Gæst CharlotteBP Skrevet September 29, 2012 Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 Hejsa. Jeg er begyndt at give min hund marvben som jeg selv fylder op, og jeg vil så høre om der er nogen der ved, hvorvidt tun fra dåse er usundt for hunde - nu tænker jeg ikke på fedtet, men er der ikke metaller i tun (eller spiller det ikke nogen rolle for hunde?)? Jeg håber der er en der er lidt mere erfaren end mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret September 29, 2012 Rapporter Share Besvaret September 29, 2012 Er det ikke ligesom med mennesker: alt med måde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret September 29, 2012 Rapporter Share Besvaret September 29, 2012 Enig - jeg ville give det max 1 gang om ugen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst CharlotteBP Besvaret Oktober 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2012 Okay tusind tak Det vil jeg gøre. Han elsker det nemlig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
turpohunden Besvaret Oktober 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2012 Alt med måde, men tun på dåse er ikke slemt i forhold til tungmetaller. Tun på dåse stammer hovedsageligt fra små fisk som ikke har ophobet så mange tungmetaller som de store gamle fisk der bliver brugt til fx tunbøffer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Oktober 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2012 Ellers bruger jeg også nogle gange torskerogn, som vækker ligeså stor begejstring hos mine kræ. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts