Hop til indhold

Så er der bare tre tilbage


Hopsa
 Share

Recommended Posts

I dag flyttede den sidste hvalp, de tre der er her nu er mine :lun:

Tæverne bliver her og hanhunden skal til Sverige i delejerskab. To af hvalpene bor hos folk jeg tidligere har solgt hvalp til, to af hvalpene er kommet til hjem der nu har deres første GD og en enkelt er kommet til et hjem med to genhusningshunde hvor af den ene er en GD-tæve.

 

Nu er det jo så blevet skide koldt og her hvor jeg bor blæser det altid dobbelt så meget som andre steder, så de tre sidste hvalpe fik tøj på i dag. Det betød at der blev leget igennem på marken og at vi ikke var nødt til at gå hurtigt ind pga. kulden :-)

 

aIMG_6446-1.jpg

 

aIMG_6402.jpg

 

aIMG_6298.jpg

 

aIMG_6221.jpg

 

aIMG_6189.jpg

 

aIMG_6095.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

nåååååå - er der ikke helt tomt nu? Og sejt, at du sådan 'beholder' tre fra kuldet, det må være et godt kuld :mrgreen:

 

Et hus med 7 hunde kan ikke sådan umiddelbart betegnes som tomt :mrgreen: tre hvalpe på omkring 14 kilo fylder nu ret godt, så selvom det er ganske ubehageligt at give slip på de hvalpe der flytter, så giver det samtidig mulighed for tættere samvær med mine egne og jeg kan gå i gang med de individuelle oplevelser som hvalpene nu er klar til.

 

Jeg synes det er et glimrende kuld, ingen af hvalpene var nogle jeg ikke selv ville have beholdt og da jeg laver mine hvalpekuld for min egen skyld, så sørger jeg for at rage til mig hver gang :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så Finigan, Dana og Dizzy :lun:

 

 

Ååårrhh misundelse!! Nus den lille krudtugle fra Holstebro :hjerte:

 

Om Finigan blir ved med at hedde sådan ved jeg ikke, men jeg har det på fornemmelsen. Han skal bo sammen med Haralds bror i Sverige som hedder Herkules, og ejeren overvejede at kalde ham Hector, men er kommet frem til at det blir for ens med Herkules. Jeg har sagt hun må kalde ham hvad hun vil, men når jeg kommer kalder jeg ham Fin Fin Finigan :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...