Hop til indhold

træls hund


Gæst Malou-jan
 Share

Recommended Posts

Prøv at lave "ingenting" med hunden.

 

Hvis hunden må komme op i sofaen -eller læg et tæppe på gulvet- tænd tv/film og vær stille sammen med hunden! Det er vigtigt, at hunden forstår at være rolig på sigt. Det dur ikke, hvis hunden render rundt og bliver stresset. Eller når der kommer gæster, at hunden ikke kan være rolig/ligge sig pænt på sin plads.

 

Jeg har brugt meget tid på "ro", da min hund var bette hvalp. Min hund er nu 6 mdr og kan ignoere legende, skrigene, løbene småbørn både i hjemmet og ude på div legepladser. Det er guld værd idag :-)

 

Se at få skabt "ro", sid og ae hunden, mens du ser tv/film. Lav ingenting, bare sid og ae.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahahah! Kender lige til hvordan du har det! Marley på snart 7 mdr er også ved at være en pestilens! Fra at være en lille rolig, dejlig nem dreng, er han nu en krudtfis som IKKE kan holde sig fra noget som helst. Selv leg i hundeskov eller søg eller andet stopper ikke hans unghundehjerte fra at ville MEEEERE :) Man må vist bare elske dem i de perioder de sover ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...