Shii Skrevet Oktober 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ja nogen ville jo se et billede af "Stumpen" Jeg må desværre skuffe... Min lille hvalp er blevet stjålet og skiftet ud med en halvstor hund Her kan I bare se: Og så bare lige for at vise hvor meget der sker på to måneder(16 uger herover, og 8 uger nedenunder) : Jeg tror forresten måske bare stumpen SER længere ud, fordi der er kommet ret meget hår på den.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 Ps. Jeg undskylder for rodet, og så HAR vi altså haft skiftet sengetøj i mellemtiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 Til sammenligning ses Dexter her på 8 og 16 uger (Og igen; Vi har skiftet sengetøjet siden Dexter var 16 uger ) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Oktober 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2012 Ps. Jeg undskylder for rodet, og så HAR vi altså haft skiftet sengetøj i mellemtiden [ATTACH=CONFIG]97037[/ATTACH] Til sammenligning ses Dexter her på 8 og 16 uger (Og igen; Vi har skiftet sengetøjet siden Dexter var 16 uger ) Deeet tror vi ikke pååååå ! Penny er fin, især med sit crepede ørepels Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 fiiiiin vapper (og sengetøj ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Hvor er hun da skøn:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Smukke vovser:lun: jeg tror altså ikke at stumpen er vokset, tror at hun måske bare er lidt usammenhængende, så ex. Om en måned at den så ser kortere ud...giver det mening? Men sjovt at hun har sådan en halv hale...Ludwig har jo kun en lille stump... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Hun bliver helt sikkert Hollands smukkeste aussie ever! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Hun bliver helt sikkert Hollands smukkeste aussie ever! Kun fordi hendes far bor i Belgien, for han ER uden tvivl den smukkeste hund jeg nogensinde har mødt... Han har bare det bredeste smukkeste hovede man kan forestille sig, den smukkeste pels og de smukkeste "bevægelser" han flyver bare så elegant afsted! SMUK! (Heldigvis da jeg viste opdrætteren billederne af Penny var hendes første ord: WOW hun er jo en kopi af sin far!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Hvor er hun smuk. Og pokkers som de hvalpe vokser sig store! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 :klap: Kun fordi hendes far bor i Belgien, for han ER uden tvivl den smukkeste hund jeg nogensinde har mødt... Han har bare det bredeste smukkeste hovede man kan forestille sig, den smukkeste pels og de smukkeste "bevægelser" han flyver bare så elegant afsted! SMUK! (Heldigvis da jeg viste opdrætteren billederne af Penny var hendes første ord: WOW hun er jo en kopi af sin far!) :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2012 Hvor bliver Penny billederne af? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts