Hop til indhold

Julebattlen!


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

CBK vinder;-) Hun har en unghund, der kan gå meget længere og oftere end Luna. Men det er også helt okay, vi er bare med for sjov:-D Og så synes jeg det er sjovt at se, hvor meget vi egentlig får gået. Det var jeg slet ikke klar over

Jeg synes vi skal have en præmis til 2. pladsen osse - I er sgu seje allesammen! Så jeg smider en pose pebernødder og lidt hundeguffer i puljen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 398
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CBK vinder;-) Hun har en unghund, der kan gå meget længere og oftere end Luna. Men det er også helt okay, vi er bare med for sjov:-D Og så synes jeg det er sjovt at se, hvor meget vi egentlig får gået. Det var jeg slet ikke klar over

 

Man ved aldrig, I dag har vi været i gang hele dagen igen - men det er så kun blevet til 3,4 km. Men Luna er en sej dame!

 

I morgen har jeg dog i sinde at indhente en del fra i dag, har planer om at gå ud og hjem igen fra Anne og Bella ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

118,96 km er det blevet til nu:) Mindst, for jeg glemmer at måle mange ture. Men skidt de er ikke så lange så, det gør ikke den store forskel:)

 

Men det var sjovt at være med og egentlig så er over 100 km også ret godt at nogle gamle tanter på en måned;)

 

Og vildt så langt i andre har nået! CBK rammer vel 300 km inden juleaften;)

 

Jeg er dog helt tryg ved at spise julemiddag, da jeg går op mod 10 km på arbejde hver dag;)

Link til indlæg
Del på andre sites

118,96 km er det blevet til nu:) Mindst, for jeg glemmer at måle mange ture. Men skidt de er ikke så lange så, det gør ikke den store forskel:)

 

Men det var sjovt at være med og egentlig så er over 100 km også ret godt at nogle gamle tanter på en måned;)

 

Og vildt så langt i andre har nået! CBK rammer vel 300 km inden juleaften;)

 

Jeg er dog helt tryg ved at spise julemiddag, da jeg går op mod 10 km på arbejde hver dag;)

 

ahhh så langt tror jeg nu ikke jeg når ;) Så skal jeg dælme gå meget de to næste dage - som i virkelig meget

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Har rundet 100, men når ikke meget over 110 før battlen er slut...de sidste 2 dage har turene ikke været super langt...jeg har mistet min jakke og må gå med 2-3 trøjer på, pga. den kolde vind der blæser...

 

Ja det er en dum undskyldning, og JA jeg er træt af det...:evil:...

 

Men det er nu stadig fedt at være med..:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

pjat med dig, det gælder også at cykle, hehe

 

blablabla var ca alt jeg hørte :mrgreen:

 

Vi har kun fået gået ca 4 km i dag:-D Hun var dælme også træt i går aftes, så det var fint med en fridag. Så 239,23 km i alt

 

det er også vigtigt en gang imellem!

 

Gik morgentur, ud til Anne (og drak kaffe og spiste hjemmebag:mums:), tur i skoven med Anne og Bella. Og så var Anne så sød at køre os hjem. Og så kommer der en aftentur på et par km.

Så i dag i alt: 13,7 km i dag, i alt: 253,61 km og 14283 kcal

 

Synes det var en super ide det her DF. Synes det har været skægt at se hvor langt man går. Og fandt jo også ud af at nogle af mine tidligere sædvanlige ture ikke var så lange, så de skulle forlænges (hvilket de så også er blevet i den her måned hihi;)).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
blablabla var ca alt jeg hørte :mrgreen:

 

 

 

det er også vigtigt en gang imellem!

 

Gik morgentur, ud til Anne (og drak kaffe og spiste hjemmebag:mums:), tur i skoven med Anne og Bella. Og så var Anne så sød at køre os hjem. Og så kommer der en aftentur på et par km.

Så i dag i alt: 13,7 km i dag, i alt: 253,61 km og 14283 kcal

 

Synes det var en super ide det her DF. Synes det har været skægt at se hvor langt man går. Og fandt jo også ud af at nogle af mine tidligere sædvanlige ture ikke var så lange, så de skulle forlænges (hvilket de så også er blevet i den her måned hihi;)).

 

 

Ja jeg skal også have nogle længere ture...:-D....kan jo regne ud at jeg ikke ligger meget over 3km i snit om dagen...synes det er lidt tyndt...tror så også vi får gået noget mere om sommeren, hvor sygdom og 20cm sne ikke sætter en dæmper på lysten til de lange ture....

 

Og det gør det så bare endnu sejere, at der er flere af jer der har gået dobbelt så langt som mig...synes det er stærkt og sætter tingene lidt i perspektiv...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Har rundet 100, men når ikke meget over 110 før battlen er slut...de sidste 2 dage har turene ikke været super langt...jeg har mistet min jakke og må gå med 2-3 trøjer på, pga. den kolde vind der blæser...

 

Ja det er en dum undskyldning, og JA jeg er træt af det...:evil:...

 

Men det er nu stadig fedt at være med..:engel:

Selvfølgelig er det da ikke en dum undskyldning - tror sgu ikke ret mange havde gået ret langt, hvis de ikke havde nogen jakke... :-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

105,89km

 

9270kcal....(det må være fordi jeg vejer det dobbelte af Jeanette, synes jeg har et absurd højt tal i forhold til mit lave km tal)

 

Næste måned vil jeg uden tvivl gå længere...skal min. på 150km....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...