Retrieveren Skrevet Oktober 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Nu var jeg på facebook og se om jeg kunne finde en golden retriever side, hvor man kunne snakke om alt om golden, poste billeder osv. Desværre kunne jeg ikke finde nogen på dansk. Andre der ved om der findes en, og evt. et link? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Jeg har før ledt, uden held. Så sig endelig til hvis du finder en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Den jeg er medlem af hedder. Golden retriever, en jagthund der skal bruges til noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Oktober 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Mange tak psst, mette og kaya, til :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Er bange for at mig og klorinmonsteret bliver mobbet ud af den gruppe dér Det eneste vi jager er blade... Men det er vi tilgengæld også gode til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Åhh tror nu alle med golden kan være med og dog - jeg har ansøgt for flere dage siden og har endnu ingen respons fået :-/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret November 7, 2012 Rapporter Share Besvaret November 7, 2012 Jeg får helt dårlig samvittighed - jeg er kun medlem af en gruppe for cavalierer Puh, en dårlig golden-mor jeg er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Åhh tror nu alle med golden kan være med og dog - jeg har ansøgt for flere dage siden og har endnu ingen respons fået :-/ Hmm :hmm: og Barney har endda den rigtige farve :blink: Jeg får helt dårlig samvittighed - jeg er kun medlem af en gruppe for cavalierer Puh, en dårlig golden-mor jeg er Puhaaaaaa Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hpglunz Besvaret December 24, 2012 Rapporter Share Besvaret December 24, 2012 hvis den ikke findes, så må man vel gøre noget ved det!!! Jeg har lige oprettet en Golden Retriever Gruppe på FaceBook - se på Facebook under 451523241575637 eller søg på FaceBook under "Golden Retriever i Danmark" (der må ikke slås links op her) og har slået følgende op: Sokke søger nogen med Golden Retriever på Sjælland - Efter vi nu i 5 år har haft et fantastik god samarbejde med et andet ægtepar med en Golden Retriever i samme alder (5 år, også hun) om at passe hinandens hunde i flere uger mens vi var på Camino o.a, så måtte Soffy desværre aflives p.g.a. sygdom, som både Sokke og vi er meget kede af! Om man har en eller 2 Golden, betyder normalt ikke noget fordi de plejer at har det rigtig godt med hinanden. Findes der mon nogen på Midtsjælland, som vi kan prøve at genskabe succesen? Og samtidig løse et problem for hinanden? PS: Socke har været langt omkring: Santiago de Compostela, Cap Finisterre, på Camino Nordruten og kan gå op til 30 > 40 km... Håber at I melder jer til og ønsker glædelig Jul og et dejlig Golden-år 2013 Peter Glunz [ATTACH=CONFIG]101415[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts