Hop til indhold

Hvilke gummistøvler gnaver ikke??


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der har stiftet bekendtskab med denne model??

 

LaCrosse Sport Estate

 

Overvejer den kraftigt..

 

Nu har jeg kun ige set denne lille bid af Jeanettes gummistøvle, men kunne det ikke godt ligne dem hun har?

 

Jeps det er min model, og den jeg vil have igen, når jeg får råd.

 

Mine er helt kaput nu. Sålen er slidt helt ned og der er hul i den ene. Men jeg vil også mene at de har gået langt over 100 km over de sidste par år. Elsker de støvler

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeps det er min model, og den jeg vil have igen, når jeg får råd.

 

Mine er helt kaput nu. Sålen er slidt helt ned og der er hul i den ene. Men jeg vil også mene at de har gået langt over 100 km over de sidste par år. Elsker de støvler

 

Skal man vælge en størrelse større end man plejer?

 

På den hjemmeside der kan den fås i 37 og 38 osv, jeg plejer at bruge 36 og meget sjældent 37. Hva skal jeg vælge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Sko og stvler online: Gummistvler, hjemmesko, sandaler, vandresko, jagtstvler mm. til brn, kvinder og mnd holder BLACK FRIDAY 500kr - så alt sort med en normalpris over 500, fås i dag til 500 kr uanset førpris. Nu må jeg bestemme mig.

 

Jeg har fundet ud af at de også sælger fra andre hjemmesider, bl.a. den Mini-Me linker til som kun er med LaCrosse. Måske virker det lidt mystisk, men jeg købte støvler af dem sidste år uden nogen problemer, så tør godt gøre det igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sko og stvler online: Gummistvler, hjemmesko, sandaler, vandresko, jagtstvler mm. til brn, kvinder og mnd holder BLACK FRIDAY 500kr - så alt sort med en normalpris over 500, fås i dag til 500 kr uanset førpris. Nu må jeg bestemme mig.

 

Jeg har fundet ud af at de også sælger fra andre hjemmesider, bl.a. den Mini-Me linker til som kun er med LaCrosse. Måske virker det lidt mystisk, men jeg købte støvler af dem sidste år uden nogen problemer, så tør godt gøre det igen.

 

Hehe ja det er den samme mand :-D

 

Hvorfor skal de støvler jeg vil ha også lige være brune!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...