AnneMangetal Skrevet Oktober 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Vi fik brune ris til frokost på jobbet i dag, og jeg har så fået en STOR pose af kantinedamen, efter jeg fortalte hende at det var godt til hundemaver:-) Men det er sjældent at Bella-fisen har brug for ris, så tænkte om jeg kunne fryse det ned, evt. i portioner? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Jeg ved ikke om man officielt set kan Men vi fryser kongs ned med ris i.. Og hundene spiser det... Så... ja.... tror jeg! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Sweeeeeeeeeet! Er SÅ vild med "få tingene på den nemme måde og frys ned":mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Sweeeeeeeeeet! Er SÅ vild med "få tingene på den nemme måde og frys ned":mrgreen: Jeg kommer i tanke om jeg engang har spist sådan en micro ovns ret med ris og boller i karry (UHM NUM NUM!), så det burde altså være ret okay at fryse det! Jeg ville dog vælge at portionsfryse det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Man kan godt fryse ris ned - så varmer man dem bare i lidt vand i gryde eller micro ovn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Man kan godt fryse ris ned - så varmer man dem bare i lidt vand i gryde eller micro ovn. Fantastisk! De skal vel egentlig også helst være udkogte når det er til hunden, så det er jo helt perfekt at give dem lidt ekstra vand og varme inden servering:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2012 Vi fryser altid risrester i portionsposer - så er der også nem "menneskemad" og kvaliteten er ok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Jep jep, det kan de Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Oktober 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2012 Ja!! Sagtens, og synes ikke de mister ikke alverden i smag:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts