Hop til indhold

Ældtussegammel hjemmeside om en dansk redningshund


Dina
 Share

Recommended Posts

Herlig side og ja enig : Godt garn der Dina! Du har helt samme pelskvalitet som min mand havde for 10-15 år siden. Han er så gået fra abrikosfarvet puddel til kinesisk hårløs :slem:

Tak, dejligt at du kunne lide den. Den mindede mig om så mange gode timer, ikke mindst da Kalle blev castet og skulle indspille en reklamefilm. Det havde jeg næsten helt glemt. Men især mindedes jeg selvfølgelig selve træningen og alle hans både noder og unoder.

 

Jeg er ikke gået til kinesisk hårløs, men mere til gråt/hvid-spættet garn. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, dejligt at du kunne lide den. Den mindede mig om så mange gode timer, ikke mindst da Kalle blev castet og skulle indspille en reklamefilm. Det havde jeg næsten helt glemt. Men især mindedes jeg selvfølgelig selve træningen og alle hans både noder og unoder.

 

Jeg er ikke gået til kinesisk hårløs, men mere til gråt/hvid-spættet garn. :slem:

Skønt at mindes gode stunder med en fantastisk hund
Link til indlæg
Del på andre sites

Kan stadig ikke se noget i IE, men det virker i Firefox :5up:

Skøn side - kan godt forstå du blev glad over at se den igen :-D

 

Jeg havde også selv en Geocities hjemmeside i the good ole days - det tror jeg alle havde. Det var tider! ;-)

Tak, fordi du ku' li' den. Jeg aner ikke, hvordan min hundeven fandt den (glemte at spørge), men du kan sikkert også finde din gamle side. Den kunne jeg godt tænke mig at se.

 

Men lidt underligt, at du ikke kunne se den i IE. Jeg prøvede selv og det virkede, efter at jeg havde skippet styringen. Det er noget værre noget, det dersens "ebd".

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu blev jeg jo selvfølgelig skræmt af alt det vrøvl man hører om IE for tiden, så nu bruger jeg Chrome :lol: Og det er altså en fin hjemmeside alderen i betragtning! :5up: Jeg har opgivet det der med koder :genert: Jeg lærer noget og kort tid efter er det glemt igen :lol:

Jamen, i dag får man også det hele foræret ved at bruge et færdigt program, så man behøver ikke selv at kode noget. Men det andet var langt, langt skæggere - og så skulle jeg bruge det på arbejdet alligevel, og så kunne jeg lige så godt lære det på en sjov måde. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...