Hop til indhold

Julebattlen!


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Så har vi gået 32,25 km og forbrændt 2451 kcal indtil videre :banan:

Desværre har jeg først fri tors-fredag i næste uge, så der bliver skruet lidt ned for charmen. :slem: Det er super rart at min kæreste også går med Eris.:lun:

Den her battle har sat gang i meget herhjemme. Vi har aftalt at Eris skal have mindst 10 km hver dag. Om det er mig eller min kæreste er fuldstændig ligegyldigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 398
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi har haft gæster og været ude og gå lang tur ;) Zeus hyggede sig! Så han snorksov da vi kom hjem, han var ellers frisk nok, da vi lige gik et par km mere her til aften... glæden ved at have unghund. Men fedt at lave så meget i dag efter slap af dagen i går.

Skal til fødselsdag i aften, men håber vi også kan gå nattur - men ellers er dagens resultat 15,19 km(ca. 4 timer i alt) + kcal 838 :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jagt.jpg

8,2 på en kold jagt i går og 3,3 i dag, bliver nok ikke til mere andet end end nattisning i haven, da centret holder julefrokost i aften

Så 54,9 km i alt Skriver med fed, ikke fordi jeg har storhedsvanvid, men så Petrine kan læste det.

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag er det blevet til 9,51 km i alt. Prøvede den nye Endomondo pro af i morges med skridttæller, men den valgte så at slette min workout:fornaermet: Godt jeg da havde nået at se, hvor langt vi havde gået. Og har gemt den anden Endomondo.

 

Vi har så gået 64,35 km i alt:-D Natteturen bliver nok bare lige ud og tisse, så den kan man ikke rigtig måle med:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

hold kæft mand...nogen af jer rammer jo 100 før jeg rammer 50...:mrgreen:....

 

må i gang med nogle længere ture....men så længe det er en "lyssky" aktivitet foregår det jo hovedsageligt i de mørke timer...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er altså lidt i chok over hvor meget nogle af jer går :shock: Når jeg går 7 km om dagen, synes jeg det er meget... Og så går nogle af jer 12-13 stykker... :scared:

 

Du må gerne komme ud og gå lidt med os ;) Så skal vi nok lufte jer godt igennem ;)

Er altså pt. også grebet lidt af konkurrencestemningen omkring det her ;) Men løber jo ellers også med Zeus, så får man altså hurtigt rendt nogle kilometer.

Link til indlæg
Del på andre sites

4,25 km blev det til idag. Synes endda vores eftermiddagstur var lang...det tog jo også over en time, men man får altså ikke bevæget sig mange meter når der skal graves musehuller ud;)

 

Vil høre panelet om ture man går med andres hunde må tælle med? Jeg skal nemlig ud på afsluttende skovtur med mine træningshold næste weekend og så burde jeg få gået nogle kilometer;) Og sat alle de andre i sving også hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Har taget en totalt chiller dag...så vi er helt nede på 2.5km i dag...måske kommer der lidt til senere, hvis vi ikke bare går i haven....

 

Men jeg er altså helt vild med den her battle...tror måske det kunne udvides til noget der var hver måned, men der giver jeg dog ikke præmier...hehe..Men huskybamsen, lygterne og "kastearmene" ligger klar til vinderne...skal nok lige få taget billeder...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må gerne komme ud og gå lidt med os ;) Så skal vi nok lufte jer godt igennem ;)

Er altså pt. også grebet lidt af konkurrencestemningen omkring det her ;) Men løber jo ellers også med Zeus, så får man altså hurtigt rendt nogle kilometer.

Hehe... Jeg var også ret klar på at vinde - eller i hvert fald ligge i toppen... Det gjaldt de første to dage :oops:

Men er sikker på Bobo ville synes det var hyggeligt at komme ud og rende lidt med Zeus - de har også begge to lange tunger... :lol: Og ja, jeg bliver ved med den tunge, jeg var imponeret :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har taget en totalt chiller dag...så vi er helt nede på 2.5km i dag...måske kommer der lidt til senere, hvis vi ikke bare går i haven....

 

Men jeg er altså helt vild med den her battle...tror måske det kunne udvides til noget der var hver måned, men der giver jeg dog ikke præmier...hehe..Men huskybamsen, lygterne og "kastearmene" ligger klar til vinderne...skal nok lige få taget billeder...:-D

Jeg har gået og tænkt på om vi ikke skulle have en i januar også - så jeg stemmer for... Hehe
Link til indlæg
Del på andre sites

Har taget en totalt chiller dag...så vi er helt nede på 2.5km i dag...måske kommer der lidt til senere, hvis vi ikke bare går i haven....

 

Men jeg er altså helt vild med den her battle...tror måske det kunne udvides til noget der var hver måned, men der giver jeg dog ikke præmier...hehe..Men huskybamsen, lygterne og "kastearmene" ligger klar til vinderne...skal nok lige få taget billeder...:-D

 

Jeg finder gerne en præmie til januar

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...