Sille12 Skrevet Oktober 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hej, Min ene hund har fået et sår mellem sine to af sine tæer. Det ligner mest en vabel der er gået hul på og det er fint og lyserødt. Tror det er lidt ømt for han er ikke vild med, at jeg rører ved det. Han slikker af og til i det og derfor får det jo ikke ro til at hele og det får jo heller ikke luft til at tørre og da slet ikke med det her regnvejr. Indtil nu har jeg smurt ham med lidt helosan salve, men jeg tænkte på, om der var nogle af Jer der havde et bedre bud på en god salve eller behandlingsmetode . V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Jeg bruger fucidin på mig selv - det virker pronto men ved ikke mht hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Oktober 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Hej, Tak . Har faktisk noget fuciderm til overs fra en gang min anden hund havde et hotspot. Det må da kunne bruges . V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2012 Er det fucidin på hundesprog Held og lykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2012 Det lyder som en stafylikokvabel ???eller furankulose. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2012 Tulle har lige haft et sår ved en negl/klo mellem to tæer, som dylle sagde var klobetændelse og det fik vi pencillin for og så fik hun poten i sæbevand en gang om dagen i par dage og så skærm på, så det kunne få ro til at hele. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts