Hop til indhold

Hvilke gummistøvler gnaver ikke??


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Jeg har efterhånden et lille lager af gummistøvler, men de gnaver alle sammen, hvilket er et problem, når det regner sådan for tiden, og hunden alligevel skal luftes

 

Problemet er at jeg får vabler på mine hæle. I går gik jeg 4 km i et par af lortegummistøvlerne, som umiddelbart sidder godt, men efter ca. en km begynder de at gøre ondt.

Jeg krummer så tæerne, og har ikke fået vabler endnu, men i dag da jeg tog dem på, kunne jeg med det samme mærke, at de generede mine hæle.

 

Jeg TROR det skyldes at foden svupper lidt, men findes der overhovedet et par gummistøvler, der sidder til om foden? Jeg mener, der skal jo ligesom været mulighed for at foden kan komme ned og op ad støvlen?

 

Og sdan ser indgangen til skoven ud i dag. Det Kræver jo nærmest vaders.:-D

61467_4028368181492_59915907_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har efterhånden et lille lager af gummistøvler, men de gnaver alle sammen, hvilket er et problem, når det regner sådan for tiden, og hunden alligevel skal luftes

 

Problemet er at jeg får vabler på mine hæle. I går gik jeg 4 km i et par af lortegummistøvlerne, som umiddelbart sidder godt, men efter ca. en km begynder de at gøre ondt.

Jeg krummer så tæerne, og har ikke fået vabler endnu, men i dag da jeg tog dem på, kunne jeg med det samme mærke, at de generede mine hæle.

 

Jeg TROR det skyldes at foden svupper lidt, men findes der overhovedet et par gummistøvler, der sidder til om foden? Jeg mener, der skal jo ligesom været mulighed for at foden kan komme ned og op ad støvlen?

 

Og sdan ser indgangen til skoven ud i dag. Det Kræver jo nærmest vaders.:-D

61467_4028368181492_59915907_n.jpg

 

Smukke våde Gracie :lun:

 

Jeg har et par lange Hunter, for det meste med en fleecesok i. Det fungerer find for mig.....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er prøvet med ekstra sokker og tykkere sokker, men der er ikke plads nok til det i støvlerne. De er købt fordi de egentlig sidder gdt til i anklen, men måske de skulle have været et numemr større.....

 

Nu er et par stykker glade for laCrolle, er der nogen af jer der kender disse?

LaCrosse Cape Cod gummistvler - Sort

lacrosse-cape-cod-sort.jpg

 

Der skal være lidt skaft på (billedet ovenover er også enden af vores indkørsel, og eneste vej i skoven).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Splinten er 2tal prof til det med gummistøvler...

 

Jeg har hunter, lang model, fuuuuck de gjorde ondt i den første tid..... Av av av, men jeg var stædig og nu knuselsker jeg dem, selvom de virkelig virkelig er gået i stykker for længst og på ingen måde holder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig i mit 28 årlige liv ejet et par gummistøvler der IKKE gav slemme gnavsår. Jeg HADER gummistøvler. Lige pt ejer jeg et par kortskaftet der gik i stykker i gummiet efter en måneds brug og nu ikke er vandtætte.

 

Jeg har en kronisk hævet lægmuskel pga skade, og at finde et par langskaftet gummistøvler i min fodstørrelse hvor mine lægmuskler kan være er umuligt.

 

Dem fra bilka de blå med hvid sål, vrider man virkelig let rundt i og der er ingen støtte til anklerne.

 

Jeg har erfaret at gummistøvler er ikke gode. Så jeg går bare i sko og skifter sokker og kommer mine sko i tørretumblerne når jeg kommer hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg er på mit 2. par Hunter, de har aldrig nogensinde gnavet og er dejlige at gå i - af gummistøvler at være. Men jeg ved der er mange der ikke finder dem komfortable.

 

Mine sidder fantastisk - og det at de så også er pæne oveni, det er jo kun et plus :mrgreen:

 

Jeg elsker også mine, men jeg synes ikke at de holder længe.. Der gik hurtigt hul på mine, men jeg går i dem hver eneste dag alligevel :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker også mine, men jeg synes ikke at de holder længe.. Der gik hurtigt hul på mine, men jeg går i dem hver eneste dag alligevel :-)

Nå? Ej det er ikke min oplevelse...Mine røde har holdt i over 4 år, og er nu blevet pensioneret til fordel for et par sorte - udelukkende fordi mine fødder er blevet en smule større post graviditet, og 37 altså var bedre når jeg havde en tyk sok i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem jeg går i nu ER faktisk fra Kvickly, og også de bedste jeg hidtil har haft, idet de sidder så tæt. Der er derfor hverken plads til ekstra sokker eller såler.

Har været i dem igen her til aften, og fordi jeg har gået så meget i dem de sidste par dage, var de uudholdelie at have på. Følte det gjorde ondt helt ind i hælknoglen.

 

Lige nu hælder jeg mest til LaCrosse. Synes ikke det lyder tiltalende at Hunter gør ondt den første tid, hvorefter de går i stykker, når de er gået til.;-)

Det er så et andet problem med gummistøvler - nogen flækker hurtigt i gummiet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med at ofre de penge et par ordentlige vandrestøvler koster.... de er vandtætte, dejlige at gå i og holder mange mange år :-D Gummistøvler er den direkte vej til dårlig fødder:(

 

Sidste vinter var disse på tilbud til 500 kr, og jeg fortryder bittert at jeg ikke købte dem. Hvis det sker igen i år, slår jeg til.

Viking Deer Hunter jagtstvler med GoreTex - Brun og sort

 

MEN jeg tvivler meget på at de vil kunne holde mine fødder tørre , så vådt som der er i skoven for tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

De her har jeg og de er over 7 år gamle, de bliver brugt nærmest hver dag, undtagen varme sommerdage, elsker de støvler, der er neopren indeni, så de er bløde = ingen gnavesår.

 

Le Chameau - a natural heritage

 

De er lækre ud. Hvad er prislejet?

Mindsker neoprenfor generelt at de gnaver? LaCreoose har jo også sådan et for?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...