Gæst Breum Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Har en hun på snart 2 år. Hun er lige nu i løbetid men lige for tiden begynder hun nogle gange at pive imens hun slikker sig og giver sådan nogle spjæt og sådan et lille høj pjaf - som om det irriterer hende, men jeg ved ikke lige hvorfor hun gør det, om det er normalt og hvad det er?? Håber nogen der kan hjæpe, det virker ikke rart for hende eller os s; Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret September 10, 2012 Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 gå til dyrlæge og få hende undersøgt, det ville jeg gøre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 10, 2012 Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 Jeg tror, der ofte kommer spændinger i tævernes underliv ved løbetid. Og mange kvinder kan jo også mærke deres ægløsning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret September 10, 2012 Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 Ja jeg kan sige, at når min gør det, er det simpelt hen pga ægløsningen, jeg skal have hende parret hende her, når hun kommer i løbetid, og der bruger jeg simpelt hen det som en indikation, for at hun er lige ved at være klar. Min hun piver meget højt i 1½ døgn, hver gang der løsnes et æg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts