Hop til indhold

Fællestræning i København


Buddha
 Share

Recommended Posts

Super initiativ, det vil vi gerne være med på. Næste søndag kan vi dog nok ikke.

 

Valbyparken kunne også være et ok sted at træne :)

 

Kender ikke rigtigt Valbyparken, men vil helst et sted hvor der ikke er sådan stor chance for løse hunde der kommer hen, slet ikke hvis min ene hund står bundet af. Men ved ikke rigtigt hvordan det virker i den park?

 

Har også foreslået onsdag :-D Er virkelig dårlig til det her :lol: Hvem var det der kunne noget smart med at folk kunne skrive dage og tidspunkter ind som pasede dem?!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 108
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Valbyparken er :hjerte: Stooooor plæne nede ved vandet. Der er træer og mulighed for afbinding. Min opfattelse er, at folk plejer at have løse hunde, men til gengæld plejer de også at have styr på dem. Men det er ved at være længe siden, jeg har haft daglig gang der. Jeg var dog forbi for nyligt. Så to hundeejere - hundene kom ikke hen til mig og Buzz, selvom de var fri.

Link til indlæg
Del på andre sites

Doodle: Fællestræning København

 

Håber det virker! Gå ind og kryds af hvornår i kan. Har lavet den for 1 uge så klik ind den/de dage i normalt kan på en given uge.

 

Tidsrum er valgene:

 

9-12

12-14

14-16

16-18

eller

18-20

 

 

(ikke at vi behøves træne i 2 timer)

Redigeret af mulline
Efter ønske af Buddha
Link til indlæg
Del på andre sites

Valbyparken er :hjerte: Stooooor plæne nede ved vandet. Der er træer og mulighed for afbinding. Min opfattelse er, at folk plejer at have løse hunde, men til gengæld plejer de også at have styr på dem. Men det er ved at være længe siden, jeg har haft daglig gang der. Jeg var dog forbi for nyligt. Så to hundeejere - hundene kom ikke hen til mig og Buzz, selvom de var fri.

 

Er det der hvor man kører ud af Tudsemindevej?

Link til indlæg
Del på andre sites

1996 kan jeg læse mig frem til :mrgreen:

 

Hov 1999, mente jeg. Der kan man se det af borgerrepræsentationens forhandlinger, hvor de diskuterer det.

 

Et af argumenterne mod at kalde det Tudsemindevej var, at så kunne redningsfolk m.m. ikke finde det (hvis ikke det hed noget musikrelateret, som det meste andet derude Händelsvej, Schubertsvej, Rossinisvej m.m.)

 

Modargumentet er så, at med al den palaver, der har været omkring navngivningen af vejen, så er der vist INGEN, der er i tvivl om, hvilken strækning Tudsemindevej dækker over :sjov: (nå ja og så det faktum, at vejen ikke ligger i musikkvarteret)

 

Sorry OT :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Valbyparken er :hjerte: Stooooor plæne nede ved vandet. Der er træer og mulighed for afbinding. Min opfattelse er, at folk plejer at have løse hunde, men til gengæld plejer de også at have styr på dem. Men det er ved at være længe siden, jeg har haft daglig gang der. Jeg var dog forbi for nyligt. Så to hundeejere - hundene kom ikke hen til mig og Buzz, selvom de var fri.

 

Det var netop den plæne jeg tænkte på - og der er nogle indhak/lommer, hvor man kan trække ind og træne. Ja, der er løse hunde, men det er ikke overrendt. Og der er gode p-muligheder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var netop den plæne jeg tænkte på - og der er nogle indhak/lommer, hvor man kan trække ind og træne. Ja, der er løse hunde, men det er ikke overrendt. Og der er gode p-muligheder :)

 

Ind og tjek nogle tider med dig :-D

 

Ha - jeg er den eneste der har doodlet, men er totalt ustabil. Fedt initiativ, og jeg har da boet der, dengang med navngivningen af Tudsemindevej (eller måske før, kan bare huske, det var en stor stor sag blandt de lokale alkoholikere)

 

Hehe tak for dit bidrag - du kan ikke en eneste dag eller tidspunkt i følge doodlen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og de lokale politikere, der - trods alt - ikke alle er alkoholikere :lol:

 

Tror det var før, det nåede til politikerniveau - al den tid jeg boede i Sydhavnen, var jeg dybt imponeret over alkoholikernes mødestabilitet, intet vejr, kunne holde dem fra bænkene

 

Nå, dooodlen - jeg HAVDE duttet ind, men mine tider er væk, belastende!! Men jeg holder øje med jer og måske dukker jeg op en dag, måske bare med Fønix, der skal kigge, måske med Buller der er en stjerne, det bliver ren bonus

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har doodlet :engel:

 

Vi er altså ikke specielt dygtige, og Buster strejker i regnvejr - dog ikke, hvis den står på fodersøg :mrgreen:

 

Super! Bare for at være irriterende, det havde ikke lige slået mig at folk muligvis kunne om formiddagen, så har været inde og tilføje kl. 9-12, hvis du kan der, må du lige rette (hvis man kan det, ellers kan jeg muligvis slette dig derinde).

 

Haha strejke i regnvejr, i kan træne under en paraply :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror det var før, det nåede til politikerniveau - al den tid jeg boede i Sydhavnen, var jeg dybt imponeret over alkoholikernes mødestabilitet, intet vejr, kunne holde dem fra bænkene

 

Nå, dooodlen - jeg HAVDE duttet ind, men mine tider er væk, belastende!! Men jeg holder øje med jer og måske dukker jeg op en dag, måske bare med Fønix, der skal kigge, måske med Buller der er en stjerne, det bliver ren bonus

 

De er også enormt tidligt på den. Kl 7.30 en lørdag er bestemt ikke for tidligt til at sidde på bænkene :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...