Hop til indhold

Advarsel mod hundehandler i Rødvig.


Ulla H
 Share

Recommended Posts

En tilsyneladende stor dyreelsker har gennem mange år overtaget udsatte hunde og især katte, helst langhårede, som folk annoncerede skulle have nyt hjem. Og det var lige hende, der manglede dette dyr i sit hus.Og nu er hun igen i gang med dyrehandel.

Hun har domme for virkelig stor omsorgssvigt, men fortsætter ufortrødent, nu fra en adresse i Rødvig.

Hun har "til salg" hunde siddende i bure, de kommer ikke ud ifølge nærmeste naboer, kun hendes egne 2 luftes normalt.

Der er i weekenden solgt 2 hunde fra adressen, de er fremvist på græsplænen.

Dyrenes Beskyttelse har fået anmelderne og har foranlediget at politiet har besøgt bopælen, men der var rent og pænt.

I øjeblikket modtages også hunde til soignering.

Hvis nogle herinde har kendskab til denne Charlotte K. vil jeg på anmelders vegne meget gerne have oplysninger , der kan bidrage til at få hende stoppet.

Jeg har netop idag sendt besked til Vibeke Knudsen i DKK , da mange er nervøse for, hvad hun bedriver og hvordan hun får overtaget disse hunde.

Mit nr er 43521587.

Ulla

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...

Nu er hun så åbenbart igang igen, denne gang med heste.

 

Dette har jeg kopieret fra et andet forum.

 

Pas på hvem i overlader jeres hest til. - Generel diskussion - forum - alt om heste på HesteGalleri.dk

 

Så dette indlæg på et andet forum.

 

Jeg ved jo at der er en del herinde som også er i hesteverdenen og derfor synes jeg at i bør se det.

 

(Kvinden i sagen er tidligere dømt tre gange for vanrøgt af katte og har af samme grund været i TV og omtalt i dagspressen.

Hun har nu slået sig på handel med hunde og heste)

 

"Denise S.

 

Da jeg ikke har lysten til at skrive den samme historie til en masse, som nok undrer sig over hvorfor Leasy pludselig er tilbage i stalden, får i den her. Efter en lang kamp med både advokater, politi og den kvinde sagen omhandler, har vi endelig fået Leasy fri fra det mest modbydelige nogensinde. Leasy var på en prøvekontrakt indtil 1 april, hvor beløbet skulle være fuldt ud betalt, men hvor CK lavede et kontraktbrud. Ugen efter får vi en besked om, at vores egen Leasy er hos en bedrager, som tager en masse heste hjem, fordi de skal bruges til "fødemaskiner".

 

Da vi afleverede Leasy dengang var der kun 3 heste udover vores, hvilket virker meget normalt, men hvor hun nu har 14 stykker.

 

Da vi kom hen på hendes grund tidligere idag kom jeg hen til en hest, som havde en kæmpe bule i hovedet, hvor jeg så spørger CK "hvad er der sket". Hun svarer, at hun blev sparket for nogle måneder siden, hvor blodet løb kraftigt ud af begge næsebor, men det var okay nu, sagde hun. Da vi kommer ud til vejen, bliver vi mødt af nogle fantastiske mennesker fra Nordjysk dyreredning og en fotograf. På dette tidspunkt brød vi alle sammen. Nordjysk dyreredning tilkaldte forsvarets øverste dyrlæge, som så bedømte at Leasys næseryg har været brækket. Tænk at der findes så modbydelige mennesker som CK.

 

Jeg vil fraråde alle der overvejer at låne deres heste ud, eller sætte deres heste på prøve, dels overveje godt og grundigt hvem i sælger jeres heste til. Jeg er fuldstændig målløs over situationen og tør aldrig i mit liv, at sælge min hest igen. Hvor er jeg bare lettet over, at min elskede hest er på vej hjem igen. Er dybt taknemmelig over alle dem, som har hjulpet til i denne lange kamp om at få Leasy tilbage, da CK ikke var villig til at give os vores hest. Tusind tak til Nordjysk dyreredning, politi, advokater og andre involverede!"

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for indlægget og vil lige kommenterer at Ck og hendes samlever har solgt huset ,eller det er til salg og har købt en landejendom, hvor de kan være i fred for naboer.

Mener også Hestens Værn har været på¨besøg med påbud om bedre fodring af nogle magre heste.Men de er på græs , var svaret for en måned siden, hvor græsset slet ikke var i groning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har desværre ikke skrevet ny adresse op, men vil da prøve at finde den, ellers må jeg ringe for at få den.

Hendes dom mht dyrehold udløb vist 1 marts eller april 2013. Så klart er der nu fuld fart på.

Den har været offenliggjordt på Facebook i gruppen " stop dyremishandling" mener jeg.

