Hop til indhold

Hunden prutter kun på mine gåture


MVA88
 Share

Recommended Posts

Hej HF :vinken:

 

Vores ene hund prutter (laver afføring) kun, når jeg går tur med hende, men hvorfor?

 

Hun er i forvejen ikke en hund, der nyder det.. Hun går 100 gange rundt om sig selv og skal finde det HELT rigtige sted.

Men de sidste måneder har hun kun pruttet, når jeg har snoren/når jeg går tur med hende.

 

Vi har prøvet 2 aftener nu, hvor min kæreste starter med at gå med hende, og man kan tydeligt se på hende, at hun skal prutte, men gør det ikke.. Så overtager jeg snoren, og jeg går højest 10 meter med hende, og så sætter hun sig.

 

Jeg har spurgt min kæreste, hvad han dog har gjort ved hende, men han mener ikke, at han har gjort noget :hmm:

Vi går lige mange ture med hende, men hun er mors hund.

 

Det er bestemt ikke noget problem, men jeg undrer mig bare over, hvorfor det er sådan? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar :)

 

Det er også min tanke, men jeg ser jo, hvordan han går med hende, når vi begge går tur, og jeg kan slet ikke se, at han skulle stresse hende eller ikke lader hende finde et sted.

Men der er jo selvfølgelig nogle signaler, som vi ikke opfanger.

 

Han er nu også godt tilfreds med det :lol:

Som han siger "Hvad end jeg har gjort, så har jeg gjort det godt. Nu skal jeg bare også træne den lille til det".. Flab :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine ældre cockerer kan stort set pølle midt på fortovet, hvis de fik lov.

Mine græske har det vanskeligerer. Nana var nok 5 år, (fik hende som lille)før hun kunne i snor. Og virkelig kun undtagelsvis.

Snoopy var 5 mdr og når jeg slap ham på marken, styrtede han langt væk, satte sig og kom så tilbage. Han var ca 3 1/2 år , før han kunne i snor. Og også kun undtagelsesvis. I haven , ingen problemer, men de bryder sig ikke om, at man kigger.Så måske har din kæreste kigget for meget????

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...