Gæst Malou-jan Skrevet Oktober 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 I hvilken alder kan man forvente, at ens hund ikke bare løber over til andre hunde for at lege ,? Men kan tage den med ro Min hund er 1 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Afhængeraf hunden... Min den ældste stoppede efter sin første løbetid ca. 8 måneder gammel. Den yngste vil stadig gerne lege med alt og alle. Hun er halvandet... Og så afhænger det af træningen, for selvom min den yngste stadig gerne vil lege med alt og alle, så kan hun godt arbejde uden snor på i nærheden af andre hunde uden at løbe derover... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Min tæve var 14 år, 2 måneder og 4 dage før hun holdt op med at ville lege - da døde hun nemlig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts