Gæst Littlecami Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Jeg har en lille vidunderlig DSV blanding, og fandt i går en lille hudlap, vorte, ting? på hendes bagben ? Er der nogle der har nogle ideer om hvad det kunne være? Den genere hende ikke og gør heller ikke ondt. Hun er 8 måneder om 10 dage. og er i slutningen af sin første løbe tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Svært at se på billedet, men du er sikker på, at det ikke er en dievorte? . De bliver jo noget større i forbindelse med dn fysiske kønsmodning, end man har været vant til i hvalpefasen.... Det kan være en talgknude... Min dsg-blanding får dem af og til på brystkassen... De forsvinder igen... Hver gang jeg vil vise dem til dyrlægen er de væk om det er det samme ved jeg selvfølgelig ikke.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Littlecami Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Den sidder lige hvor hendes bagben bukker på ydersiden, så det skulle ikke være en dievorte Ville være et mærkeligt sted at sidde men aner det ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Hvalpe bums? Hvalpe kan godt få sådan nogle bumse lignende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Littlecami Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Hun har lige haft en bums på brystet, og syntes ikke det ligner en bums. men ho knows må bare en tur til dyrelægen hvis den ikke forsvinder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten90 Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Hvis den ikke generer hende, og ikke vokser, tror jeg ikke du skal bekymre dig. Og dyrlæge... Igen, hvis den ikke vokser, behøver du ikke bestille tid til kun at få set på den. Men når du skal der næste gang, skader det da ikke at få set på den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Har der på noget tidspunkt siddet en flåt der? Vores Messi har 2 lignende dimser. En i den ene armhule og en i nakken. Begge steder har der siddet en flåt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Synes også mest det bare ligner en lille vorte.. Nu ved jeg ikke hvor gammel din hund er, men min gamle pige har efterhånden en del vorter, hehe som enhver rigtig gammel dame;) EDIT, jeg skal så lære at læse hele teksten... 8 mdr, undskyld, men kan stadig godt bare være en vorte, flåt bid eller ligende. Så længe det ikke vokser, er rødt eller generer, ville jeg ikke bekymre mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Littlecami Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Hun har ikke haft en flåt der. Og syntes den er lidt rød. men det er hendes hus bare generelt. da hun ikke har så meget pels. Men det genere hende ikke. hun ryster når jeg holder hende fast og kigger på det. Men tror mere det er fordi jeg holder hende fast. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts