Hop til indhold

Ældtussegammel hjemmeside om en dansk redningshund


Dina
 Share

Recommended Posts

I it-verdenen siger man ofte: I gamle dage = for to år siden, så jeg vil sige: I forhistorisk tid - for 15 år siden - ledte jeg på nettet efter en hjemmeside om danske airedales eller bare om hundearbejde i DK. Der var ikke rigtigt noget, så jeg besluttede at lave en selv. Jeg anskaffede mig en html-manual (der var ingen hjælpeprogrammer til at lave hjemmesider på det tidspunkt), hyggede mig i en måneds tid og smed så siden op hos en gratis amerikansk webudbyder.

 

For nogle år siden stoppede denne udbyder, og min hjemmeside røg ud i glemslen et sted i cyber space, men i går mailede en hundeven til mig, at man stadig kunne se "Kalle's Corner".

 

Så hvis nogen kunne tænke sig at se, hvordan en airedale tænker, så er chancen her: Kalle's Corner

 

Siden virker naturligvis umådelig gammeldags i dag og ydermere er den skæmmet af oplysningen om, at This page is outdated, men menupunkterne er stadig klikbare, så.... Enjoy! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også godt se den.

 

Jeg kan godt lide det første indlæg i gæstebogen: What a wonderful site! I'm impressed.

 

Skrevet i 1997 - det var nok ikke lige "impressed", man ville bruge om den hjemmeside i dag :lol:

Næ, der er løbet meget vand i stranden siden. I dag ville man ikke gide programmere alt det selv, men anvende et smart værktøj med masser af sjove faciliteter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør jeg også, og jeg kan heller ikke se den.

Den er oprindelig lavet til Explorer, så det kan ikke være det? Hmmm, har du prøvet at sakse dette www.oocities.org/heartland/acres/1379/index.html og smække op i adresselinien? Måske der er mere held ved det end ved at klikke, skønt jeg faktisk ikke kan forstå, hvad problemet skulle være. Men at der er et, er jo klart. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig virker den fint i Firefox, som jeg plejer at bruge, men ikke i Explorer :hmm:

Jeg tror den vigtige lektie her er at Internet Explorer er noget hø :mrgreen:

 

Hyggelig side ellers. Og skøøøøøn vovse!

 

Deeeet kommer jo an på hvilke sider man skal ind på :slem: Firefox kunne i hvert fald ikke klare hundeweb og det er altafgørende for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Huh? Hundeweb fungerer fint i Firefox for mig. Måske det bare er dig der har dårlig internet-karma :blink:

 

Nu er det også fire år siden jeg konkluderede det, da jeg skulle bruge Firefox i forbindelse med at jeg tog kørekort - og den dumbede hårdt på hundeweb, der slet ikke fungerede dengang med firefox. Har hørt det fra andre også, så er det er ikke heeeelt bare mig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig virker den fint i Firefox, som jeg plejer at bruge, men ikke i Explorer :hmm:

Jeg tror den vigtige lektie her er at Internet Explorer er noget hø :mrgreen:

 

Hyggelig side ellers. Og skøøøøøn vovse!

Tak skal du have. Det er dejligt, at der i det mindste er én, der kan se den og som kan lide den. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også se den (i Firefox), og synes den er skøøøn!!! Designet er måske ikke helt up to date, men en personlig og hygsom side! Og hvor ser han dejlig ud, ham Kalle... :lun:

Tak, Anna. Jo, han var en pragtfuld hund med egen mening om tilværelsen. Jeg savner ham stadig ind imellem, men sådan er det jo med de hunde, man har elsket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...