Men hun har jo selv en side derinde der hedder noget lignende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

"Sagen" kører også på Gipote (hvor jeg også har min gang)

Jeg har forsøgt at finde tråden - men jeg tror Gipote har slettet en del af det - da CK selv kom på banen derinde og var alt andet end venlig. Jeg har ikke selv kommenteret i tråden men fulgt med på sidelinjen - det er godt nok ikke småting der blev rullet op derinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har hørt at CK før jeg lejet noget stald hos en gårdejer, der så fik nys om dommene for misrøgt, at hun handlede hunde og hvalpe under mærkelige forhold og derfor sagde hende op.Jeg mener ikke hun er helt alene på banen, da nogle af hvalpekuldene er sat til salg fra nordsjælland.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gården ligger på Lejertoftevej 2 på hjørnet af Stevns Landevej ved Gevnø/Lyderslev.

Hestene er flyttet fra det før lejede sted til denne adresse.14 sete heste pt.

 

 

ah ja, det ved jeg godt hvor er, det har jeg kørt forbi dagligt i årevis, og ja der har altid gået mange heste inde, men de ser umiddelbart ok ud fra vejen

Link til indlæg
Del på andre sites

"Sagen" kører også på Gipote (hvor jeg også har min gang)

Jeg har forsøgt at finde tråden - men jeg tror Gipote har slettet en del af det - da CK selv kom på banen derinde og var alt andet end venlig. Jeg har ikke selv kommenteret i tråden men fulgt med på sidelinjen - det er godt nok ikke småting der blev rullet op derinde.

 

 

Den har også kørt på Gul&Gratis, har også fulgt med fra sidelinien.

Hun er desværre ikke et enestående tilfælde. Har lige læst i en anden dyreværnsgruppe, Nord Jysk Dyreredning, om 2 mænd i Nordjylland, der også handler med dyr, som de overtager gratis fra andre og sælger videre eller avler på, men når de ikke kan komme af med dem, så får dyrene lov til, at passe sig selv. Det vil sige, at de får lov til, at gå for lud og koldt vand.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes i skal melde jer til facegruppen " til kamp mod CK"

Hendes rigtige adresse er Thorsvænget i Rødvig, men aner ikke om den adresse er solgt, har været til salg.

Hun blev meget hurtigt uvenner med naboer pga hendes burhundehold. Hun har selv 2 hunde der luftes, dem i bure er kun set ude i forbindelse med salg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes i skal melde jer til facegruppen " til kamp mod CK"

Hendes rigtige adresse er Thorsvænget i Rødvig, men aner ikke om den adresse er solgt, har været til salg.

Hun blev meget hurtigt uvenner med naboer pga hendes burhundehold. Hun har selv 2 hunde der luftes, dem i bure er kun set ude i forbindelse med salg.

Det er ejendommen på Stevnsvej der er til salg. Tror ikke Thorsvænge er til salg. Det er jo et villakvarter, så der må hun jo ikke have ret mange hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Til CHR

Hun er meldt til polisen mange gange fra adressen Thorsvænge og de har været der flere gange og sagt, hundenes bure var rene og pæne.

Så gik anmelder til teknisk forvaltning i kommunen og melde hendes hundehold der og de har skredet ind. Jeg har selv anmeldt hende via en nær adressen til lokalpolitiet.Fordi en spanielejer har en landbetjent som mand, fik jeg tlf på stedlig nærbetjent.Tror sagen blev overgivet til politienheden for Sjælland i Roskilde, men de havde jo travl med Joy-Hoff sagen?????

Link til indlæg
Del på andre sites

Til CHR

Hun er meldt til polisen mange gange fra adressen Thorsvænge og de har været der flere gange og sagt, hundenes bure var rene og pæne.

Så gik anmelder til teknisk forvaltning i kommunen og melde hendes hundehold der og de har skredet ind. Jeg har selv anmeldt hende via en nær adressen til lokalpolitiet.Fordi en spanielejer har en landbetjent som mand, fik jeg tlf på stedlig nærbetjent.Tror sagen blev overgivet til politienheden for Sjælland i Roskilde, men de havde jo travl med Joy-Hoff sagen?????

 

Tænker da også det er kommunen man skal have fat i her

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg har ikke meget hesteforstand men ser ikke denne unghingst som palomino,. Men hans fader.

Ok, vi er på landet her, men de fleste vælger forhåbenligt en kåret hingst.Og stakkels hopper, der er i hendes varetægt..

I øvrigt skulle den lejede gård have manglende huslejebetaling.

Jeg græmmes over at hun kan få heste i kommision, alene pga sin veltalenhed, når hun skruer charmen på-..,

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste nyt skulle være at en dyreværnsorganisation har haft en samtale med CK vedr hendes avl på hunde og især de mange hvalpekuld. Nu skulle der kun være 4 stk hunde derhjemme, de andre tæver er vist i pleje/udstationering. Der er hellerikke mange heste på folden.Kommitionshestene er afhentet af de respektive ejerer.

Huset inde i Rødvig, der var lejet af kæresten, er fraflyttet helt og den nuværende lejede gård er vist opsagt fra udlejers side, nok pga kontraktbrud fra CK´s side.

Og det siges at en ny gård er lejet på Holbækegnen.????

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...