Men så skal jeg jo stadig uploade dem til to steder ;-)

Har en photobucket konto, men synes det er nemmere bare at smide dem på fjæs i stedet, hvor jeg jo alligevel vil have dem.

Synes også det er træls at arbejde med og bruger det kun når jeg skal dele fotos med f.eks dem jeg er ude og tage billeder af, hvor jeg kan lave et login til albummet til dem.

 

Og så meget betyder det såmænd ikke at uploade dem til HF - Skal bare lige have hittet ud af dem nemmeste måde at gøre det på, da jeg synes det er ret ulogisk ifht. den gamle måde før forum blev lavet om :mrgreen:

 

Har jo aldrig tænkt over at billederne generede før, fordi der ingen problemer er med at vise dem på min skærm.... Som er giga stor og derfor oplever jeg jo aldrig det kan være træls med for store billeder :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men så skal jeg jo stadig uploade dem til to steder ;-)

Har en photobucket konto, men synes det er nemmere bare at smide dem på fjæs i stedet, hvor jeg jo alligevel vil have dem.

Synes også det er træls at arbejde med og bruger det kun når jeg skal dele fotos med f.eks dem jeg er ude og tage billeder af, hvor jeg kan lave et login til albummet til dem.

 

Og så meget betyder det såmænd ikke at uploade dem til HF - Skal bare lige have hittet ud af dem nemmeste måde at gøre det på, da jeg synes det er ret ulogisk ifht. den gamle måde før forum blev lavet om :mrgreen:

 

Har jo aldrig tænkt over at billederne generede før, fordi der ingen problemer er med at vise dem på min skærm.... Som er giga stor og derfor oplever jeg jo aldrig det kan være træls med for store billeder :genert:

 

De har ikke altid været så store, som på det sidste, jeg ved ikke om du har ændret noget på et tidspunkt?

 

Jeg uploader til både fotospanden og face, det har jeg ikke tænkt så meget over. Men det er så heller ikke alle billeder, jeg uploader begge steder.

 

Iiiih jeg savner mit kamera:megaked: I dag har vi været på stranden og solen skinnede jo selvfølgelig. Og vi havde selskab af en hund, der bare var elllevild med at hente legetøj i vandet. Æv

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
De har ikke altid været så store, som på det sidste, jeg ved ikke om du har ændret noget på et tidspunkt?

 

Jeg uploader til både fotospanden og face, det har jeg ikke tænkt så meget over. Men det er så heller ikke alle billeder, jeg uploader begge steder.

 

Iiiih jeg savner mit kamera:megaked: I dag har vi været på stranden og solen skinnede jo selvfølgelig. Og vi havde selskab af en hund, der bare var elllevild med at hente legetøj i vandet. Æv

 

Må indrømme at jeg bare ikke har ret meget tid... Så synes det er en tidsrøver, at skulle uploade forskellige steder.

Så er det nemmest hvis det bare kan klares et sted :genert:

Men det er nok bare en vane sag at få sat billederne til at uploade inden jeg går i seng og så er de klar dagen efter, vaner tager bare tid at ændre :lol:

 

Og har ikke ændret noget - Altså ud over nu, hvor jeg ikke tager dem fra fjæs længere, men smider dem direkte på HF.

Men ved ikke om fjæs ændrede noget på et tidspunkt, da de lavede om i gallerierne? :hmm:

 

Men pyt - Det ER altså ikke værre, end at jeg bare spammer en smule mindre og kun når jeg reelt har tid til at nørde med billeder og det er nok meget godt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg laver alt mulig andet mens de uploader:lol: Har en anden fane åben med face. Og en med hundeforum. Og så en 3. fane med photobucket. Så jeg sidder aldrig og venter, eller jo, hvis jeg har taget nogle billeder, jeg RIGTIG gerne vil vise frem, men normalt tager det ikke mange minutter at uploade. (Men okay, jeg redigerer også mere end dig og laver filer, der ikke fylder så meget og dermed er hurtige at uploade:-D)

Link til indlæg
Del på andre sites

Avs Oluf. Vi har også mødt et par heftige katte, er godt nok glad for vores egen er sådan en overrolige og anti-slåsagtig type...

 

 

Lidt mere fra i dag, har leget med mandens linse, den er meget lille og det var svært - men hundene var SÅ søde, lå bare og tyggede og snusede forelskede i hinandens pels :lun:

 

 

Først Egon med 1 af 100 milliarder æbler, ikke nok med alle dem der dratter ned fra vores eget træ, han samler dem også på gåture og lokker dem fra naboer. Han er meget øm overfor alle hans æbler.

 

IMG_4151copy.jpg

 

 

IMG_4155copy.jpg

 

 

IMG_4161copy.jpg

 

IMG_4158copy.jpg

 

 

 

Og så satte Benny festen i gang, som altid

 

IMG_4183copy.jpg

 

 

Benny

 

IMG_4175copy.jpg

 

 

 

IMG_4189copy.jpg

 

 

IMG_4187copy.jpg

 

 

IMG_4194copy.jpg

 

 

Egon får bank :lol:

 

IMG_4218copy.jpg

 

IMG_4217copy.jpg

 

IMG_4213copy.jpg

 

 

Egon i yndlingspose, han ser max fjollet ud

 

IMG_4227copy.jpg

 

Ja, jeg skrev max fjollet:

 

IMG_4232copy.jpg

 

 

Og Benny med morgenhår, både sit eget og Egons

 

IMG_4195copy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkel lille vildsvin /Oluf :ae: :hjerte:

 

Og :ae: på Buzzer :bighug:

 

 

Håber ikke Buzz er hårdt såret! :shock:

Og hvor er alle dine billeder?

 

Nej hans næsebor er hakket. Der er lige mærket efter en lille spids hjørnetand (Lapp'en) Det var en lettere hys lille tæve, som ikke mente, han skulle gå forbi, der hvor den legede med sin søster. Hun stoppede, fordi ejeren stoppede hende. Buzz virkede ok, dog temmelig blødende. Min datter mente bestemt, at jeg skulle putte plaster på Buzz snude :lol:

 

Han var heldigvis også i selskab med rare og knapt så hidsige hunde. Men uanset hvad, så tager vi lige en pause indtil hans ben er kigget efter. Han holder helt sikkert igen, selvom han ikke halter (han fik muligvis et menneskeknæ ind på siden af sit bagben sidste uge. Jeg så ikke helt, hvad der skete, da jeg var lidt mere optaget af at redde børn fra ustyrlig hund, så jeg havde ryggen til)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hans næsebor er hakket. Der er lige mærket efter en lille spids hjørnetand (Lapp'en) Det var en lettere hys lille tæve, som ikke mente, han skulle gå forbi, der hvor den legede med sin søster. Hun stoppede, fordi ejeren stoppede hende. Buzz virkede ok, dog temmelig blødende. Min datter mente bestemt, at jeg skulle putte plaster på Buzz snude :lol:

 

Han var heldigvis også i selskab med rare og knapt så hidsige hunde. Men uanset hvad, så tager vi lige en pause indtil hans ben er kigget efter. Han holder helt sikkert igen, selvom han ikke halter (han fik muligvis et menneskeknæ ind på siden af sit bagben sidste uge. Jeg så ikke helt, hvad der skete, da jeg var lidt mere optaget af at redde børn fra ustyrlig hund, så jeg havde ryggen til)

Øv stakkels Buzz:ae: Plaster er en god ide:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, jeg hedder Sif og er bare blevet SÅ god til at køre i bil... Man kan ikke se, at jeg lige har været til dyrlæge og blevet stukket i vel? (Det var måske, fordi jeg var så optaget af godbidderne, at jeg ikke opdagede stikket :hjerte: )

 

 

Tidligere i går havde jeg lige fundet en god plet i solen :vuf:

 

Edit: Og billederne ligger omvendt, men det kan I sikkert godt regne ud :lol:

DSC_0393.jpg

DSC_0381.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Billeder fra spor træning af den dejligste schæfer dreng

 

fotograf: sammy

 

endelig i gang

Zeus spor 0pstart.jpg

 

så koncentreret (for man viser selvfølgelig ikke billeder hvor han ikke er det :slem:)

 

Zeus spor20.jpg

 

Zeus finder min vaseline dåse

 

Zeus spor16.jpg

 

slut belønning: dåse med leverpostej, samt bolden!!!!

 

Zeus spor24.jpg

 

og så lige den smukke hund

Zeus spor22.jpg

 

som ikke ville ind i bilen igen bagefter... så blev nød til at lave løbeindkald - hvilket åbenbart blev fanget på kamera:

 

Zeus og Christina2.jpg

 

så fik jeg også spammet sep. tråden lidt ;)

Zeus spor4.jpg

Zeus spor11.jpg

Zeus og hans elskede bold.jpg

Zeus og Christina1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt mere Carla-spam :mrgreen: (og mere i hendes egen tråd http://www.hunde-forum.dk/hvalpe/33396-en-engelsk-mastiff-hvalp-flytter-snart-ind.html)

 

(beklager ringe billedkvalitet, men de er taget min min Iphone..)

 

IMG_0742.jpg

 

Charlie Mac-Bobby Brown, labradorhvalp på 15 måneder på besøg.. Carla NØD besøget!

IMG_0757.jpg

 

Smukke billeder fra den sidste strandtur.. :lun:

IMG_0663.jpg

IMG_0741.jpg

IMG_0746.jpg

IMG_0756.jpg

IMG_0754.jpg

IMG_0661.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...