Gæst Stella Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Bølle bob når han er skør og glad og ikke kan styre sin begejstring :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 20, 2012 Rapporter Share Besvaret November 20, 2012 Hvor er han skøn :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret November 20, 2012 Rapporter Share Besvaret November 20, 2012 Sulten hund, ja altid Død hund ? Nej træt hund Sur på kaniner ? Nej elsker niner Charmetrold ? Bestemt ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 20, 2012 Rapporter Share Besvaret November 20, 2012 Hvor er han da bare dejlig:lun: Elsker at man kan høre ham logre i slutningen:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret November 20, 2012 Rapporter Share Besvaret November 20, 2012 Jamen den lille hale den kører som et piskeris han er så sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 20, 2012 Rapporter Share Besvaret November 20, 2012 Altså Stella, havde du mon nogensinde troet at du ville blive så glad for en hund igen? Han ser altså bare skøn og dejlig ud:lun: Tænk en skæbne du har reddet den lille fyr fra:bighug: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret November 20, 2012 Rapporter Share Besvaret November 20, 2012 Altså Stella, havde du mon nogensinde troet at du ville blive så glad for en hund igen? Han ser altså bare skøn og dejlig ud:lun: Tænk en skæbne du har reddet den lille fyr fra:bighug: Ja det havde jeg faktisk:hjerte: og har også hele tiden vist at det ville gøre savnet af Teitur mere overkommeligt med en ny hund i huset, selvom jeg stadig ikke er kommet mig over Teitur. Det tætte bånd jeg havde med Teitur tror jeg ikke jeg nogensinde opnår med en anden hund, men det er også okay, for det var unikt og mindre kan også gøre det. Jeg elsker Tjaldur og ville gøre alt for ham. Selvom jeg nogen gange kan få lyst til at banke hovedet ind i væggen, stampe i gulvet og skrige " ARGH " på hans dårlige dage. I går havde jeg min veninde på besøg, hun har en søn på 3 måneder, Tjaldur synes han var SÅ sød og slikkede på hans tæer når jeg holdt ham. Da drengen lå i sin lift på gulvet, lå han ved ham og slikkede lidt på ham :hjerte: Drengen er vant til hund, da de selv har hunde. Har også passet en venindes tæve og Tjaldur og hende har leget sammen og haft det rigtig sjovt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret November 20, 2012 Rapporter Share Besvaret November 20, 2012 Årh Hvor er han kær. (Det varmer dybt i hjertet at se ham så fjolle-bolle. Han har det helt helt kropssprog som Smilla. Nok typisk spaniel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret November 26, 2012 Rapporter Share Besvaret November 26, 2012 Hehe, hvor er han altså bare kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trinek Besvaret December 5, 2012 Rapporter Share Besvaret December 5, 2012 Smukke hvalpede Tjaldur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts