Hop til indhold

Billeder... mange billeder

Buddha
 Share

Recommended Posts

Eih kom til at tage lidt for mange, kender i det?

Egon, min kære larmende Egon

IMG_4238copy_zps713a145b.jpg

IMG_4243copy_zpsac0d0140.jpg'

IMG_4244copy_zps5c5b6b32.jpg

IMG_4249copy_zps7b62b809.jpg

IMG_4254copy_zps8aaf8037.jpg

IMG_4356copy_zpsde903846.jpg

IMG_4376copy_zpsf6802ee9.jpg

Og bøllefrøet Benny

2_zps7b6a0563.jpg

aka Preben Elkjær :mrgreen:

IMG_4282copy_zps2fcac8c3.jpg

IMG_4287copy_zps813d0594.jpg

IMG_4307copy_zps2d65edca.jpg

IMG_4363copy_zpsb0264176.jpg

1_zps8ec265c8.jpg

Nå ja, og kaaaaaaatten

IMG_4347copy_zpscaa77ceb.jpg

Der kommer loco billeder lige om lidt.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

*ding dong*

IMG_4332copy_zpse541b99f.jpg

IMG_4333copy_zps66fe9c37.jpg

IMG_4340copy_zps7436f347.jpg

IMG_4341copy_zps434060d0.jpg

Har den hund nogensinde munden lukket??

Ja... men så ser det sådan her ud:

IMG_4345copy_zps35919a3a.jpg

Benny har opdaget Egons store interesse for æbler, så gider Egon ikke lege nok, så kan man da dunke ham i hovedet med sådan et :lol:

IMG_4357copy_zps5d4a9524.jpg

IMG_4358copy_zpsf891bec8.jpg

IMG_4361copy_zpsdb4e3993.jpg

IMG_4415copy_zps4e919b5b.jpg

IMG_4417copy_zps6d005667.jpg

IMG_4413copy_zps7d5ca5a4.jpg

IMG_4392copy_zpse09e2c5c.jpg

*Vil han ik nok lege mere?*

IMG_4381copy_zps7a6982b4.jpg

IMG_4387copy1_zps635f6910.jpg

IMG_4399copy_zps6cab5f13.jpg

IMG_4423copy_zps849001fb.jpg

IMG_4430copy_zps95669008.jpg

IMG_4431copy_zpsb079031c.jpg

IMG_4450copy_zps0d6798a7.jpg

IMG_4458copy_zpsd40767e3.jpg

Og så lige et par spæneture for at få det aaaaaaaallersidste energi ud..

IMG_4483copy_zpsae3c60c7.jpg

IMG_4487copy1copy_zpsb51431ca.jpg

Og slut. Kan vi få mad nu så?!

IMG_4504copy_zps6e9dfa44.jpg

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Virkelig gode billeder, er meget imponeret og kan godt forstå hvis nogen kigger til med gru når dine hunde lege.Det ser nemlig vildt ud :)

Der er bare en ting jeg ikke forstår, det er da ikke en gravhund og en australsk sheephard ? Er det ikke samojeder ? Måske har du flere hunde ?

Inden jeg oprettede en profil herinde, kiggede jeg tit lidt i billeder og forum og måske tager jeg fejl, men er det ikke dem som hedder motor og woodo ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Virkelig gode billeder, er meget imponeret og kan godt forstå hvis nogen kigger til med gru når dine hunde lege.Det ser nemlig vildt ud :)

Der er bare en ting jeg ikke forstår, det er da ikke en gravhund og en australsk sheephard ? Er det ikke samojeder ? Måske har du flere hunde ?

Inden jeg oprettede en profil herinde, kiggede jeg tit lidt i billeder og forum og måske tager jeg fejl, men er det ikke dem som hedder motor og woodo ??

Jo, du har ret, de er samojeder, jeg har bare givet dem nye navne herinde da jeg ikke ønskede at blive googlet. De er nu meget søde selvom de ser vilde ud :lun: Tusind tak for rosen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du fotograf eller bare heldig at have et super godt kamera ?

Mit gamle lommekamera kan slet ikke tage sådan billeder, altså hvor motivet bevæger sig. Har desværre ikke råd til et af de der smarte canon og nikon

Link til indlæg
Del på andre sites

kan de lege.. snart? :engel: ..

Lux vil gerne løbe løbe løbe! og Ninja og Mille gad ikke løbe idag. vræææl

Hvad med mandag?!

Er du fotograf eller bare heldig at have et super godt kamera ?

Mit gamle lommekamera kan slet ikke tage sådan billeder, altså hvor motivet bevæger sig. Har desværre ikke råd til et af de der smarte canon og nikon

Hehe. Jeg er ikke fotograf og jeg har et ret ok kamera ja - men det bliver altså ikke bare på magisk vis gode billeder, bare fordi ens kamera er spejlrefleks. Jeg har selvfølgelig en del kiks undervejs ;-) Men det kan klart indstilles til hurtigere bevægelser. Her er en tråd hvor jeg kun har brugt et digitalkamera: http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/28373-kom-lad-os-ta-et-billede-af-jer-sammen.html

Kiks:

IMG_4482.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej kameraet gør jo ikke hele arbejdet for en, men en del, eftersom at man kan tage mange billeder i træk, hurtig efter hinanden og at lyset kan indstilles.

Hvis man tager 20 billeder i træk, så er man heldig at der oftes er feks 5 rigtig gode billeder.

Med et lommekamera kan man tage 20 billeder over længere tid og mange er rigtig dårlige, pga lyset og slør og fartstriber.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon
Jo, du har ret, de er samojeder, jeg har bare givet dem nye navne herinde da jeg ikke ønskede at blive googlet. De er nu meget søde selvom de ser vilde ud :lun: Tusind tak for rosen.

Årh jeg var ved at dø af forvirring, for jeg tænkte.. Samme brugernavn, samme hunde, lige så gode billeder men nu hed de pludseligt noget andet, hehe. :oops:

Men super dejlige billeder af de to guldklumper! Man får sådan en lyst til bare at kramme dem :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej kameraet gør jo ikke hele arbejdet for en, men en del, eftersom at man kan tage mange billeder i træk, hurtig efter hinanden og at lyset kan indstilles.

Hvis man tager 20 billeder i træk, så er man heldig at der oftes er feks 5 rigtig gode billeder.

Med et lommekamera kan man tage 20 billeder over længere tid og mange er rigtig dårlige, pga lyset og slør og fartstriber.

Hvis indstillingen er forkert, så får du bare 20 kiks.

Jeg forstår godt hvad du mener men synes det er ærgeligt hvis man ikke tror man kan tage gode billeder uden diverse dyrt grej. Jeg har brugt digital kamera i 10+ år og taget mange gode.

Men jeg elsker også at redigere og det får jeg mere ud af med spejlrefleks. Disse billeder har jeg brugt en hel del timer på.

Link til indlæg
Del på andre sites