Hop til indhold

Min lille stjerne


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Jeg tog tidligt hjem fra arbejde i dag, og fik derfor en hel eftermiddag med alene kvalitetstid med min lille prinsesse:-)

 

Vi gik en laaaaang tur, og sluttede af med en dukkert. Bella er bare sådan en fjollerøv når hun får lov at bade:lun:

 

Nå, men i løbet af vores eftermiddagstur og vores aftentur, mødte vi bare SÅ mange mennesker! Både med og uden hunde. Og for første gang lagde jeg mærke til, at Bella ELSKER alle blondiner:lol: Jeg er selv ret blond, så tænker at det er derfor?!

 

På aftenturen ser jeg en ung pige der standser sin bil ude på Randersvej, og forvildet løber frem og tilbage. Jeg går imod hende og spørger hvad hun leder efter, og hun er lettere panisk, og svarer at hun har mistet sit tankdæksel. Jeg tilbyder at Bella kan lede, og sætter hende igang med at "finde". Pigen fortæller at det er hendes fars bil, og at hun også er kommet til at ødelægge døren:stupid: At hun er på vej til en middag og er for sent på den!

 

Pludselig stopper Bella sin søgen, og står og tripper. Hun havde fundet dækslet! Men hun ville altså ikke bære på det - det lugtede jo grimt af brændstof!

 

Pigen blev vildt glad og satte sig og klappede Bella, som kvitterede med en masse hundekys:-) Pigen var i øvrigt blond.....:-)

 

Ud over alle de søde, blonde piger vi mødte i dag, var det også dagen hvor vi mødte alle de små, hysteriske hunde. Bella lægger sin konsekvent når hun er et par meter fra, og lader så de små, gøende bæster komme hen og sige hej:-)

 

Generelt har hun bare været en lille stjerne i dag! Sød, dygtig og bare for dejlig! Så hvordan fejrer man det? Man kører selvfølgelig på McD efter 2 Flurry med daim:blink:

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun syntes bare det var SÅ sjovt at få lov til at søge der i rabatten. Og hun fandt alle mulige andre ting - gummihandsker, tomme vandflasker osv. Og vildt stolt hver gang hun kom med noget:-)

 

Hun er bare en rigtig lille røver:lun: Og skulle hun nogensinde få brug for mundkurv, tror jeg en flurry er vejen frem:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LadyDay
Og skulle hun nogensinde få brug for mundkurv, tror jeg en flurry er vejen frem:lol:

 

Godt tænkt. Det er meget svært at ligne en faaaaaarlig og bidsk hund med en flurry klistret fast på ansigtet!

 

Lille Herbie kunne iøvrigt godt tænke sig at lege med Bella en dag når hun er på besøg (og jeg kunne godt tænke mig at kramme en schæfer. Jeg voksede jo op med en, så savner naturligvis schæfere lidt! :lun:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...