Hop til indhold

Julebattlen!


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

3,24 her til morgen...:-D..det er altså hårdt når forkølelsen er så led ved mig...vågner jo uden stemme, med ondt i halsen og helt stoppet med snot...

 

Men...når man kommer tilbage fra tur er halssmerterne væk...ikke dårligt..:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 398
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Halløj med det tempo, så går dig og luna jo 200 km om mdr!

 

Jeg kan næsten være med dig idag!

11,06 km hurra:) Måtte dog fordele hundene for at komme op på det hehe Mysla var med i hundeskov hvor vi gik 4 km rundt om søen;)

 

Hehe ja det er lidt vildt:lol: Men nu må vi se, hvor meget det bliver til i dag og i morgen. Jeg skal til kikkertundersøgelse i morgen og i dag skal jeg tage piller, så jeg forestiller mig, at jeg skal være rimelig tæt på et toilet inden for et bestemt antal timer:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
7.7 km blev det til i dag. Det var turen i formiddags, før jeg tog de første piller. Og det er så hvad det bliver til i dag. Det er så 98,71 km i alt

 

Galning...hundefar er kun på det halve...:drille:...Jeg synes sgu det er sejt...:kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

8,5 har vi vist ramt i dag, vi har gået flere korte ture i dag.

Zeus sover godt om aftenen - forleden gik han i seng kl. 17 og så så jeg ham altså ikke mere - ville gerne have været på aftentur den dag, men forbarmede mig og vi nøjes med bare at gå ud og aftentisse :engel:.

 

Ville dog gerne have ændret nogle af de her ture til lidt mere løb igen, men er ikke glad for at løbe når det er så glat og med 40 kilo hund, der bare nogen gange hopper den modsatte vej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Onsdag, 1,9 kms hundetræning og 3,3 km eftermiddagstur. 5,2 km i ialt

Torsdag. Kun en eftermiddagstur og træning med Zuper, 4,3 km. Måtte desværre lige indlægge en hund på Århusdyrhospital hvor den er endnu.

Ialt 88,1 km.

I morgen tager jeg de 3 langøret med på jagt, så får vi nok alle vores dagsmotion

Link til indlæg
Del på andre sites

Onsdag, 1,9 kms hundetræning og 3,3 km eftermiddagstur. 5,2 km i ialt

Torsdag. Kun en eftermiddagstur og træning med Zuper, 4,3 km. Måtte desværre lige indlægge en hund på Århusdyrhospital hvor den er endnu.

Ialt 88,1 km.

I morgen tager jeg de 3 langøret med på jagt, så får vi nok alle vores dagsmotion

 

Øv det lyder ikke rart:( god bedring til hunden

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv det lyder ikke rart:( god bedring til hunden

 

Det var det hellere ikke, var ved egen dyrlæge første, hvergang de trykkede den på maven, stod der en stråle blod ud af enden på den. De har fået stoppet blødningen, men vil have den stabiliseret yderligere inden den kommer hjem igen og værst af alt, det er ingen gang min egen hund, men en jeg har i træning herude.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var det hellere ikke, var ved egen dyrlæge første, hvergang de trykkede den på maven, stod der en stråle blod ud af enden på den. De har fået stoppet blødningen, men vil have den stabiliseret yderligere inden den kommer hjem igen og værst af alt, det er ingen gang min egen hund, men en jeg har i træning herude.

Puha det lyder godt nok skidt. Jeg håber de har lokaliseret hvad blodet kom af. Stakkels vaps da. Og dig oss da.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
11.24 km er det blevet til i dag (jeg behøvede ikke at holde mig i nærheden af et toilet i dag:banan:) og det er så 112,25 km i alt, meget godt på 2 uger:-D

 

Det er satme god stil...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er satme god stil...:-D

Jeg har lige snakket med Kirsten, der har hundenshelse. Vi snakkede om dækkener og hvilket et, Luna skulle have på. Så siger hun, Luna er vel ikke så aktiv længere. Hehe, så måtte jeg jo sige, at jo vi gik da ture på 10-12 km ret ofte:lol:. "Hold da op, virkelig?" Ja hun er en sej lille vapper, hende min Luna:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige snakket med Kirsten, der har hundenshelse. Vi snakkede om dækkener og hvilket et, Luna skulle have på. Så siger hun, Luna er vel ikke så aktiv længere. Hehe, så måtte jeg jo sige, at jo vi gik da ture på 10-12 km ret ofte:lol:. "Hold da op, virkelig?" Ja hun er en sej lille vapper, hende min Luna:lun:

 

I er seje!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har gået morgentur, og gået på tur med tanterne og faret vild i skoven. Men man går jo langsomt i mørke og inde i en skov(total offroad) - så vi kom op på 4,65 km på 1½ time :lol:

Så indtil nu har vi gået 7,45km i dag. Håber stadig på en aftentur.

 

i alt: 125,45 km og forbrændt 7324 kcal

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...