Besvaret Oktober 2, 201213 år comment_1046410 Jeg er en blandingshund mellem en schæfer og labrador. Mine mennskeforældre blev lidt forbavset da jeg blev ved med at vokse og blev noget større en mine ,,hundeforældre,, Men i vil komme til at høre meget mere om mig og min hverdag. Men her er jeg så. Ups... to er måske lige rigeligt. LOL Rapporter
Besvaret Oktober 2, 201213 år comment_1046415 Velkommen:-) Hvor er han altså dejlig:hjerte: Jeg har en svaghed for de schæferblandinger - er selv på nr. 2 af slagsen:-) Jeg glæder mig til at høre mere fra jer, og billeder kan man aldrig få nok af! Rapporter
Besvaret Oktober 2, 201213 år comment_1046418 Mange tak skal i have. Skal lige bruge lidt tid, til at finde ud af det. Men det kommer nok. Rapporter
Besvaret Oktober 10, 201213 år comment_1054065 Davs du:vinke: dit smukke dyr:lun: (hvorfor er de to billeder ens?) Rapporter
Besvaret Oktober 10, 201213 år comment_1054103 Davs du:vinke: dit smukke dyr:lun: (hvorfor er de to billeder ens?) hej caro. he he. Joooee ser du, jeg er ikke helt ferm til at finde ud af de forskellige funktioner herinde. He he. så du må lige bære over med mig. På den anden side, så kan der jo ikke komme for mange billeder af.. EN FLOT OG SIMPELHEN EN VIDUNDERLIG HUND. :hjerte: Rapporter
Besvaret Oktober 10, 201213 år comment_1054118 hej caro. he he. Joooee ser du, jeg er ikke helt ferm til at finde ud af de forskellige funktioner herinde. He he. så du må lige bære over med mig. På den anden side, så kan der jo ikke komme for mange billeder af.. EN FLOT OG SIMPELHEN EN VIDUNDERLIG HUND. :hjerte: Hehe, jeg synes også at her var sindsyg besværligt i starten. Rapporter