Hop til indhold

Så fik jeg endelig foreviget Silja!

Gæst Quiby
 Share

Recommended Posts

Hej:-)

I søndags fik jeg endelig foreviget Silja, på min arm!

Har fået skældud af min far, til trods for jeg er 19 og ikke bor hjemme mere:roll:

Mange mener det er dumt, jeg har nu 5 tatoveringer, og den med Silja er helt klart den der betyder mest for mig:hjerte:

jeg kan ikke forklare mit bånd til Silja, men hun betyder alverden for mig. Kan aldrig forklare folk hvor meget hun betyder for mig uden at få tårer i øjnene, hun er mit et og alt, hun er hele mit liv. Hver dag glæder jeg mig til at komme hjem til hende, jeg prioriterer hende altid først frem for alt.. Jamen hun er bare min soulmate:') kan ikke forklare det:-)

Den skal selvfølgelig rettes lidt, ham der har lavet den har bestemt haft sit at se til, da jeg er rædselsslagen for nåle, men elsker tatoveringer, til trods for jeg sidder og piver over det gør ondt:oops:

263543_4444574025303_1426193234_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er rigtig fin :5up:

Jeg har selv to "hundetatoveringer" - og jeg elsker dem :hjerte:

Begge helt ny-lavet på billederne! Den første sidder allerøverst på ryggen - og den anden sidder på min højre fod.

Nr. 1 er en mindetatovering om Sitto - det store gennemgående S står for hendes navn. Og datoen er hendes dødsdag. Og så koblet sammen med mit navn - fordi hun var min soulmate :hjerte: :cry:

Tatovering.jpg

IMG_3608.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er rigtig fin :5up:

Jeg har selv to "hundetatoveringer" - og jeg elsker dem :hjerte:

Begge helt ny-lavet på billederne! Den første sidder allerøverst på ryggen - og den anden sidder på min højre fod.

Nr. 1 er en mindetatovering om Sitto - det store gennemgående S står for hendes navn. Og datoen er hendes dødsdag. Og så koblet sammen med mit navn - fordi hun var min soulmate :hjerte: :cry:

Nu ved jeg ikke om det er lyset der driller, men den første tatoo ser über skæv ud så det næsten er pinligt hvis det er en proff der har lavet den...

Og skal liva ikk oss have en tatoo når nu de andre har..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke om det er lyset der driller, men den første tatoo ser über skæv ud så det næsten er pinligt hvis det er en proff der har lavet den...

Hold da op, så fik vi lige din ærlige mening...Jeg synes jeres "værker" er rigtig fine. Jeg drømmer selv om at blive tatoveret, men kan ikke helt finde på en god ide.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skæv? Hvordan?

Og jo, planen er at Liva skal have éen som Ayo. Og så kommer der ikke flere - men Ayo & Liva høre ligesom sammen i par :blink: og så har de også lidt mere specielle historier for os end fremtidige hunde kommer til at have. Sitto var bare mit ét og alt - min souldog. Ayo er vores allerførste hvalp - og Liva er den genbrugshund som jeg ALDRIG nogensinde skulle have.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skæv? Hvordan?

Og jo, planen er at Liva skal have éen som Ayo. Og så kommer der ikke flere - men Ayo & Liva høre ligesom sammen i par :blink: og så har de også lidt mere specielle historier for os end fremtidige hunde kommer til at have. Sitto var bare mit ét og alt - min souldog. Ayo er vores allerførste hvalp - og Liva er den genbrugshund som jeg ALDRIG nogensinde skulle have.

Den nederste del af s'et ser skævt ud, men det skam jo som jeg skrev være lyset og evt. også hævelsen der spiller ind, min venindes drage på hendes underben så også pænt deform ud i starten grundet hævelser.. Hjertet i midten er meget skævt lavet, men det gør den kun charmerende når de bliver lavet på den måde...

Pønser på at bare få en pote på håndleddet uden navne eller noget, så kan den nemlig repræsentere de hunde der er kommet igennem og kommer igennem ens liv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Skæv i forhold til hvad?

Jeg synes de ser fine ud begge to, men "Silja-tatoveringen" ser til gengæld ud til at være noget hjemmetus.

Jeg har osse min ældste hunds navn på kroppen, ville gerne have lavet hovedet fra en af de gule, men det er virkelig ikke mange der kan lave den slags så det bliver rigtig godt, så det projekt får lov at vente:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

mon ikke det er meningen? det er jo ikke en g-nøgle som skal være snorelige?

jeg synes designet er super fedt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Skæv i forhold til hvad?

Jeg synes de ser fine ud begge to, men "Silja-tatoveringen" ser til gengæld ud til at være noget hjemmetus.

Jeg har osse min ældste hunds navn på kroppen, ville gerne have lavet hovedet fra en af de gule, men det er virkelig ikke mange der kan lave den slags så det bliver rigtig godt, så det projekt får lov at vente:-)

Tak, så er det ikke kun mig som ikke kan se det :mrgreen: For jeg kan vitterligt ikke se skævheden - men jeg har selvfølgelig også lige bestilt nye briller med stærkere styrke, som jeg venter på kommer hjem. Måske jeg kan se det når jeg har fået dem på :lol:

Men skæv eller ej - så elsker jeg den meget højt. Det er min mindetatovering om Sitto og var den første jeg fik lavet - og havde det ikke været fordi det var en mindetatovering om hende, så tror jeg aldrig jeg havde fået taget mig sammen til nogensinde at få lavet en tatovering. Var hamrende nervøs over det - gjorde det KUN fordi jeg så gerne ville have et minde om hende :hjerte: og så opdagede jeg også det slet ikke var så slemt. Den på foden med Ayo var dog noget værre da hun nåede op øverst på vristen AV!! :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, så er det ikke kun mig som ikke kan se det :mrgreen: For jeg kan vitterligt ikke se skævheden - men jeg har selvfølgelig også lige bestilt nye briller med stærkere styrke, som jeg venter på kommer hjem. Måske jeg kan se det når jeg har fået dem på :lol:

Men skæv eller ej - så elsker jeg den meget højt. Det er min mindetatovering om Sitto og var den første jeg fik lavet - og havde det ikke været fordi det var en mindetatovering om hende, så tror jeg aldrig jeg havde fået taget mig sammen til nogensinde at få lavet en tatovering. Var hamrende nervøs over det - gjorde det KUN fordi jeg så gerne ville have et minde om hende :hjerte: og så opdagede jeg også det slet ikke var så slemt. Den på foden med Ayo var dog noget værre da hun nåede op øverst på vristen AV!! :genert:

Ved ikk nu ser jeg kun på tatoos efter kunst øjne, og på et kunstakedemi havde den da dumpet fælt, men så er det jo godt at den ikke skal til eksamen...:mrgreen:

Men flot at du har så mange tatoos når du er meget hysterisk med nåle og sårn...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes de er fine alle tre :5up: Jeg gad godt selv have en tatovering, men jeg tør ikke :oops: Det er bare ærgerligt, for der er virkelig mange rigtig fine motiver! Hvis nu nogen bare kunne tegne det på et stykke papir eller karton i stedet for på mig, så ville det være meget bedre :mrgreen:

Fake Tattoos - Scandinavian temporary tattoos :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sgu da smart, var det ikke i tyggegummi man kunne finde de der børnetatoos engang...:hmm:

jo. nu er det vist kun klistermærker der er moderne i slik :vedikke:

de billige 1,- tyggegummier havde tattoos, og v6 havde i deres 5pakke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville rigtig gerne have Tatoveret Teiturs navn, men kan ikke beslutte mig for hvor, hvordan skriften skal være og hvor stort det skal være.

Han var jo min sjæleven.

Synes din med Silja er utrolig flot, også dine Sitto og kan ikke se de er skæve ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville rigtig gerne have Tatoveret Teiturs navn, men kan ikke beslutte mig for hvor, hvordan skriften skal være og hvor stort det skal være.

Han var jo min sjæleven.

Synes din med Silja er utrolig flot, også dine Sitto og kan ikke se de er skæve ?

TAK Stella :kys: Så er det ikke bare mig som ikke kan se det! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites