Gæst CamillaChi Skrevet November 16, 2012 Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 Hej alle hunde glade personer... Min store amstaff dreng har fået en bule på snuden som gør ondt på ham, efter han var ude og gå. Men når jeg kigger nærmere på den er der ikke tegn på en splint eller lign. Og han er meget glad for at bide i træer.. Nogle der har oplevet det samme problem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Jeg har ikke noget bud, men kan du ikke tage et billed og lægge ind, så vi kan se hvordan det ser ud ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Hej alle hunde glade personer... Min store amstaff dreng har fået en bule på snuden som gør ondt på ham, efter han var ude og gå. Men når jeg kigger nærmere på den er der ikke tegn på en splint eller lign. Og han er meget glad for at bide i træer.. Nogle der har oplevet det samme problem? Kan der have siddet en flåt, som du ikke har opdaget? Nogle af dem forårsager lidt rødlige buler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst CamillaChi Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Jeg syntes den ser stor ud, men ved ikke om det bare er fordi at han har fået slået sig på snuden, eller hvad der lige kan været sket.. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst CamillaChi Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Tror ikke der har siddet en flåt, men ved jo ikke om der er en der har sprunget på og siddet mens vi har været ude og gå selvfølgelig.. meget mystisk.. hmf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Tror ikke der har siddet en flåt, men ved jo ikke om der er en der har sprunget på og siddet mens vi har været ude og gå selvfølgelig.. meget mystisk.. hmf Den ser godt nok både stor og lidt underlig ud. Smut forbi en dyrlæge, hvis den ser ud til at genere din hund. Så får du fred i sindet. Pøj-pøj. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DSD Besvaret November 17, 2012 Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 Det kan ikke være en mundkurv der sidder dårligt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 17, 2012 Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 eller en tandbyld? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 17, 2012 Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 Det kan ikke være en mundkurv der sidder dårligt? hvis han kan bide i træer bærer han nok ikke mundkurv tænker jeg? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst CamillaChi Besvaret November 17, 2012 Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 nej han bærer ikke mundkurv hjemme i vores egen have???????? men hans bule er faldet ned nu så det er gået ud over hele snuden nu hvor han nærmest ligner en bull terrier i ansigtet, men det genere ham ikke og når jeg trykker på den siger han ikke noget til det... så ser i løbet af i morgen om det går væk af sig selv ellers er vi forbi dyrlægen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 17, 2012 Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 Kan han mon være blevet stukket af en hveps? De par stykker vi har i haven er temmelig aggressive lige nu, og min hund har taget et par stik, men er heldigvis ikke allergisk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 17, 2012 Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 tråden har vist ikke, jeg kan ikke komme ind på side 2, lad os se om det hjælper at poste et indlæg.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret November 17, 2012 Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 Jeg gætter også på stik eller tandproblem. Min egen rottweilerblanding fik selv "bullterrierhoved" en dag, men det viste sig at jeg havde forgiftet ham med et stykke salami, som han ikke kunne tåle og det startede vist mere sådan med hævelse omkring kinderne og øjnene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts