Gæst The dogfather Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Så går vi sgu i gang... Jeg vil gerne lave en lille HF-konkurrence. Konkurrencen går i alt sin enkelthed ud på, hvem der får gået længst og forbrændt mest, så vi alle, både mennesker og hunde, kan spise julemad med god samvittighed... Reglerne er simple: -Der er 2 kategorier: KM og KCAL -Der er 3 typer ture der tæller: gang, løb og cykling -Man noterer selv sine værdier, og regner dem sammen(det er for omstændigt for mig, ellers ville jeg gerne) -Battlen løber fra fredag 23/11-12 og frem til 23/12-12 -Der skal være hund med på turen, og som tidligere nævnt er der tre typer ture der tæller -Vinderen i kilometer(KM) kategorien er den der har tilbagelagt flest kilometer. Og gevinsten er: 1stk husky bamse(tror det er en husky) og en kastearm+bold -Vinderen i kalorie(KCAL)-kategorien er den der har forbrændt flest KCAL. og gevinsten her er: Lys til hunden og en kastearm+bold For at regne ud hvor langt man har gået kan man bruge Ruteplanner | I FORM som er en online beregner eller endomondo som er en app til smartphones som måler turen mens du går Hvis der er andre gode sider som kan bruges er i selvfølgelig velkomne til at bruge dem, bare de giver et pålideligt resultat... Hvis der er andet, så spørg....knæk og bræk... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Vi er klar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 :banan::bigsmile: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Lagde ud med 3.04km morgentur i dag..vi prøvede lige ny rute af... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Vi var kun lige ude på kort morgentur, da vi skal passe Sisqo senere. Han er lidt en krudttønde, så Luna skal gerne have noget overskud til ham. Jeg regner med at vi går en lang tur alle 3, når vi henter ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Er der trøst præmie til taberen ...... odsne ser ikke gode ud med hund på 10 uger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Vores morgen tisse/vække fasaner tur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Vores morgentur som blir min eneste i dag: 2,97km på 43 minutter. 158kcal (jeg tror simpelthen ikke på kcal beregnere når man ikke har pulsen med..) Dejlig tur, men hold da op hvor er det koldt i dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Okay, rimelig ringe at den mener at der bare er mark der hvor jeg går...... Bortset fra at der er en af Århus' største folkeskoler. Med cykelsti og alt muligt til..... Dumme iForm!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Ih synes det er super fedt! Skal se om jeg kan finde ud af det Nu går kæresten mest med Eris, fordi han har fri en uge. :damn: Super godt initiativ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 [ATTACH=CONFIG]99365[/ATTACH]Vores morgen tisse/vække fasaner tur Løber du? Sejt fra morgenstunden:-D Brrrr sgu for koldt til mig:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Løber du? Sejt fra morgenstunden:-D Brrrr sgu for koldt til mig:lol: Nej jeg løber ikke, men jeg har ikke kunnet få den sat på : Gang , selvom det var det jeg krydsede af da jeg startede, nå men jeg er nybegynder, så jeg finder nok der, hvor jeg skal sætte fluebenet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Efter at have været på vægten her i morges, må jeg vist hellere være med her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Edit: Fandt ud af det! Er bare blind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 jeg får vidst et æg i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Et æg?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Et æg?? ja et stort NUL Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 ja et stort NUL Haha... Skal I slet ikke ud og gå? Bare lidt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Haha... Skal I slet ikke ud og gå? Bare lidt? nej... måske i morgen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Tror ikke det bliver til så meget i dag, for det regner og det gider hverken hundene eller mig . Men vi fik da gået lidt i morges og det bliver også til en lille tur i aften. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Vi har været i skoven, og har gået en tur på 5,82 km. Har forbrændt 323kcal (ifølge Endomondo - Det er umuligt at tegne min rute op på ruteplanner) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 4,19 og tog en time. 186kcal siger den, det fatter jeg ingenting af (og er inderst inde også lidt ligeglad ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 6,71 km og 486 kcal i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 2 km løb i morges, hvilket skulle blive til 128 kcal, og så 5,35 km gåtur her til eftermiddag, 313 kcal. Tea kommer også ud senere i aften, men aner ikke hvor lang den tur er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts