Hop til indhold

Julebattlen!


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Noget i den stil....men jeg tænker at der garanteret findes et tal for en gennemsnitlig julemiddag...:-D...altså sådan et cirka tal..

 

For ellers er der nok nogen der siger "helt ærlig...jeg spiser frossen tofu og lam...så jeg skal gå noget mindre"...:-D..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 398
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noget i den stil....men jeg tænker at der garanteret findes et tal for en gennemsnitlig julemiddag...:-D...altså sådan et cirka tal..

 

For ellers er der nok nogen der siger "helt ærlig...jeg spiser frossen tofu og lam...så jeg skal gå noget mindre"...:-D..

Muligvis ja :-D Det ville også blive lidt bøvlet, fordi folk næppe spiser præcist det samme... Men tænkte at det måske godt kunne gå, når vi kun er en 6-7 stykker, der stadig er med... :-)

Men det kunne under alle omstændigheder kun blive kalorier pr. 100 gram eller sådan noget, for mængderne vi spiser er jo også forskellige... Så der bliver en hel del regnen, hvis det skulle være sådan... Så et cirka tal er nok en bedre ide :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noget i den stil....men jeg tænker at der garanteret findes et tal for en gennemsnitlig julemiddag...:-D...altså sådan et cirka tal..

 

For ellers er der nok nogen der siger "helt ærlig...jeg spiser frossen tofu og lam...så jeg skal gå noget mindre"...:-D..

 

Jeg spiser ikke julemad, får grøntsager og bønnepostej og det er ikke engang løgn, så nu har jeg en undskyldning for hvorfor vi ikke går så langt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg spiser ikke julemad, får grøntsager og bønnepostej og det er ikke engang løgn, så nu har jeg en undskyldning for hvorfor vi ikke går så langt!

 

hehe...det var nu heller ikke ment for at støde nogen...:-D..

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha hvor I går, her går det også godt, men har den sidste uge helt glemt projekt pga. travlhed og kulde. Så jeg kaster håndklædet i ringen og ønsker jeg alle god travning, jeg kan jo se I er mægtig dygtige alle sammen

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har gået 3,22 km indtil videre... Ville egentligt have været i skoven, men Bobo virkede lidt træt, så jeg besluttede, at vi gik hjem i stedet for.. Da vi så kom ned på "vores" sti, slap jeg ham løs og han begyndte at løbe rundt - helt i fjollehumør :lun: Så han var nok ikke mere træt end at vi godt kunne have været i skoven, men vi var næsten hjemme, så jeg gad ikke gå tilbage.. Og det var nok også godt det samme, for hold op, han var da beskidt... Og vi havde bare gået på gaden... Hvis vi var gået i skoven, havde han jo haft en halv mudderpøl med hjem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...