luckyluna Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Jeg opgiver....Nogen der kan hjælpe? Uanset hvordan jeg prøver så bliver mine billeder ikke store.. Jeg har billeder både på computer og på wepalbum. Men sjovt nok da jeg var med i månedens hund, så er billedet stort..Hjælp:( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 ØV, det er meget lille. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Hvilket webalbum? Jeg bruger photobucket.com, derfra kopierer jeg IMG-koden og paster den ind i skrivefeltet. Fra computer: Klik avanceret svar Tryk på upload billede og find din fil/filer - tryk opload. Nu til det vigtige! Nu skulle billedet gerne ligge som et lille billede i selve skrivefeltet, dobbeltklik på det og der kommer en popup, vælg medium (mit billede) eller large. Damdam: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Jeg har samme problem. Kan kun sætte billeder ind som dit, hvor der står vedhæftet billede. Det kommer ikke længere ind i skrivefeltet, og jeg ved først om det er kommet med, efter jeg har trykket Post Svar. Det har aldrig været et problem før, og jeg gør intet som helst anderledes. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Jeg har samme problem. Kan kun sætte billeder ind som dit, hvor der står vedhæftet billede. Det kommer ikke længere ind i skrivefeltet, og jeg ved først om det er kommet med, efter jeg har trykket Post Svar. Det har aldrig været et problem før, og jeg gør intet som helst anderledes. Hvad med opload billedet, tryk avanceret svar, scroll lidt ned og klik på "vedligehold vedhæftninger" - der skulle billedet så gerne være i det nederste felt, hvis ikke, kan du trække det fra feltet ovenover og så trykke "indsæt incline" (tror jeg der står). Jeg bruger Google Chrome browseren og har ingen problemer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Test Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Hvad med opload billedet, tryk avanceret svar, scroll lidt ned og klik på "vedligehold vedhæftninger" - der skulle billedet så gerne være i det nederste felt, hvis ikke, kan du trække det fra feltet ovenover og så trykke "indsæt incline" (tror jeg der står). Jeg bruger Google Chrome browseren og har ingen problemer Jeg prøvede at gøre, som du skrev, men det kom der ovenstående ud af. Jeg havde kun vedhæftet det ene billede, og da jeg trykkede "vedligehold vedhæftninger" kom der så en liste over tidligere vedhæftninger, som jeg så kunne vælge fra, og så tilføjede jeg det andet billede, men de kommer stadig kun som lille vedhæftning og ikke i selve skrivefeltet. Fatter intet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Abomination Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Tror jeg har den Du ligger billedet ind som du rigtigt nok gør.. Så dobbeltklikker du ;D Så kommer denne op : også vælger du bare størrelse ... denne er LARGE Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Tror jeg har den Du ligger billedet ind som du rigtigt nok gør.. Så dobbeltklikker du ;D Så kommer denne op : [ATTACH=CONFIG]97389[/ATTACH] også vælger du bare størrelse ... denne er LARGE [ATTACH=CONFIG]97388[/ATTACH] Det var sådan jeg plejede at gøre, men nu kommer billedet slet ikke op i skrivefeltet, og jeg ved ikke om det overhovedet er med, før jeg klikker "post svar". Og hvis det er, så viser det sig ikke i skrivefeltet, men som et lille vedhæftet billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Abomination Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Hm.. Bumbum.. prøvet at trykke på "Almindelig Uploader" i stedet for? Eller "drag to resize" - måske den gemmer sig? Ellers prøv lige at tage et billed af hvordan det ser ud.. (ctrl + prt scr) måske det giver bedre mening så.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Dober, skift browser. Google Chrome er faktisk bedre og hurtigere end Firefox. Brugte den selv før. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Jeg prøvede at gøre, som du skrev, men det kom der ovenstående ud af. Jeg havde kun vedhæftet det ene billede, og da jeg trykkede "vedligehold vedhæftninger" kom der så en liste over tidligere vedhæftninger, som jeg så kunne vælge fra, og så tilføjede jeg det andet billede, men de kommer stadig kun som lille vedhæftning og ikke i selve skrivefeltet. Fatter intet. Det er det samme jeg har gjort og med samme resultat..er glad for andre har samme problem som mig dog;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Dober, skift browser. Google Chrome er faktisk bedre og hurtigere end Firefox. Brugte den selv før. Jeg bruger google chrome..Og som svar til dit tidligere spørgsmål har jeg et picassa webalbum. Og der synes jeg ikke jeg kan finde den der url adresse, eller hvad den hedder.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Hey, jeg kunne!!!! Prøver lige igen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 I picassa kopierer jeg bare billedet, og sætter det ind i et indlæg her, og så bliver det i stor format Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 ej, nu kan jeg ikke..prøver lige med et andet billede.. Det gik heller ikke.. jeg får godt nok billedet ind i skrivefeltet nu og trykker på large eller medium, men så bliver billedet bare blåt og der sker ikke mere? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Taaak Findus, så kan jeg i det mindste få store billeder ind den vej:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 ej, nu kan jeg ikke..prøver lige med et andet billede.. Det gik heller ikke.. jeg får godt nok billedet ind i skrivefeltet nu og trykker på large eller medium, men så bliver billedet bare blåt og der sker ikke mere? [ATTACH=CONFIG]97468[/ATTACH] Hvordan fik du det ind i skrivefeltet denne gang? Det andet med at det bliver blåt har jeg også oplevet, dengang jeg kunne få billederne ind, men jeg troede bare, det var serveren, der var langsom. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 wee, stort igen:) Prøver et jeg selv har taget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 24, 2012 Hvordan fik du det ind i skrivefeltet denne gang? Det andet med at det bliver blåt har jeg også oplevet, dengang jeg kunne få billederne ind, men jeg troede bare, det var serveren, der var langsom. wee, tror jeg har den nu! Du trykker vedligehold vedhæftninger, så sætter du flueben i det billede du vil bruge, trækker det ned i feltet forneden, sætter flueben igen og trykker indsæt indline og derefter færdig.. Rettelse: Indsæt inline og så fluben i billedet igen og så færdig:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts