Besvaret Oktober 4, 201213 år comment_1048343 Månedens hund oktober 2012 "Glad i låget" Dit valgte billede sendes til Dorte som privatbesked eller som link til billedet. Ingen hjælpetråd, da alle billeder skal være nye for alle fra den 21. oktober. Vis profil: Dorte - Hunde Forum HUSK at kandidat billederne skal være indsendt senest den 20. oktober kl. 20.00 for at deltage. Herefter ser vi billederne igennem i moderatorgruppen, og hvis billedet ikke passer til månedens kategori eller der er fejl i opload, bliver dette sorteret fra. Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter. I denne måned må der kun 1 hund på billedet, og du skal selv eje den afbillede hund. Send KUN 1 billede - hvis du fortryder i løbet af måneden, så send mig det nyvalgte med henvisning til hvilket billede, der skal slettes. Denne måneds kategori er valgt af september måneds vinder. Præmie: 12 måneders gratis hjemmeside hos 123hjemmeside - nu med stamtavle funktion(Værdi: 499.-) 1. stk mulepose med hunde-forum.dk tryk.Læs mere om muleposen / eller bestilling her) Hvis der er flere end 1 vinder, trækkes der lod om præmien! Rapporter
Besvaret Oktober 5, 201213 år comment_1049259 Ja :5up: Gider du så ikke svare når jeg sender billedet til dig? Rapporter
Besvaret Oktober 7, 201213 år Forfatter comment_1050599 Bare til orientering - jeg skriver kun tilbage til jer, hvis jeg ikke kan se billedet eller hvis det ikke opfylder månedens tema. Rapporter
Besvaret Oktober 7, 201213 år comment_1050605 Bare til orientering - jeg skriver kun tilbage til jer, hvis jeg ikke kan se billedet eller hvis det ikke opfylder månedens tema. Ok jeg blev bare bange for at du ikke havde fået det! Rapporter
Besvaret Oktober 8, 201213 år Forfatter comment_1052058 Hvad vil det sige at en hjemmesiden har stamtavlefunktion? Den kan lave sådan en her Stamtavle - www.123hjemmeside.dk/Livas-verden Rapporter
Besvaret Oktober 8, 201213 år comment_1052314 Ok jeg blev bare bange for at du ikke havde fået det! Du kan jo evt. hakke af i rubrikken for kvittering på pb:-) Og apropos - Caro, har du fået min pb? Rapporter
Besvaret Oktober 9, 201213 år comment_1052709 Du kan jo evt. hakke af i rubrikken for kvittering på pb:-) Og apropos - Caro, har du fået min pb? Hehe Ja jeg har fået den. Rapporter
Besvaret Oktober 14, 201213 år comment_1057225 Nogen der kan forklare mig hvordan jeg får et billede ind på en privat besked? Jeg prøver men kan ikke finde ud af at finde ud af det, øv Rapporter
Besvaret Oktober 14, 201213 år comment_1057232 Nogen der kan forklare mig hvordan jeg får et billede ind på en privat besked? Jeg prøver men kan ikke finde ud af at finde ud af det, øv Nej, jeg kan heller ikke. Kun hvis jeg kopierer det og så bliver det rigtig lille ift. de andre. Det er lidt træls. Rapporter
Besvaret Oktober 14, 201213 år comment_1057235 Nogen der kan forklare mig hvordan jeg får et billede ind på en privat besked? Jeg prøver men kan ikke finde ud af at finde ud af det, øv sætte url ind fra billede i album eller net. du kan ikke uploade fra computer. Rapporter
Besvaret Oktober 14, 201213 år comment_1057239 Nej, jeg kan heller ikke. Kun hvis jeg kopierer det og så bliver det rigtig lille ift. de andre. Det er lidt træls. når du indtaster url-adresse, står der så ikke Retrieve remote file and reference locally under? Rapporter
Besvaret Oktober 14, 201213 år comment_1057246 når du indtaster url-adresse' date=' står der så ikke Retrieve remote file and reference locally under? Jo, jeg gør ligesom hvis jeg skal sætte et billede ind i et indlæg, men den går bare i stå. Rapporter
Besvaret Oktober 14, 201213 år comment_1057250 Jo, jeg gør ligesom hvis jeg skal sætte et billede ind i et indlæg, men den går bare i stå. mystisk. hvor kopierer du webadresser fra? Rapporter
Besvaret Oktober 15, 201213 år comment_1057741 sætte url ind fra billede i album eller net. du kan ikke uploade fra computer. Hmm, Det må jeg se om jeg kan finde ud af. Tak Rapporter
Besvaret Oktober 20, 201213 år comment_1061329 Jeg er ny herinde og vil gerne lige sikre mig, at du har modtaget mit billede? Rapporter
Besvaret Oktober 20, 201213 år Forfatter comment_1061335 Ja. Det er kommet. Prøv at læs tråden igennem. Normalt hører i kun tilbage fra mig, hvis billedet enten ikke kan ses eller slet ikke passer på kategorien Rapporter
Besvaret Oktober 20, 201213 år comment_1061353 Jep, det havde jeg også læst. Da jeg er ny, villle jeg bare lige sikre mig, at jeg har gjort det rigtigt. Tak for svar Rapporter