Buddha Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 Eih kom til at tage lidt for mange, kender i det? Egon, min kære larmende Egon ' Og bøllefrøet Benny aka Preben Elkjær Nå ja, og kaaaaaaatten Der kommer loco billeder lige om lidt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 20, 2012 Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 Det er altså nogle smukke hunde, sådan nogle slædehunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret September 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 *ding dong* Har den hund nogensinde munden lukket?? Ja... men så ser det sådan her ud: Benny har opdaget Egons store interesse for æbler, så gider Egon ikke lege nok, så kan man da dunke ham i hovedet med sådan et *Vil han ik nok lege mere?* Og så lige et par spæneture for at få det aaaaaaaallersidste energi ud.. Og slut. Kan vi få mad nu så?! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret September 20, 2012 Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 Milde himmel hvor kan de se drabelige ud Fantastiske billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret September 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 Milde himmel hvor kan de se drabelige ud Fantastiske billeder! Ja Lige siden Egon var lille har han set sådan ud, folk så lidt skeptiske ud når han legede med deres hunde. Og tusind tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret September 20, 2012 Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 Ja Lige siden Egon var lille har han set sådan ud, folk så lidt skeptiske ud når han legede med deres hunde. Hahahha, totalt gyserfilmsagtigt. Plysbamse gone wrong! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret September 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 Hahahha, totalt gyserfilmsagtigt. Plysbamse gone wrong! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 20, 2012 Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 Fabelagtig fucking fantastiske billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hegda Besvaret September 20, 2012 Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 Virkelig gode billeder, er meget imponeret og kan godt forstå hvis nogen kigger til med gru når dine hunde lege.Det ser nemlig vildt ud Der er bare en ting jeg ikke forstår, det er da ikke en gravhund og en australsk sheephard ? Er det ikke samojeder ? Måske har du flere hunde ? Inden jeg oprettede en profil herinde, kiggede jeg tit lidt i billeder og forum og måske tager jeg fejl, men er det ikke dem som hedder motor og woodo ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret September 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 Virkelig gode billeder, er meget imponeret og kan godt forstå hvis nogen kigger til med gru når dine hunde lege.Det ser nemlig vildt ud Der er bare en ting jeg ikke forstår, det er da ikke en gravhund og en australsk sheephard ? Er det ikke samojeder ? Måske har du flere hunde ? Inden jeg oprettede en profil herinde, kiggede jeg tit lidt i billeder og forum og måske tager jeg fejl, men er det ikke dem som hedder motor og woodo ?? Jo, du har ret, de er samojeder, jeg har bare givet dem nye navne herinde da jeg ikke ønskede at blive googlet. De er nu meget søde selvom de ser vilde ud Tusind tak for rosen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 20, 2012 Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 ûber swag samoyeds! Me lik3 :møzh! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret September 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 ûber swag samoyeds! Me lik3 :møzh! Blingbling boyaka! Møs. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 20, 2012 Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 kan de lege.. snart? .. Lux vil gerne løbe løbe løbe! og Ninja og Mille gad ikke løbe idag. vræææl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hegda Besvaret September 20, 2012 Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 Er du fotograf eller bare heldig at have et super godt kamera ? Mit gamle lommekamera kan slet ikke tage sådan billeder, altså hvor motivet bevæger sig. Har desværre ikke råd til et af de der smarte canon og nikon Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret September 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2012 kan de lege.. snart? .. Lux vil gerne løbe løbe løbe! og Ninja og Mille gad ikke løbe idag. vræææl Hvad med mandag?! Er du fotograf eller bare heldig at have et super godt kamera ? Mit gamle lommekamera kan slet ikke tage sådan billeder, altså hvor motivet bevæger sig. Har desværre ikke råd til et af de der smarte canon og nikon Hehe. Jeg er ikke fotograf og jeg har et ret ok kamera ja - men det bliver altså ikke bare på magisk vis gode billeder, bare fordi ens kamera er spejlrefleks. Jeg har selvfølgelig en del kiks undervejs Men det kan klart indstilles til hurtigere bevægelser. Her er en tråd hvor jeg kun har brugt et digitalkamera: http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/28373-kom-lad-os-ta-et-billede-af-jer-sammen.html Kiks: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 21, 2012 Rapporter Share Besvaret September 21, 2012 Har fri hele mandagen da Mikkel skal til lægen imellem 9-10 så det kan vi sagtens! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hegda Besvaret September 21, 2012 Rapporter Share Besvaret September 21, 2012 Nej kameraet gør jo ikke hele arbejdet for en, men en del, eftersom at man kan tage mange billeder i træk, hurtig efter hinanden og at lyset kan indstilles. Hvis man tager 20 billeder i træk, så er man heldig at der oftes er feks 5 rigtig gode billeder. Med et lommekamera kan man tage 20 billeder over længere tid og mange er rigtig dårlige, pga lyset og slør og fartstriber. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst celinamoon Besvaret September 21, 2012 Rapporter Share Besvaret September 21, 2012 Jo, du har ret, de er samojeder, jeg har bare givet dem nye navne herinde da jeg ikke ønskede at blive googlet. De er nu meget søde selvom de ser vilde ud Tusind tak for rosen. Årh jeg var ved at dø af forvirring, for jeg tænkte.. Samme brugernavn, samme hunde, lige så gode billeder men nu hed de pludseligt noget andet, hehe. Men super dejlige billeder af de to guldklumper! Man får sådan en lyst til bare at kramme dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cricht Besvaret September 21, 2012 Rapporter Share Besvaret September 21, 2012 De er så smukke dine hunde!! Selvsom de til tider kan de ret drabelige og vampyr-agtige ud Men hold nu op altså, de ligner bare to dejlige krammebamser der bare eeeeelsker at lege med hinanden, hvor er det skønt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret September 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2012 Nej kameraet gør jo ikke hele arbejdet for en, men en del, eftersom at man kan tage mange billeder i træk, hurtig efter hinanden og at lyset kan indstilles. Hvis man tager 20 billeder i træk, så er man heldig at der oftes er feks 5 rigtig gode billeder. Med et lommekamera kan man tage 20 billeder over længere tid og mange er rigtig dårlige, pga lyset og slør og fartstriber. Hvis indstillingen er forkert, så får du bare 20 kiks. Jeg forstår godt hvad du mener men synes det er ærgeligt hvis man ikke tror man kan tage gode billeder uden diverse dyrt grej. Jeg har brugt digital kamera i 10+ år og taget mange gode. Men jeg elsker også at redigere og det får jeg mere ud af med spejlrefleks. Disse billeder har jeg brugt en hel del timer på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret September 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2012 Tusind tak, Celinamoon og Cricht Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 27, 2012 Rapporter Share Besvaret September 27, 2012 :hjerte: :klap: Sikke mange gode billeder af mine drenge Det ser ud som om Egon har gebis Andre end mig, der kan se, at der er to sæt tænder? Et helt oppe og så de skarpe Har den hund nogensinde munden lukket?? Ja... men så ser det sådan her ud: :sjov: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret September 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 27, 2012 Det ser ud som om Egon har gebis Andre end mig, der kan se, at der er to sæt tænder? Et helt oppe og så de skarpe Hehehe jeg VIDSTE han var speciel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 27, 2012 Rapporter Share Besvaret September 27, 2012 Hehehe jeg VIDSTE han var speciel Det har han alle dage været Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret September 27, 2012 Rapporter Share Besvaret September 27, 2012 Buddha, dine hunde er de smukkeste :hjerte: Og er vildt misundelig på dine skills med kamera. Rigtig mange af billederne er fantastisk flotte! (er især vild med det første af Egon) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts