Hop til indhold

Billedtråd november 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

  • Svar 298
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og for fanden da, hvor ryger der skarphed og kvalitet i photobucket - eller herinde!!! :shock::evil:

 

Iiiiiiso-fiso :lun: SÅ flotte billeder, hun har altså verdens sødeste udtryk når hun ikke gider de du siger.

 

Og ja, det kvalitets noget er virkelig ærgeligt, kæmper også med det.

 

Kaya var på stranden og lege med Babette i dag. Good times! :mrgreen:

 

 

[ATTACH=CONFIG]98282[/ATTACH]

 

Waaaaauw et flot sted - og elektrisk glade hunde :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: Jeg lover den puddel. Fantastisk mimik:blink:

 

Jeg elsker ham også, så jeg kan sagtens følge det :lun::mrgreen:

 

Whaaaat? :shock: Det kan da vist ikke lade sig gøre. Trickfoto? :hmm:

 

Hvis man ser på halen, så kan man se, at han er liiiige på spring :lol:

 

 

Chili med stor pels:lun:

 

ChiliogCaiavinteren2012002.jpg

 

Hvor er det dejligt også at se Chili :lun:

 

Du viser hende ikke ofte nok :fyfy:

 

 

gode billeder alle sammen hihi CCC der vidst en der skal til frisøren hva hihi....

 

Et hyggebillede herhjemme fra i aftes [ATTACH=CONFIG]98133[/ATTACH]

 

Åååårh ren idyl :lun:

 

Årh, er bare helt vild med Buzz. :lun:

 

Her er et par dårlige mobil billeder. Desværre kan jeg kun tage billeder når Eris står stille (hvilket næsten er umuligt :engel:), ellers bliver de for slørede.

[ATTACH=CONFIG]98181[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]98182[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]98183[/ATTACH]

 

Tak :kys: Hvor er hun fin :lun: Jeg kan - som Buddha - også rigtig godt lide det første billede :5up:

 

 

[ATTACH=CONFIG]98225[/ATTACH]

 

Jeg har det sjåw (det er ikke en app til telefon, det er mig selv der redigerer, bare lige for forståelsen)

 

Stur stur isbjørn :hjerte:

 

 

Søndag...

 

IMG_1210_zpse8592b30.jpg

 

Åååh sådan en søndag glæder jeg mig til :lun:

 

 

:blink: Jeg griner kun fordi han siden nedenstående billede har tabt 1½ kilo (med 1 kilo igen).

 

 

[ATTACH=CONFIG]98229[/ATTACH]

 

 

Nu er forskellen også stor, fordi Eris er meget slank og Taiki er meget, ehm, buttet. :mrgreen:

 

:hjerte: Buttet, he he :lol:

 

 

[ATTACH=CONFIG]98230[/ATTACH]

 

En skøn efterårsdag på Stige Ø.

Her er min basenji, Selma, sammen med vores plejebarn, Madonna, whippet på 7 mdr.

 

[ATTACH=CONFIG]98232[/ATTACH]

Selma og Madonna er meget gode venner og putter gerne sammen i sengen :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]98231[/ATTACH]

Om 4 uger får Selma sin egen lillesøster.

Det er denne lille engel, som hedder Alba :hjerte:

 

HVor er de skønne! :hjerte: Tillykke med Alba :lun:

 

Det eneste billede af Sif fra november... Hun er blevet flaskesamler :stupid:

 

:lol: :hjerte: Buzz elsker også tomme flasker :vedikke:

 

Flyvende dingle :klap:

 

 

DSC_1101.JPG

 

 

DSC_1159.JPG

 

 

DSC_1163.JPG

 

:sjov: :sjov: :sjov: Det der ranglede dyr :sjov: Min kollega var forbi arbejdet med sin 7 mdr gamle border i fredags :lun: Også ben overalt :lol:

 

Lige lidt efterårs billeder fra gåtur.

Ready;

[ATTACH=CONFIG]98260[/ATTACH]

 

Sooooo Pertty

[ATTACH=CONFIG]98261[/ATTACH]

Jagter vi nr. 1 barn på cykel??

[ATTACH=CONFIG]98262[/ATTACH]

Jeg fandt barnet. Hun er her

[ATTACH=CONFIG]98263[/ATTACH]

Har du noget??

[ATTACH=CONFIG]98265[/ATTACH]

 

Årh hvor er de søde sammen :hjerte:

 

Så har jeg søreme haft kameraet fremme! :shock: Det er gånnåk længe siden, men i dag kom det sq med på gåtur på marken.

 

Iso løb og løb, det er bare fedt med den stoooore mark!

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1556.jpg

 

Iso :lun: Den løb DEN vej!

 

Kaya var på stranden og lege med Babette i dag. Good times! :mrgreen:

 

Advarsel: Fesen billedkvalitet

 

 

[ATTACH=CONFIG]98280[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]98281[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]98282[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]98284[/ATTACH]

 

:klap: Sikke de hygger

 

:lun:

 

 

dogcopy2.jpg

 

 

IMG_6497copycopy2.jpg

 

Olsenbanden :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

HVor er de skønne! :hjerte: Tillykke med Alba

 

 

Tak for det, Missing.

Jeg glæder mig vildt til at få Alba hjem, men har også lidt præstationsangst - pudler er en helt ny verden for mig, og jeg håber ikke, at pelsplejen er så slem, som jeg tror. Nå, men en klippemaskine kan vel gøre underværker, så det er til at klare i hverdagen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for det, Missing.

Jeg glæder mig vildt til at få Alba hjem, men har også lidt præstationsangst - pudler er en helt ny verden for mig, og jeg håber ikke, at pelsplejen er så slem, som jeg tror. Nå, men en klippemaskine kan vel gøre underværker, så det er til at klare i hverdagen ;-)

 

Okke jo :mrgreen: (jeg har ikke puddel, men det min forestilling i hvert fald :lol:)

 

Hvornår får du hende hjem? (forventer billedspam selvfølgelig :-D)

 

Og hvilken størrelse er hun?

 

Fortæl mer' :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okke jo :mrgreen: (jeg har ikke puddel, men det min forestilling i hvert fald :lol:)

 

Hvornår får du hende hjem? (forventer billedspam selvfølgelig :-D)

 

Og hvilken størrelse er hun?

 

Fortæl mer' :klap:

 

 

30_days_001_Alba.jpg

 

Alba på tur i køkkenet med tante Evita i hælene

 

Alba er en storpudel-hvalp på knap 5 uger, så hun kommer hjem om 3 uger og 3 dage - men hvem tæller dog...? :cool:

 

Opdrætter bor heldigvis ret tæt på mig, så jeg er på besøg hver uge, og fra denne uge nok flere gange om ugen :oops:

Jeg regner også med at begynde at træne lidt med hende, inden hun kommer hjem - kan næsten ikke la' vær' :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]98323[/ATTACH]

 

Alba på tur i køkkenet med tante Evita i hælene

 

Alba er en storpudel-hvalp på knap 5 uger, så hun kommer hjem om 3 uger og 3 dage - men hvem tæller dog...? :cool:

 

Opdrætter bor heldigvis ret tæt på mig, så jeg er på besøg hver uge, og fra denne uge nok flere gange om ugen :oops:

Jeg regner også med at begynde at træne lidt med hende, inden hun kommer hjem - kan næsten ikke la' vær' :-D

 

Åhr, hvor er hun altså vildt lækker :lun: Stort tillykke med hende, håber at møde hende en dag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Buddhas Olsenbande mangler en Kjeld :fyfy:

 

 

Pony må snart komme så de kan blive samlet den kære Olsenbande :slem:

 

Kjeld er der. Han bor bare hos Daniella. Pony bliver Yvonne :slem:

 

 

Tak for det, Missing.

Jeg glæder mig vildt til at få Alba hjem, men har også lidt præstationsangst - pudler er en helt ny verden for mig, og jeg håber ikke, at pelsplejen er så slem, som jeg tror. Nå, men en klippemaskine kan vel gøre underværker, så det er til at klare i hverdagen ;-)

 

Det kan jeg godt forstå :lun: De er fantastiske. Så glæd dig bare.

 

Der er intet at få præstationsangst over :kys: Pudler er så tilgivende og nemme. Og pelsplejen er imo ikke noget særligt. Trimningen er rimelig nem og så bare en børste igennem engang imellem. Jeg trimmer ansigt og poter lidt oftere end jeg tager kroppen. Benene tager jeg meget sjældent, da jeg godt kan lide lidt fylde der. Efter nogle gange, så finder man ud af, hvordan det er nemmeste og hvad man bedst kan lide. Bedste tip er at "lade som om" du klipper ofte - og så få hende op på et bord i god arbejdshøjde.

 

Jeg synes selv, at jeg slipper nogenlunde fra det efterhånden:

 

IMG_6604.jpg

 

IMG_6714.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

 

 

Det kan jeg godt forstå :lun: De er fantastiske. Så glæd dig bare.

 

Der er intet at få præstationsangst over :kys: Pudler er så tilgivende og nemme. Og pelsplejen er imo ikke noget særligt. Trimningen er rimelig nem og så bare en børste igennem engang imellem. Jeg trimmer ansigt og poter lidt oftere end jeg tager kroppen. Benene tager jeg meget sjældent, da jeg godt kan lide lidt fylde der. Efter nogle gange, så finder man ud af, hvordan det er nemmeste og hvad man bedst kan lide. Bedste tip er at "lade som om" du klipper ofte - og så få hende op på et bord i god arbejdshøjde.

 

Jeg synes selv, at jeg slipper nogenlunde fra det efterhånden:

 

Jeg synes helt sikkert, at du er sluppet rigtig godt fra klipning af Buzz :5up: Alba kommer også til at blive helt korthåret ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

I al ydmyghed bare mine små fantastiske "tanter" - ja det er lidt snyd - billedet er fra oktober [ATTACH=CONFIG]98347[/ATTACH]

 

Søde tanter :lun:

Hvad er det for dækner, de har på? De ser gode ud med super pasform. Har du evt. et link til dem? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

 

IMG_6535copy.jpg

 

 

:hjerte: SÅ godt af Skipper :lun:

 

I al ydmyghed bare mine små fantastiske "tanter" - ja det er lidt snyd - billedet er fra oktober [ATTACH=CONFIG]98347[/ATTACH]

 

:hjerte: Men lidt anderledes at lave bidearbejde, ikke? :lol:

 

 

Jeg synes helt sikkert, at du er sluppet rigtig godt fra klipning af Buzz :5up: Alba kommer også til at blive helt korthåret ;-)

 

Tak, det er nemt nok. Hvis du var tættere på, så viste jeg gerne, hvad jeg gør

Link til indlæg
Del på andre sites

Tanterne er mine to små dværgschnauzere som styrer "drengene" (riesenbasserne) med hård hånd :lun: De er højt elsket af alle - især når de er løbetid....:roll:

Det er Fisen i den lilla (Hedder Loppa på stambogen) og P-tærten (Patricia)i den grønne

 

Nåååå - af en eller anden grund troede jeg kun at du havde 1 dværg, og at den var en han? Loppa og P-tærten, fede navne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåååå - af en eller anden grund troede jeg kun at du havde 1 dværg, og at den var en han? Loppa og P-tærten, fede navne :-D

 

Patricia - som vi altså er endt med at kalde P-tærten (sødeste lille lækkermås) flyttede ind i august 2011. Så hun har ikke boet her så længe. Hun er 6 år og måtte akut omplaceres ...så hun kom pludselig på kost fra en den ene uge til den anden. Hun er elskelig og klarer det fint i dette galehus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...