Hop til indhold

Indendørs vintertræning


turpohunden
 Share

Recommended Posts

Jubi... så har vi (Sydkystens Hundeskole)fundet en hal hvor vi kan træne inde (forhåbentlig) hele vinteren når det er mørkt og koldt udenfor :banan:

 

Det er simpelthen luksus ikke at skulle tænke på at planlægge dagen så man kan nå at træne inden det bliver mørkt. Og når der kommer sne (hvad der forhåbentlig ikke gør foreløbigt) er det jo næsten umuligt at lave noget fornuftigt udendørs.

 

Vi har planlagt flere aftener hvor man kan melde sig til fællestrænig så vi er flere der kan have det hyggeligt sammen og hjælpe hinanden med træningen. Det bliver sååååå hyggeligt :klap:

 

Vi er også allerede i gang med at arrangere en uofficiel lydighedsprøve sidst i oktober, for nu skal vi bare udnytte at vi har en hal :blink:

 

Hvordan klarer I andre jer gennem den mørke vinter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Carina, er det ikke noget for dig og Caia at være med til den uofficielle lydighedsprøve :engel:

 

Åh ved du hvad, jeg har opgivet lidt... vi får nærmest ikke trænet pt. pga. mig. Så jeg tror virkelig ikke at vi dur til noget.

 

Men jo det vil være noget for os. Er der fastsat en dato?

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ved du hvad, jeg har opgivet lidt... vi får nærmest ikke trænet pt. pga. mig. Så jeg tror virkelig ikke at vi dur til noget.

 

Men jo det vil være noget for os. Er der fastsat en dato?

 

Det er den 28. oktober. Og det er "kun" fra kl. 13-17, så du behøver ikke at være afsted så længe. Og det er en helt utrolig sød og rar dommer :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det er den 28. oktober. Og det er "kun" fra kl. 13-17, så du behøver ikke at være afsted så længe. Og det er en helt utrolig sød og rar dommer :sjov:

 

Hahaha, er det Paul?

 

Hvornår skal man melde sig til?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Christina bliver der planlagt flere selvtræningshold?

 

ØV at det er om torsdagen... Nå men håber der kommer flere datoer, for det er super cool at man kan melde sig til bare sådan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Christina bliver der planlagt flere selvtræningshold?

 

ØV at det er om torsdagen... Nå men håber der kommer flere datoer, for det er super cool at man kan melde sig til bare sådan.

 

Nej det er MIG der er dommer i LP1 og LP2 :slem:. Du kan melde dig til på hjemmesiden Sydkystens Hundeskole

 

Hvis du har ønsker til hvornår der skal være selvtræning, så skal du bare sige til. Hvis jeg ikke selv kan arrangere det den dag er der måske en anden der kan... Det kan sagtens være andre dage end torsdag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Nej det er MIG der er dommer i LP1 og LP2 :slem:. Du kan melde dig til på hjemmesiden Sydkystens Hundeskole

 

Hvis du har ønsker til hvornår der skal være selvtræning, så skal du bare sige til. Hvis jeg ikke selv kan arrangere det den dag er der måske en anden der kan... Det kan sagtens være andre dage end torsdag.

 

Det er bare fordi at jeg ikke har bilen om torsdagen.. Kæresten skal til fodbold der nemlig...

 

Aha, jamen skriver jeg til dig med datoer?

 

Er det dig der er dommer, fedt nok. Så skal du altså bare lige hilse på Caia inden tror jeg, ellers kan hun da slet ikke finde ud af det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Har lige spurgt om jeg kan bruge bilen torsdag d. 25 oktober, for så kan jeg komme til selvtræning der. Vil gerne have begge hunde med, for så kan jeg bruge en time på hver, og få trænet Rally med Chili også :-)

 

Håber han siger ok til det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, er du en Sydkyster, det var slet ikke gået op for mig - selvtræning blev vist hurtigt fyldt op. Tilstår, der er for langt til Havdrup for selvtræning, men vi klarer nu vinteren fint. Den nye park ved Bispebjerg station har en fodboldbane med kunstgræs, jeg har store planer, på vores vej er der også en 'halv basket bane' med noget blødt underlag, hele formiddagen står den slags baner tomme og kan frit bruges til vores træning (er så heldig, at mine hunde bortset fra en enkelt er helt ligeglade med vind og vejr)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, er du en Sydkyster, det var slet ikke gået op for mig - selvtræning blev vist hurtigt fyldt op. Tilstår, der er for langt til Havdrup for selvtræning, men vi klarer nu vinteren fint. Den nye park ved Bispebjerg station har en fodboldbane med kunstgræs, jeg har store planer, på vores vej er der også en 'halv basket bane' med noget blødt underlag, hele formiddagen står den slags baner tomme og kan frit bruges til vores træning (er så heldig, at mine hunde bortset fra en enkelt er helt ligeglade med vind og vejr)

 

Ja det gik ret hurtigt med at få fyldt de første selvtræningshold. Men jeg satser på at få slået nogle flere op i November.

 

Petrine, så skal du da også komme og være med til vores uofficielle prøve den 28. oktober :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine, så skal du da også komme og være med til vores uofficielle prøve den 28. oktober :blink:

 

Ha ha - har ikke gjort ret meget ved det, siden kurset med Bech (som jeg ikke kan huske fornavnet på), men vi starter igen her om to uger, jeg tilstår dog, LP står ikke allerøverst på listen og Buller har efterhånden fået en lidt lang liste :oops: (når veninden låner hende med hjem, får hun nu skriftlige lektier med hjem og skal aflevere kontaktbog med resultaterne :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...