Hop til indhold

Beagle-countdown!


Gæst Jane V
 Share

Recommended Posts

De har lovet at reservere den tofarvede pige til mig :lun: Og så har jeg set nogle billeder, men de er jo stadig så små. Jeg ved ikke lige, hvornår vi skal se dem :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hej Jane

 

Der er jo DCH i Vejen, jeg har gået til det i Jels for mange år siden, der var det godt. Der træner de alm. lydighed og de kan også have pause, hvor hundene leger med hinanden. Man kan også træner spor og andre ting. Det er for alle racer og de er meget rare, en god stemning, kommer med gode råd osv. :-D

 

 

Du kan jo prøve at tage derud en dag, bare og kigge. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jane

 

Der er jo DCH i Vejen, jeg har gået til det i Jels for mange år siden, der var det godt. Der træner de alm. lydighed og de kan også have pause, hvor hundene leger med hinanden. Man kan også træner spor og andre ting. Det er for alle racer og de er meget rare, en god stemning, kommer med gode råd osv. :-D

 

 

Du kan jo prøve at tage derud en dag, bare og kigge. :shock:

 

Tak for input :)

 

Er det oppe bag idrætscentret? Jeg er jo helt ny til det med hunde, så jeg skal trænes lige så meget som hvalpen skal ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jane

 

Nej det ligger ude på Koldingvej, se DCH Vejen, jeg kunne ikke lave et link, det kan man åbenbart først når man har lavet 25 indlæg...:roll:

 

Jeg er også ved at se om jeg kan overtale kæresten til at vi skal have en hvalp, det er så en schnauzer..Han har en riesen schnauzer i forvejen, men den er ved at være gammel (12½ år), den har gigt og får noget smertestillende hver dag...håber at kunne få ham overbevidst..vi har kigget på nogle hvalpe, der hvor vi får hans hund klippet, som er klar d. 26 dec...:banan:

 

Hvis jeg får lov, så kan vi jo evt. finde ud af noget..med nogle ture eller andet...:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jane

 

Nej det ligger ude på Koldingvej, se DCH Vejen, jeg kunne ikke lave et link, det kan man åbenbart først når man har lavet 25 indlæg...:roll:

 

Jeg er også ved at se om jeg kan overtale kæresten til at vi skal have en hvalp, det er så en schnauzer..Han har en riesen schnauzer i forvejen, men den er ved at være gammel (12½ år), den har gigt og får noget smertestillende hver dag...håber at kunne få ham overbevidst..vi har kigget på nogle hvalpe, der hvor vi får hans hund klippet, som er klar d. 26 dec...:banan:

 

Hvis jeg får lov, så kan vi jo evt. finde ud af noget..med nogle ture eller andet...:-P

 

OK, syntes bare jeg havde set noget med noget DCH træning oppe bag idrætscentret :)

 

Ja, det kunne være super, om vi kunne finde på noget med ture! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du er villig til at køre til Esbjerg, er der DKK Esbjerg. Et par af trænerne har selv beagler.

 

Det kunne jeg også meget vel finde på. Jeg kan bare ikke rigtig finde nogen hold, når jeg kigger på deres hjemmeside.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du skriver dig op til at modtage deres nyhedsbrev, så får du mail et par dage før holdene lægges ud på tilmeldingssiden.

Men der skal du være hurtigt. De plejer at være fyldt meget hurtigt - i løbet af en dags tid eller så'n.

 

Det er hermed gjort ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Cute! :hjerte:

 

Og sikke små ører de har! Når jeg sammenligner med Magdas ører, og billeder fra da hun var i den alder, så er det nok noget af det der er vokset mest på hende :lol:

 

Ja det går bare stærkt med dem! Jeg glæder mig også til at komme ud og se dem rigtigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Det var en kontakt jeg fik gennem Beaglepack - en genplacerings beagle på 5 måneder. Desværre var det en tæve hvilket trækker rigtig meget fra - men jeg må indrømme at mit hjerte sagde ja - men forstanden vandt da jeg lige nu ikke kan overskue at have flere - så det var med blødende hjerte jeg måtte sige nej. Heldigvis har det lille pus nu fået en dejlig familie :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så var det igår, at vi var ude at se hvalpene, og NØJ hvor var de bare søde og kære og dejlige og og og..... :lun: :lun: :lun: :lun: :lun:

 

Det er fantastisk at se, hvor stærkt deres udvikling går, og de tonser jo allerede rundt som små radiobiler med halen i vejret på deres små usikre ben, mens de leger og slås med hinanden :hjerte: Og 5 min efter ligger de alle i bunke og sover med 5 kvarter i timen! :mrgreen:

 

Billeder kommer måske i aften!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Så var det igår, at vi var ude at se hvalpene, og NØJ hvor var de bare søde og kære og dejlige og og og..... :lun: :lun: :lun: :lun: :lun:

 

Det er fantastisk at se, hvor stærkt deres udvikling går, og de tonser jo allerede rundt som små radiobiler med halen i vejret på deres små usikre ben, mens de leger og slås med hinanden :hjerte: Og 5 min efter ligger de alle i bunke og sover med 5 kvarter i timen! :mrgreen:

 

Billeder kommer måske i aften!

 

He he - ja det er så sjovt at se hvordan de mosler rundt for så at styrte i drømmeland sekundet efter :mrgreen:

Billeder SKAL komme i aften :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...