Buddha Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Tænkte om der var nogen som havde lyst til at mødes til en times selvtræning ugentligt, et sted i/omkring Kbh? Er ok til at træne mange små ting i løbet af dagen men elsker virkelig 1-1.5 times intensiv træning! Og så kunne det jo være fedt sammen med andre, både for forstyrrelsens skyld og for at man kunne give lidt tips frem og tilbage. ..og så kunne der jo være kage engang imellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Jeg bor i Allerød, og Duffy og jeg kunne måske godt lokkes Vi kunne godt bruge at have nogle fremmede og søde hunde i "baggrunden" i vores træning. Eller hvordan jeg nu skal forklare det.... jeg har mimrekort som dækker fra Allerød og ind til byen, så det skal bare være et sted hvor det dækker og hvor det er muligt med offentlig transport. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Count me in! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret November 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Fedt begge 2! Helle, kan du tage metro? Er der dage og tidspunkter i bedst kan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Ja, har zone 1 og 2 også... Lige pt. er onsdage og fredage bedst. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 .... Og det er så hele dagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Jeg kan absolut ikke mandage og torsdage (så det passer jo fint med Helles skema ) men resten af ugen er fin! Dog skal det helst være udenfor arbejdstid, da jeg ellers også hænger på Sputnik. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret November 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Ok, jeg kommer nok til at hænge på 2 hunde så, for søndag og mandag er de eneste dage manden har fri. Men hvis vi kan gøre det et sted hvor jeg kan have bilen tæt på, må jeg se om de ikke kan være der på skift. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Jeg vil også godt være med hvis tidspunktet passer mig Jeg arbejder dog fuldtid så jeg kan først fra ca kl 17 på hverdage og der er det jo blevet mørkt :-( weekender er jeg ok large - jeg har kun søndag mellem 11.30-14 der er afsat til ag træning, men det er kun et par weekender endnu for så er der pause! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Jeg kan også i de fleste weekender... Der er pt ingen ag-stævner før feb igen, og leger ikke med heste så ofte mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Line hvorfor kommer du ikke op til os og træner ag indendørs? Der er faktisk plads på mit hold! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Line hvorfor kommer du ikke op til os og træner ag indendørs? Der er faktisk plads på mit hold! Hvor er det? Kender en, der lige har spurgt efter et godt agility-sted 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Hillerød Hundevenner... Hvad er deres niveau? Det er nemlig kun for hunde som kan alle forhindringer - og mit hold er små/mellem hunde i klasse 2 og 1 (letøvet/øvet). Undskyld for OT! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Jeg er frisk på weekender, der er vel også bedst chance for at flest kan? Hvordan med sted? Havde du noget i tankerne Buddha? Det skal vel helst være et sted hvor der er nogenlunde øde, men mine hemmelige steder kan godt være svære at nå pr. offentlig transport - og selvom jeg ellers gerne ville give et lift er jeg ikke sikker på at det er en helt god ide at hælde en fremmed hund ind i bilen til Chino Der er et par forholdsvis ubefærdede plæner på Holmen som jo kan nås med 8'eren (eller hvad fanden den hedder i disse dage). Der kommer andre hundeluftere, men de plejer at opføre sig rimelig civiliseret - man skal bare holde sig langt væk fra boldbanerne. Andre forslag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Duffy er jo ikke helt normal, så helst et sted hvor folk har kontrol over deres kræ, og ikke som i dag, hvor jeg på vej igennem et hjørne af hundeskoven pludselig ud af det blå har en fremmed hund med næsen halvt oppe i Duffens numse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Jeg er ikke så kendt i Kbh mht hundevenlige arealer. Har kun været i Søndermarken. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 ... og forresten - der kunne SÅ godt være kage ret tit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 ... og forresten - der kunne SÅ godt være kage ret tit Kage er godt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Jeg kan muligvis også godt lokkes til at være med indimellem. Er dog noget utilregnelig, så hold mig uden for planlægningen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Er (også) pænt utilregnelig, så det skal ikke komme an på mig og kan kun være kortvarigt med grundet Møffes handicap, men jeg er helt klart på, hvis det ligger tæt nok på til ladcyklen. Så kommer vi nok ret ofte... Hvis ikke, så bliver det nok knap så ofte, men vil i hvert fald gerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Jeg kunne da også godt være interesseret, hvis det kommer til at ligge udenfor normal arbejdstid. Jeg er dog nok ikke så stabil pgr. udstillinger - til gengæld kan jeg med sikkerhed sige de datoer et år ud i fremtiden Jeg er mest interesseret i steder, hvor der er gratis parkering i nærheden, da jeg også typisk vil have to hunde med. Med hensyn til lokation så kender jeg kun en græsplæne her i Taastrup, der tilhører et firma og som sjældent bliver brugt til noget. Andre hundeluftere plejer at vise hensyn og kommer ikke hen til nogen, der træner. Der er dog meget fært fra kaniner og den er ikke indhegnet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Vi er friske når der er kage... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Vil så gerne. Er helt udelukket om søndagen for mig. Tirsdage og torsdag er heller ikke gode. Så hvad var det - onsdag og fredag er fine for mig. Onsdage har jeg som udgangspunkt fri. Men springende punkt for mig bliver transport. Magter ikke lige en masse bilkørsel i evt myldretid. Jeg har nok et maks på 20 min transport hver vej. Og så ikke alt for sent på dagen....de der børn. Jeg er vist lidt besværlig. I planlægger bare uden mig og hvis det passer ind, så kommer jeg med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Helle: Jeg har sendt dig en sms! Alle: Hvad med fælledparken? I den modsatte ende af byen er der også græsplænen foran DR-byen. Der har jeg aldrig set en hund (men jeg ved så heller ikke om DR bliver så begejstret). Vi har også en udmærket boldbane her i Virum, men det er nok lidt langt for de fleste. Hmm, der må være flere! Ligger der måske noget i Hellerup/Charlottenlund/Nordhavn? Der er jo hvertfald masser grønne arealer og er let at komme til med tog .. Jeg have bil så jeg kan komme de fleste steder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Og hvad med at vi opretter en doodle? Så kan vi ta' det tidspunkt hvor flest kan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts