Gæst Quiby Skrevet Oktober 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Hej:-) Nu, hvor der er så trist og gråt udenfor sidder jeg og får helt lyst til at lære Silja nogle nye ting, sjove ting. Jeg syntes jeg har søgt på nettet, men syntes ikke jeg kan finde noget som sådan, og er ikke specielt kreativ:blink: Hun kan: Sit Dæk Vinke Bakke Fremad Rulle rundt Kravle Gå under ting , når jeg siger under High Five Pote, både venstre og højre Balancere på ting Stå med forpoterne på forskellige ting Zig zagge Nogle forslag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Lær hende at stå på dine fødder imens du går! Har set en video med en hund der gik baglæns indtil dens fødder stod på væggen. Helt vildt cute. Rydde op i legetøjet Hoppe op i dine arme Spil død Tigge i skødet Sidde på bagbenene med poterne oppe Hente en cola i køleskabet (tager lang tid. Der skal bindes snor på håndtaget osv) Række tunge Fange frisbee Hmmm.. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Kig ind på Best Friend Trick Challenge på FB.Der er 5x5 trick at tage fat på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Et par forslag herfra: Dreje rundt om sig selv, både højre og venstre om Bukke/neje Lukke skuffer Gå rundt om fører Møs (kan udvikles til det sødeste gi' pote, og den anden og møs! Så holder man i hånd/pote, mens man får et snudedut ) Søvnig (lægge hoved på pote) "Ned med hovedet" (lægge hoved mellem poter) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Quiby Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Ej nogle gode forslag:-) do kan hun ikke hoppe op i mine arme, det er jeg med mine kun 157 cm for lille til, så vælter hun mig;-) men vil helt klart begynde at øve nogle af de andre tricks! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Oktober 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2012 Kig ind på Best Friend Trick Challenge på FB.Der er 5x5 trick at tage fat på Jeg øver også de forskellige øvelser herinde, sådan for sjovt. Jeg har ikke deltaget i nogle af konkurrencerne endnu, men der kommer nogle gode øvelser Aanmelden | Facebook Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Quiby Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Jeg forstår ikke hvordan man finder de 5*5 øvelser derinde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Jeg forstår ikke hvordan man finder de 5*5 øvelser derinde? Gå ind under filer, der ligger der dokumenter med øvelserne beskrevet (Challenge 1-5). De filer, der hedder noget med "regler", beskriver øvelserne - de filer, der hedder noget med "bidrag", har links til de videoer, folk har sendt ind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Quiby Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Nååårh:-) tak:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Quiby Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 så! nu skal silja lære at, snurre rundt, sidde på numsen og neje:-) det er målsætningen indtil videre:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Lykke til :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Quiby Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Når du skriver at hun kan alle disse tricks, er det så på verbalt signal uden andet? Hvis det er så kan du lægge afstand på, lade hende blive i adfærden et stykke tid og lægge andre sværhedsgrader på. Selv synes jeg serier af tricks og lydighedsøvelser er sjove og har haft sådan nogle med på mine træningshold. Jeg kunne tænke mig at se sit, snurre rundt om sig selv begge veje og derefter "neje" Det er en hel lille forestilling. Imens synger du børnesangen "Danse, danse dukke min" og så lige på video ikk? Nu kan jeg ikke huske alle forslagene, men der er også: Se til højre, venstre Se op, ned Løfte poterne en af gangen Ryste poterne en af gangen Gå i slowmotion Lege hanhund (tissebevægelsen) Lægge hovedet til gulvet i playbow Sove - ligge på siden og trække tæppe over sig Slikke sig om munden Hviske "Skamme" sig (poten over øjnene) Skyde ryg Svaje ryg Rynke på næsen mm Trække sokkerne af dig Folde sokkerne sammen (Sonja jeg udfordrer dig og Tyson!) Der kan blive mega mange sjove kombinationer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Folde sokkerne sammen (Sonja jeg udfordrer dig og Tyson!) Nå, så det gør du? Så må vi jo se, om jeg accepterer udfordringen. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Quiby Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 (null) Ej nogle gode ideer! Hun kan dem alle verbalt, pånær rulle rundt, der skal hun have lidt hjælp:-) men smart det med at trække strømperne af, mon de også kan lære at binde sko? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Nå, så det gør du? Så må vi jo se, om jeg accepterer udfordringen. :slem: Det TØR du ikke Ej nogle gode ideer! Hun kan dem alle verbalt, pånær rulle rundt, der skal hun have lidt hjælp:-) men smart det med at trække strømperne af, mon de også kan lære at binde sko? Teføli kan de det - og knappe trøjen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Quiby Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 (null) Sejt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts