Ulla H Skrevet September 10, 2012 Rapporter Share Skrevet September 10, 2012 Jeg vidste ikke at mit avl var med i racerepræsentering af de forskellige årtiers mest solgte og ønskede racer. Så her kommer 60ernes ynglingsrace, cockerspaniel, min Buster og hans ejer Torben. Og ja, de vandt da noget for udseende og man ser ikke lige at Torben faktisk er regionaldirektør i en større bank. ELSKER SKU GOD HUMOR. Billede fra facebook. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret September 10, 2012 Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 Flashback: Peace, love and harmonie Fed humor :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret September 10, 2012 Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret September 10, 2012 Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 Ham så vi.... :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 Hvis jeg havde været der , havde jeg nok ikke genkendt Torben og måske bare spurgt, hvem er forældre til din hund. Det er nogle måneder siden. jeg så Buster sidst. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts