Hop til indhold

Efterlysning: Hund stukket af fra Grimstrup Hundehotel.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Den er fundet igen.

 

fra fb:

HURRA. Scooby er fundet igen. Vi har lige hentet ham i Velling, hvor han formentlig har opholdt sig i nogle fiskehytter de sidste nætter. 1000 tak til alle, der har hjulpet os. Scooby er lidt træt og beskidt, men det kan vi da heldigvis gøre noget ved. Et festmåltid skal han også have, har jeg lovet ham. Han blev heldigvis glad for at se os, og han har ingen sår eller rifter, vi har kunnet se endnu. Men et grundigt check efter badet, og er der noget, så har vi en dyrlæge, der godt vil kigge på ham i dag. Hans familie er nu orienteret om det hele.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er fundet igen.

 

fra fb:

HURRA. Scooby er fundet igen. Vi har lige hentet ham i Velling, hvor han formentlig har opholdt sig i nogle fiskehytter de sidste nætter. 1000 tak til alle, der har hjulpet os. Scooby er lidt træt og beskidt, men det kan vi da heldigvis gøre noget ved. Et festmåltid skal han også have, har jeg lovet ham. Han blev heldigvis glad for at se os, og han har ingen sår eller rifter, vi har kunnet se endnu. Men et grundigt check efter badet, og er der noget, så har vi en dyrlæge, der godt vil kigge på ham i dag. Hans familie er nu orienteret om det hele.

Åh, hvor var det dejligt med en glædelig opdatering!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er frækt at de ikke har fortalt ejerne noget.

 

Men fedt, at han blev fundet igen så hurtigt

 

Det kan man jo anskue fra flere vinkler. Ejerne der er i Tyrkiet kan intet foretage sig, og bliver højst urolige. Måske var det ikke engang muligt at komme i kontakt med dem. Afhængigt af hvor man befinder sig i Tyrkiet kan tilgængeligheden elektronisk kommunikation godt "variere lidt i kvaliteten".

Der er jo ikke tale om at de har prøvet at fortie sagen. Spørgsmålet er bare hvilket tidspunkt de har anset for mest passende til at fortælle hvad der er sket. Man kan være uenige i deres valg, men jeg kan i grunden godt følge den tankegang der ligger til grund for det valg de traf.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan man jo anskue fra flere vinkler. Ejerne der er i Tyrkiet kan intet foretage sig, og bliver højst urolige. Måske var det ikke engang muligt at komme i kontakt med dem. Afhængigt af hvor man befinder sig i Tyrkiet kan tilgængeligheden elektronisk kommunikation godt "variere lidt i kvaliteten".

Der er jo ikke tale om at de har prøvet at fortie sagen. Spørgsmålet er bare hvilket tidspunkt de har anset for mest passende til at fortælle hvad der er sket. Man kan være uenige i deres valg, men jeg kan i grunden godt følge den tankegang der ligger til grund for det valg de traf.

 

Enig med Kim

Ejerne sidder i Tyrkiet og kan muligvis slet ikke komme tidligere hjem. Det eneste, de ville få ud af en opringning, var en ødelagt ferie.

 

Jeg kender jo ejerne af pensionen, og jeg er helt sikker på, at det er en beslutning, som der er blevet tænkt godt og grundigt igennem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske, men stadig ville jeg gerne vide, hvor min hund var.

 

Jeg tænker hver gang tilbage på en beagle, der forsvandt og var væk i en måneds tid. Der var ejeren i USA på ferie, men hun fik det stadig at vide. Og ja, det har måske ødelagt noget af hendes ferie (altså hun var hjemme efter en uges tid, mener jeg det var). Men stadig så ville jeg hellere vide det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan man jo anskue fra flere vinkler. Ejerne der er i Tyrkiet kan intet foretage sig, og bliver højst urolige. Måske var det ikke engang muligt at komme i kontakt med dem. Afhængigt af hvor man befinder sig i Tyrkiet kan tilgængeligheden elektronisk kommunikation godt "variere lidt i kvaliteten".

Der er jo ikke tale om at de har prøvet at fortie sagen. Spørgsmålet er bare hvilket tidspunkt de har anset for mest passende til at fortælle hvad der er sket. Man kan være uenige i deres valg, men jeg kan i grunden godt følge den tankegang der ligger til grund for det valg de traf.

 

Jeg kan da også godt forstå, at de ikke vil gøre ejerne urolige, men netop fordi de ikke har fortiet sagen - og fortalt om det til en avis - så er risikoen bare så meget større for at de får det at vide alligevel. Og så ville jeg som ejer nok blive endnu mere urolig, når jeg ikke får det at vide direkte af pensionen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...