Hop til indhold

Babyfjæs


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Tror du manden herhjemme ville opdage hvis jeg kom og hentede én af dem og puttede den ind i vores hjem?! :hjerte:

Vi har jo lige købt hus - jeg kan bare sige at den boede her da vi købte huset, så kan vi jo ikke bare smide den ud! :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Foggytop Mountain *smelte* :lun: Kæft h*n er søøød (undskyld kan ikke huske hvem der er hvem og hvilke køn).

De tre første er tæver og Foggytop = Dana ;-)

 

Tror du manden herhjemme ville opdage hvis jeg kom og hentede én af dem og puttede den ind i vores hjem?! :hjerte:

Vi har jo lige købt hus - jeg kan bare sige at den boede her da vi købte huset, så kan vi jo ikke bare smide den ud! :cool:

 

Måske manden ikke ville opdage det, men jeg ville nok :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske manden ikke ville opdage det, men jeg ville nok :mrgreen:

Ah. Har du ikke et par stykker eller flere? Dét opdager du aldrig! Ellers skal jeg nok sende dig nogle billeder - så er det helt som boede den stadig hos dig. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, altså, jeg er simpelthen knus forelsket i dine hvalpe og kunne hente hele bundtet lige nu :lun:

 

Deres øjne og udtryk har overbevist mig om, at jeg godt kunne bruge sådan nogle grander... Sådan lige her... Og nu... Visse vasse med økonomien! :mrgreen:

 

Økonomi?

Ja, den skal man ikke gå alt for meget op i når man vælger at bo sammen med en hel grandefamilie ;-)

Men er det bare en enkelt, så er jeg næsten sikker på den er billigere på årsbasis end en del andre racer fordi der sjældent er noget videre at komme efter på helbredet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Økonomi?

Ja, den skal man ikke gå alt for meget op i når man vælger at bo sammen med en hel grandefamilie ;-)

Men er det bare en enkelt, så er jeg næsten sikker på den er billigere på årsbasis end en del andre racer fordi der sjældent er noget videre at komme efter på helbredet.

 

Lyder dejligt med helbredet!

 

Realistisk set, sådan helt kedeligt objektivt og realistisk, så tror jeg heller ikke granden er noget for mig... Hverken sinds- eller pelsmæssigt, selvom det er super dejlige hunde... Men for helvede, hvor kan man mene noget andet når man ser de her billeder :lun: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeej, det er nok heller ikke lige noget for mig, når det kommer til stykket... Blev helt irriteret i weekenden over en rottweiler, der valgte at blive døv rigtig tit... Tror måske ikke selvstændige helt er noget for mig - egner mig vist ikke helt til at arbejde så meget for at finde deres motivation :genert: Medmindre jeg en dag synes jeg trænger til en udfordring :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Neeej, det er nok heller ikke lige noget for mig, når det kommer til stykket... Blev helt irriteret i weekenden over en rottweiler, der valgte at blive døv rigtig tit... Tror måske ikke selvstændige helt er noget for mig - egner mig vist ikke helt til at arbejde så meget for at finde deres motivation :genert: Medmindre jeg en dag synes jeg trænger til en udfordring :mrgreen:

Næææh det er heller ikke noget jeg gider, så jeg har arbejdet mig avlsmæssig i en retning som er langt mere motiverede for samarbejde, og så sørger jeg for at lege nogle ting ind i hvalpene fra de er små, som andre GD-ejere måske i højere grad forsøger at dæmpe.

 

Årh hvor er de søde :lun:

 

 

Hvordan er GD'ens appetit egentlig?

Hade tingen ved Aslan er hans manglende appetit, og det er en generel "fejl" ved racen.

 

Det er ret svingende hvor godt de spiser, ofte ses det at spiselysten ligger i linjerne. Men sådan generelt er det ikke en race der er kendt for at være madmotiveret og man skal ikke forvente at kunne træne den på godbidder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ret svingende hvor godt de spiser, ofte ses det at spiselysten ligger i linjerne. Men sådan generelt er det ikke en race der er kendt for at være madmotiveret og man skal ikke forvente at kunne træne den på godbidder.

 

 

Er der så en anden speciel motivation?

 

 

EDIT: her tænker jeg om de er boldfixeret, lydfikseret osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Næææh det er heller ikke noget jeg gider, så jeg har arbejdet mig avlsmæssig i en retning som er langt mere motiverede for samarbejde, og så sørger jeg for at lege nogle ting ind i hvalpene fra de er små, som andre GD-ejere måske i højere grad forsøger at dæmpe.

 

Uhh, så behøver jeg jo ikke nødvendigvis afskrive det helt - jeg skal bare vælge "dine" linjer. Det var da rart at vide :mrgreen: For det er nu en dejlig hund :-D
Link til indlæg
Del på andre sites

Er der så en anden speciel motivation?

 

 

EDIT: her tænker jeg om de er boldfixeret, lydfikseret osv.

 

Ikke på eget initiativ, men jeg har nu ikke haft svært ved at putte motivation for bolden ind i mine yngste. Granden sætter stor pris på den fysiske ros, så jeg synes ikke det har været svært at belønne dem gennem noget trækkeleg på bold eller klud. Men igen så handler det osse om genetikken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har jo haft GD.. Og VED det er en hund der passer til mit temperament - skønnere væsen findes næsten ikke:)

Samtidig er jeg tankelæser, og helt sikker på jeg kan se, at fidelly tænker "jeg vil bo på fyn, og jeg ønsker mig en storebror der hedder rex:D

Hmmm dream on how.. :rolleyes:

 

Hæhæ :-) hendes nye mor var her i dag og aflevere et halsbånd og et tæppe. Jeg er ret overbevist om at hun bliver jævt skuffet hvis ikke der følger en hvalp med det udstyr når hun kommer igen på fredag :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...